Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE PRESTARI SERVICII CURIERAT , TRANSPORT PERSOANE IN VEDEREA DEPLASARII LA CELE 11 PUNCTE DE LANSARE ANTIGRINDINA,TRANSPORT CORESPONDENTA, MATERIALE


Anunt de participare numarul 14138/11.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DADR PH
Adresa postala: Anton Pann, nr 7, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 2000, Romania, Punct(e) de contact: GRATIELA GEORGESCU, Tel.0244593210, Email: [email protected], Fax: 0244596154
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: ACTIVITATEA PRINCIPALA-AGRICULTURA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE PRESTARI SERVICII CURIERAT , TRANSPORT PERSOANE IN VEDEREA DEPLASARII LA CELE 11 PUNCTE DE LANSARE ANTIGRINDINA, TRANSPORT CORESPONDENTA, MATERIALE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv servicii de transport in vehicule blindate, si servicii de curier, exceptand transportul postal
Locul principal de prestare: SEDIU CENTRAL LA CELE 11 PUNCTE DE LANSARE : VALEA CALUGAREASCA, MEHEDINTA, BOLDESTI, TATARU, CEPTURA, TOHANI, CAMPINA, BAICOI, VARBILAU, VIPERESTI, PIETROASELE
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PRESTARI SERVICII TRANSPORT PERSOANE , CORESPONDENTA , MATERIALE DE LA SEDIUL CENTRAL LA PUNCTELE DE LANSARE ANTIGRINDINA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60110000-2 - Servicii de transport terestru de pasageri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PRESTARI SERVICII TRANSPORT PERSOANE , MATERIALE, CORESPONDENTA
Valoarea estimata fara TVA: 155.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.06.2007 pana la 10.10.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE IN VALOARE DE 2350 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI BUGETARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE CF. ART. 44/O.U.G. 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATII GENERALE DESPRE OFERTANT , CERTIF. CONSTATATOR REG. COMERTULUI, C.U.I. , DECLARATIE DE ELIGIBILITATE , DECLARATIE DE NEINCADRARE IN SITUATIILE PREV. DE ART. 181 DIN O.U.G. 34/2006, INF. PRIVIND EXPERIENTA SIMILARA IN DOMENIU , AUTORIZATIE PENTRU A DESFASURA ACTIVITATI DE TRANSPORT PERSOANE.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
, CAPACITATE FINANCIARA, BONITATE GARANTIE PARTICIPARE, CERTIFICATE D.G.F.P. PLATA TAXE SI IMPOZITE CATRE BUGET SI TAXE LOCALE.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INF. PRIVIND ASIGURAREA CU PERSONAL DE SPECILIATATTE, ECHIPAMENTE, MIJLOACE FIXE, SERVICII, CERINTE PRIVIND CAPACITATEA DE EXERCITARE A ACTIVITATII PROFESIONALE, AUTORIZATII TRANSPORT PERSOANE.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
H.G. NR.390/2007 PRIVIND APROBAREA ACTIVITATILOR PE ANUL 2007 IN CADRUL SISTEMULUI ANTIGRINDINA
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
NR.2950/11.05.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.05.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: CU NUMERAR LA CASIERIA D.A.D.R.PH SAU CU O.P. IN CONT RO32TREZ52123830120XXXXXDESCHIS LA TREZORERIA PLOIESTI
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.06.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.06.2007 11:00
Locul: SEDIUL D.A.D.R.PRAHOVA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE SI REPREZENTANTII OFERTANTILOR.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: STR. EMILE ZOLA NR. 4, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244/522445, Fax: 0244/522445
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CF. OUG. NR. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA PENTRU AGRICULTURA SI DEZVOLTARE RURALA PRAHOVA -COMP. JURIDIC
Adresa postala: STR. ANTON PANN NR. 7, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100023, Romania, Tel.0244/593210, Email: [email protected], Fax: 0244/596154
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.05.2007 13:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer