Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie prin leasing a unui utilaj multifunctional pe pneuri + anexe


Anunt de participare numarul 47234/20.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL LOCAL BAILESTI
Adresa postala: Revolutiei, nr 1 - 3, Localitatea: Bailesti, Cod postal: 205100, Romania, Punct(e) de contact: Emanoel Sclipcea, Tel.0251/311017, In atentia: Bonci Victor, Petcut Stan, Baran Florin, Email: [email protected], Fax: 0251/311956
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie prin leasing a unui utilaj multifunctional pe pneuri + anexe
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: Consiliul Local Bailesti
str.Revolutiei, nr.1-3 Municipiul Bailesti, Jud. Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie prin leasing a unui utilaj multifunctional pe pneuri + anexe
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29522000-4 - Utilaje pentru terasamente, utilaje de excavare si piese ale acestora (Rev.1)
66140000-3-Servicii de leasing financiar (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare una bucata a unui utilaj multifunctional + anexe conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 411, 598RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantiei de participare (2% din valoarea estimata a contractului - 8231.96 ron); Garantie de buna executie (5 % din valoarea contractului de achizitie ).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de la bugetul local: Mentionam ca achizitia se va efectua in leasing pe o perioada de 5 ani si cu un avans de 20% din valoarea totata a contractului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multi ofertanti economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune candidatura sau oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Mentionam ca achizitia se va efectua in leasing pe o perioada de 5 ani si cu un avans de 20% din valoarea totata a contractului
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea : completare formulare conform anexa 2
Declaratie privind privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta :
- Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizata
- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizata
completare formulare conform anexa 3
Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) :
Persoane juridice romane: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului in copie conforma cu originalul semnata si parafata de reprezentantul ofertantului, nu mai vechi de 60 de zile
Persoane fizice romane Autorizatie de functionare / altele echivalente, nu mai veche de 60 zile
Persoane juridice / fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse legalizat in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil: ultimul bilantul contabil, vizat si inregistrat de organele competente
Informatii privind cifra de afaceri : completare formular anexa 4
cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani min.: (nu mai mare decat de 3 ori valoarea estimata a contractului)
Solvabilitate patrimoniala :30%
Lichiditate generala: 100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principale bunuri furnizate in ultimii 3 ani: Completare formular anexa 5
Cerinta minima: doua contracte similare
Lista de experienta similara : completare formular anexa 6Recomandari de la beneficiari: minim 2 recomandari de la beneficiari
Certificat de conformitate produs:
Se vor atasa certificatele de conformitate a bunului.
Autorizare pentru comercializare:
Se va atasa autorizatia de comercializare a bunului.
Autorizare pentru livrarea produselor:
Se va atasa autorizatia pentru livrarea bunului.
Alte autorizari specifice domeniilor de activitate:
Se vor atasa dupa caz toate autorizatiile care atesta buna functionare a bunului si conformitatea acestuia cu standardele in vigoare, certificatul de origine, precum si agrementele tehnice necesare.
Schite tehnice / fise tehnice / mostre / fotografii:
Se vor atasa schite tehnice si poze ale utilajului in cauza, cu specificatiile tehnice de rigoare, precum si agremetele tehnice ale utilajului vizate si aprobate de comisia tehnica autorizata.
Informatii privind subcontractantii :
Pondere maxima acceptata pentru subcontractare contract este de 20%.
Se va prezenta un formular cu subcontractantii si serviciile furnizate.
Standarde de asigurarea calitatii :
Certificat ISO 9001 (sau echivalent) sau in curs de implementare,
Standarde de protectia mediului :
Certificat ISO 14001 (sau echivalent) sau in curs de implementare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.04.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.04.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.04.2008 11:00
Locul: Consiliul Local Bailesti str.Revolutiei, nr.1-3 Bailesti, Jud Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputernicici ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos, nr.6, sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Craiova
Adresa postala: str. Bd. N.Titulescu. nr. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251/418568, Fax: 0251/415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Bailesti
Adresa postala: str. Revolutiei nr. 1-3, jud Dolj, Localitatea: Bailesti, Cod postal: 205100, Romania, Tel.0251/311017, Email: [email protected], Fax: 0251/311956, Adresa internet (URL): www.primariabailesti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.03.2008 15:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer