Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie prin furnizare de reactivi


Anunt de participare numarul 144036/04.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE URGENTA SF.IOAN
Adresa postala: Sos.Vitan Barzesti Nr.13, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 042122, Romania, Punct(e) de contact: ELENA VASILE, Tel. +40 123346715, Email: [email protected], Fax: +40 123346715, Adresa internet (URL): Spitalul Clinic de Urgenta Sf. Ioan Bucuresti, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
unitate spitaliceasca
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie prin furnizare de reactivi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic de Urgenta Sf. Ioan Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 7, 509, 146.4RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In functie de buget se vor intocmi contracte subsecventelunar sau trimestrial
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de reactvi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
NR.
CRT. DENUMIRE PRODUS LICITAT COD CPV UM Cantit. Cantit. Cantit. Cantit.Minima/
luna Maxima/
luna Minima/24 luni Maxima/24 luni
1 Test Ck-MB ? compatibil cu analizorul Pathfast33696500-0 Cut/60/Teste 2 3 48 72
2 Test cTnl ? compatibil cu analizorul Pathfast33696500-0 Cut/60/Teste 2 3 48 72
3 Test D-Dimer ? compatibil cu analizorul Pathfast33696500-0 Cut/60/Teste 2 3 48 72
4 Test Myoglobina ? compatibil cu analizorul Pathfast33696500-0 Cut/60/Teste 2 3 48 72
5 Test NT pro BNP ? compatibil cu analizorul Pathfast33696500-0 Cut/60/Teste 2 3 48 72
6 Varfuri? compatibil cu analizorul Pathfast33696500-0 Cut/42 varfuri 14 23 336 552
7 Hartie pt. imprimare a rezultatelor pt. analize ?compatibil cu analizorul Pathfast33696500-0 Cut/10/role 5 6 120 144
8 Card senzor care masoara PH, PCO2, can, ck, hct si calculeaza O2Ct, BB, SBE, Hb, AaDO2, R1 cp. GAST-NAVI33696500-0 Kit/10/teste 15 16 360 384
9 Teste Rapide pt. detectare droguri in urina33696500-0 Cutie/10/teste 2 3 48 72
10 Teste Rapide pt. detectare in urina a sarcini33696500-0 Cutie/10/teste 3 4 72 96
11 Teste Rapide pt. detectare cardiac-specific Troponin I ? compatibil cu analizorul Easy Reader33696500-0 Kit/20/teste 35 40 840 960
12 Teste Rapide pt. detectare CK- MB ? compatibil cu analizorul Easy Reader33696500-0 Kit/20/teste 35 40 840 960
13 Teste Rapide pt. detectareMyoglobina ? compatibil cu analizorul Easy Reader33696500-0 Kit/20/teste 3 4 72 96
14 Teste Rapide pt. detectare proteinaC reactiva (CRP) ? compatibil cu analizorul Easy Reader33696500-0 Kit/20/teste 3 4 72 96
15 Teste Rapide pt. detectare proteinaC reactivacu inalta sensibilitate(hs ? CRP)? compatibil cu analizorul Easy Reader33696500-0 Kit/20/teste 3 4 72 96
16 Teste Rapide pt. detectareD-Dimeri ? compatibil cu analizorul Easy Reader33696500-0 Kit/20/teste 2 3 48 72
17 Teste Rapide pt. determinareh - FABP ? compatibil cu analizorul Easy Reader33696500-0 Kit/20/teste 15 16 360 384
18 Teste Rapide pt. coagulare de sange PT/NR ? compatibil cu analizorul Qlabs33696500-0 Kit/20/teste 15 16 360 384
19 Test Rapid din urina compatibil cu aparatul Urit -3033696500-0 Cut/100/stripuri 13 14 312 336
20 Consumabile tip rotor biochimie CHEM 15- compatibil cu analizorul MSCAN II33696500-0 Cutie/10 rotoare 160 165 3840 3960
21 Kit reactivi determinari rapide hematologice langa pacient (1000 determinari) ?compatibil cu analizorul MS 4s33696500-0 Kit /1000/teste 3 4 72 96
22 Teste rapide pt. detectarea anticorpilor: a) HIV/1/2;
b) HCV;c) umani pt. bacilul Koch; d) TP/treponema palidum; e) antigenului Hepatita B 33696500-0 cutie/20 teste/tip50 60 1200 1440
Valoarea estimata fara TVA: 7, 509, 146.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de: 1% din valoarea maxima estimata a lotului, fara TVA in cuantumul prevazut in Anexa B a prezentei fise de date.Valabilitatea garantiei de participare: 90 zile de la termenul limita pentru primire a ofertelor. Garantia de participare va fi constituita, in conformitate cu prevederile Art.86alin.(1)si(5) din H.G. 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate e asigurari, instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.?In conformitate cu art. 278^1 ? (1) ?: In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata urmatoarele sume: pentru valori estimate/lot cuprinse intre intre: a)63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare; b) intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei; c) intre 4.200.001 lei si 42.000.000 lei inclusiv - 7.980 lei + 0, 01% din ceea ce depaseste 4.200.001 lei. Modalitatea de constituire a garantiei de participare: - Scrisoare de garantie bancara - Prin O.P in cont: RO15BRDE410SA52462404100, agentia RAHOVA, Grup ACADEMIEI.-Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, societate bancara sau alta institutie financiara acreditata.IMPORTANT: In caz ca se vor depune oferte si din alte tari decat Romania, cursul valutar care va sta la baza intocmirii garantiei de participare, este cursul B.N.R din data publicarii anuntului de participare. Echivalenta LEI/EURO: data publicarii anuntului de participare. Banca pentru echivalenta LEU/EURO: B.N.R. De asemenea, ca urmare a art. 87, din H.G. 925/2006, alin. 1, autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita. Valoarea garantiei de buna executie este de 7% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent. Garantia de buna executie se constituie prin O.P in cont: RO15BRDE410SA52462404100, agentia RAHOVA, Grup ACADEMIEI sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, in conformitate cu prevederile Art.90alin.(1) din H.G.925/2006. Prevederile Art.86 alin.(2)-(4) se aplica in mod corespunzator
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (formular 1)Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (formular 2)- Declaratie privind calitatea de participant la procedura conf Formularului nr. 3 din Sectiunea FORMULARE a prezentei documentatii de atribuire.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular 4)Document emis de catre Autoritatea Nationala de Administrare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele.Document emis de catre directia de impozite si taxe locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006. (formular 10)Persoanele cu functie de decizie sunt: -Manager: Prof.Dr. Alexandru Ciocalteu-Director Medical: Prof.Dr. Niculae Iordache-Director financiar-contabil: Ec. Petruta Lazar-Comisia de evaluare: -Prof. Dr. Niculae Iordache- Dr. Camelia Dumitriu-As. Elena Nitu-Ref. Vlad Bogdan-Ref. Georgeta Crisan
NOTA : -Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 , 181 si 69^1 atrage declararea ofertei ca inacceptabila, conform art.36alin. (1) lit. b) din HG nr. 925/2006. Certificat constatator eliberat de ORC, care se va depune in original /copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul (emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial, care atesta domeniul sau de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondenta in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC). Pentru ofertantul clasat pe primul loc, se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , prezentarea pentru conformitate a documentului in original / copie legalizata;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Modalitatea de indeplinireFisa de informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri globala pe ultimi 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
formular 5
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea obligatorie de mostre pentru produsele ofertate in cadrul procedurii de achizitie.
Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Mostrele vor fi depuse pana la data limita de depunere a ofertelor.Se vor pastra ca etalon, iar celeprezentate de catre ofertanti declarati necastigatori vor fi restituite in termen de 5 zile calendaristice de la incheierea contractului.Nota: mostrele nu se factureazaformular 6
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.07.2013 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.07.2013 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.07.2013 09:00
Locul: Spitalul Clinic de Urgenta "Sfantul Ioan" Bucuresti.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite de catre operatorii economici ofertanti in cadrul procedurii.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Pentru ofertele clasate pe primul loc cu preturi egale se va solicita reofertare in plic inchis, cu depunere la secretariatul spitalului, in vederea departajari ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Art. 255-(1), Art. 256 - (1), si Art. 256^2 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de Urgenta Sf. Ioan Bucuresti
Adresa postala: Sos. Vitan-Barzesti nr. 13, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 042122, Romania, Tel. +40 123345071, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.05.2013 07:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer