Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie prin leasing financiar autospeciale pentru munca operativa


Anunt de participare numarul 56878/27.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Unitatea Militara 0251 Bucuresti
Adresa postala: Str. Jandarmeriei, nr. 9 - 11, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013894, Romania, Punct(e) de contact: Trascalie Lucian, Iacob Stefan, Tel.021.409.60.68, ,Email: [email protected], Fax: 021.319.80.71
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie prin leasing financiar autospeciale pentru munca operativa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: -la sediul autoritatii contractante
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autospeciale pentru munca operativa (varianta 2);
Autospeciale pentru munca operativa (varianta 5)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144000-8 - Autovehicule cu utilizare speciala (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Autospeciale pentru munca operativa (varianta 2) - 100 cpl.Autospeciale pentru munca operativa (varianta 5) - 12 cpl.
Valoarea estimata fara TVA: 8, 060, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Nu se accepta oferte partiale din aceeasi categorie de produs.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
42 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: Lot (varianta 2) - 130.000 lei, Lot (varianta 5) - 30.000 lei.Cuantumul garantiei de buna executie - 10% din valoarea contractului fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea este asigurata din fonduri bugetare, iar plata se va efectua din contul autoritatii contractante.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul in care o oferta comuna va fi declarata castigatoare, asocierea grupului de operatori economici va trebui autentificata la un notar public.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat de atestare fiscala; Certificat privind impozitele si taxele locale; Cazier fiscal.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile incheiate la 31.12.2005, 31.12.2006 si 31.12.2007Formularul Contul de profit si pierderi la 31.12.2005, 31.12.2006 si 31.12.2007.Cifra de afaceri neta pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru toate produsele - minim 1.550.000 lei;Pentru lot 1 (var. 2) - minim 1.250.000 lei;Pentru lot 2 (var. 5) - minim 300.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizare pentru livrarea produselor; Fise de informatii privind experienta similara; Lista cuprinzand subcontractantii; Documente emise de organisme acreditate certificare sistem calitate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru societatile de asigurare autorizatie din partea CSA valabila pentru anul 2008 si anii urmatori.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S11-012581 din 17.01.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.08.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia se poate ridica de la sediul autoritatii contractante (imputernicire).
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.08.2008 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.08.2008 10:00
Locul: Sediul autoritatii contractante.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor (imputerniciti).
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul intern specializat din cadrul autoritatii contractante
Adresa postala: Str. Jandarmeriei nr. 9-11, sector 1, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013894, Romania, Tel.021.409.62.09, Fax: 021.319.80.71
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.06.2008 12:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer