Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie prestari servicii hranire personal din U.M 01354 Baia Mare


Anunt de participare numarul 23144/12.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - U. M. 01354
Adresa postala: Bdul.Unirii nr 32 Baia Mare, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 4800, Romania, Punct(e) de contact: SABIN ANGHERU, Tel.0262 277010, Email: [email protected], Fax: 0262 277008
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Unitatea Militara 01354
Adresa postala: B-dul Unirii, nr. 32, jud Maramures, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430232, Romania, Punct(e) de contact: Comartiment achizitii, Tel.0262-277009155, 152, Email: [email protected], Fax: 0262-277008
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Unitatea Militara 01354
Adresa postala: B-dul Unirii, nr. 32, jud Maramures, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430232, Romania, Punct(e) de contact: Comartiment achizitii, Tel.0262-277009155, 152, In atentia: Sefului achizitiilor, Email: [email protected], Fax: 0262-277008
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Unitatea Militara 01354
Adresa postala: B-dul Unirii, nr. 32, jud Maramures, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430232, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment CDC, Tel.0262-277009155, 152, Email: [email protected], Fax: 0262-277008
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
M.Ap autoritate contractanta
Activitate (activitati)
- AparareAltele: U.M 01354 Baia Mare unitatea contractanta delegata
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie prestari servicii hranire personal din U.M 01354 Baia Mare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: La sediul U.M 01354, b-dul Unirii, nr. 32, Baia Mare, cod 430232
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 39 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 53, 659 si 693, 736RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contracte subsecvente anuale pe an bugetar
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de alimentatie publica prin cantine la sediul U.M 01354 in spatiile puse la dispozitia agentului economic de catre unitate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Mese/om/39luni: Norma1=3835, Norma6=67194 si
Zile hranaom39 luni: Norma6A=3414, Norma11=8, Norma12B=19068, Norma12Dapa=4242, Norma12Dlapte=3995
Valoarea estimata fara TVA: 693, 736RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.10.2007 pana la 31.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare 4200 lei sub forma scrisorii de garantie bancara in original la deschiderea ofertelor. 50% din valoare pentru IMM
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat repartizat M.Ap
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Vor fi exclusi ofertantii aflati in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din O.U.G nr. 34/2006. Documente: Formular 2 din documentatia de atribuire completat, declaratie, prezentarea in original a certificate de atestare fiscala, certificate plata a impozitelor si taxelor locale, CUI, certificate constatatoare de la O.R.C, cazier juridiciar.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Prezentarea Fisa informatii generale 2.Prezentare Fisa experienta similara 3.Bilanturi contabile
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Completat conform modelului din documentatia de atribuire 2. In ultimii 3 ani cel putin un contract sau mai multe care cumulat sa fie de minim 200.000lei(64.000EURO) 3.Cifra medie de afaceri aferenta ultimilor 3 ani de 200.000lei (64.000EURO)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista cu servicii de hranire prestate in ultimii 3 ani. 2.Recomandare din partea unui beneficiar 3.Autorizare sanitara, sanitar-veterinara pentru punctele de lucru si autovehicule 4. Personal de specialitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Cel putin un contract de prestare a serviciilor similare (grupa CPV) sau mai multe contracte care cumulat sa fie de 64.000EURO 2. Cel putin o recomandare 3. Autorizatii 4. Asigurarea personalului minim necesar desfasurarii serviciilor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
SR-EN-ISO 9001/2001 implementat sau echivalent, sau ca va implementa sistemul de management alimentar H.G nr. 924/2005
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A-2382/06.07.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.09.2007 15:30
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria U.M 01354, b-dul Unirii, nr. 32, Baia Mare, cod 430232
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.09.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.09.2007 12:00
Locul: La sediul U.M 01354, b-dul Unirii, nr. 32, Baia Mare, cod 430232, Maramures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii autorizati ai ofertantilor, reprezentantii autoritatilor cu atributiuni de verificare si monitorizare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Stravopoleus, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40021/314641, Email: [email protected], Fax: +40021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Achizitii al U.M 01354
Adresa postala: B-dul Unirii, nr. 32, jud Maramures, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430232, Romania, Tel.0262/277009/155, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.07.2007 12:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer