Licitatie Publica - Achizitie prin acord cadru - Medicamente pentru sistemul respirator
Anunt de participare numarul 136114/30.05.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL MUNICIPAL CARACAL
Adresa postala: str.plevnei nr.36, Localitatea: Caracal, Cod postal: 235200, Romania, Punct(e) de contact: Firanescu Nicoleta, Tel. +40 249512880, In atentia: Bir. Achizitii Publice si contractare, Email: [email protected], Fax: +40 249512373, Adresa internet (URL): www.smcaracal.webs.com, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spitalul Municipal Caracal
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie prin acord cadru - Medicamente pentru sistemul respirator
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Municipal Caracal, str. Plevnei, nr. 36, jud. Olt
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 119 si 38, 100RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor incheia contracte subsecvente in functie de nevoile autoritatii contractante si de fondurile alocate cu aceasta destinatie .Un contract subsecvent se poate incheia pentru minim una luna sau pentru maxim 6 luni ( se pot incheia maxim 12 contracte subsecvente sau minim 2 contracte subsecvente).
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Medicamente pentru sistemul respirator, conform descrierii din Anexa B a prezentei Fise de date
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33670000-7 - Medicamente pentru sistemul respirator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime ale acordului cadru, precum si cantitatile minime si maxime ale celui mai mare contract subsecvent ce poate fi incheiat in baza acordului cadru sunt specificate in Anexa B a acestei Fise de date , pentru fiecare lot in parte .
Valoarea estimata fara TVA: intre 119 si 38, 100RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia pentru participare este 1% din valoarea fara TVA estimata de catre autoritatea contractanta. Cuantumul garantiei de participare aferent lotului / loturilor este prevazut in Anexa B ( informatii privind loturile) . Trebuie sa fie valabila cel putin pe toata perioada de valabilitate a ofertei( 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor).Trebuie sa fie irevocabila. Mod de constituire : -1) prin virament bancar ( inclusiv ordin de plata) in contul Spitalului Municipal Caracal, cod fiscal 4395086, cod IBAN nr. RO04TREZ5075006XXX003763 deschis la Trezoreria Caracal., -2) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat , respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. -3) Se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante asumei in numerar.In orice situatie, Garantia de participare, obligatoriu se va posta in SEAP (scanata) cu documentele de calificare pana cel tarziu la data limita de depunere a ofertelor on line in SEAP , ora stabilita de sistemul electronic si va fi prezentata la sediul autoritatii de catre toti operatorii economici.In situatia in care dovada constituirii garantiei de participare nu a fost incarcata in SEAP pana la data limita de depunere on line a ofertelor , oferta va fi respinsa in temeiul art. 33 alin 3 litera b) coroborat cu art 36 alin 1 litera a) din HG nr. 925/ 2006. Oferta va fi respinsa daca nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garnatia pentru participare in cazurile si in conditiile prevazute de lege. IMM beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei pentru participare .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii obtinute din serviciile medicale efectuate de catre autoritatea contractanta si decontate de Casa de Asigurari de Sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Vor fi calificati doar operatorii economici care au ca domeniu de activitate productia, distributia sau comercializarea produselor ce fac obiectul procedurii de achizitie.Pentru persoane juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.Cerinta nr. 2Document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului .Se va depune : -AUTORIZATIA DE DISTRIBUTIE ANGRO , eliberata in temeiul Legii nr. 95/ 2006 privind reforma in domeniul sanatatii, Titlul XVII, Medicamentul, cu modificarile si completarile ulterioare si Ordinul ministrului sanatatii publice nr. 1964/ 2008 pentru aprobarea Normelor privind infiintarea , organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman.Se poate depune echivalent al acestui document . Documentul prezentat va fi in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnat si stampilat de operatorul economic ofertant.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.06.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.06.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.07.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In sit. in care doi sau mai multi op. ec. au ofertat pe SEAP pentru un lot acelasi pret si acest pret este cel mai mic prêt (clasandu-se pe locul I) , se va solicita online , la procedura in SEAP, op. ec. in cauza reofertarea. Acestia vor transmite reofertarea online, la procedura in SEAP . Daca si dupa aceasta reofertare exista egalitate , se va sol. o noua reofertare online , in aceleasi cond. de sol. si de raspuns , In sit. in care si dupa aceasta a doua reofertare cel mai mic pret va fi reofertat de doi sau mai multi op. ec., va fi declarat drept castigator clasat pe locul I op. ec. care s-a angajat, prin prop. tehnica , la cel mai scurt termen de livrare a prod. Daca si dupa aplicarea acestui crit. de departajare va fi egalitate intre doi sau mai multi op. ec. , se va aplica urm. crit. de departajare : va fi declarat castigator clasat pe locul I cel care s-a angajat prin prop. tehnica sa acorde la livrare cel mai mare procent de valabil. a produsului din totalul term. de valab . Ac. cadru se va incheia cu 3 op. ec. In sit. in care m.multi op. ec.se claseaza pt. incheierea ac.cadru pe locul II sau III , pentru a se stabili care sunt op. ec. cu care se va incheia ac. cadru se vor utiliza ca si criterii de departajare : - 1. TERMENUL DE LIVRARE ? va fi declarat ca si castigator pentru incheierea ac. cadru , ca si clasat pe locul II, respectiv III , cel care s-a angajat la cel mai mic termen de livrare. Daca tot exista egalitate , se va utiliza crit.: - 2. TERMENUL DE VALABILITATE , respectiv va fi declarat ca si castigator pentru incheierea ac. cadru , ca si clasat pe locul II, respectiv III , cel care s-a angajat sa acorde la livrare cel mai mare procent de valab. a prod. din totalul termenului de valab.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator , despre un act al autoritatii contractante , pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic
Adresa postala: str. Plevnei, nr. 36, jud. Olt, Localitatea: Caracal, Cod postal: 235200, Romania, Tel. +40 249512880, Email: [email protected], Fax: +40 249512373, Adresa internet (URL): www.smcaracal.webs.com
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.05.2012 14:07