Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie prin leasing financiar de autovehicule noi de transport , a mai putin de 10 persoane


Anunt de participare numarul 114683/31.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Centrul National de Evaluare si Examinare
Adresa postala:  str. G-ral Berthelot, nr. 26, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010168, Romania, Punct(e) de contact:  Moldoveanu Luca, Tel. 0213144411, Email:  [email protected], Fax:  0213103207, Adresa internet (URL):  www.edu.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie prin leasing financiar de autovehicule noi de transport , a mai putin de 10 persoane
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: sediul autoritatii contractante:
Bucuresti, str.G-ral Berthelot, nr.26, sector 1
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie prin leasing financiar de autovehicule noi de transport , a mai putin de 10 persoane
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34115200-8 - Autovehicule pentru transportul a mai putin de 10 persoane (Rev.2)
66114000-2-Servicii de leasing financiar (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-cate 1(un) autovehicul pentru fiecare lot/proiect, conform caietului de sarcini;
-Lotul nr.1 = Proiect ID 21086, Lotul nr.2 = Proiect ID 31536, Lotul nr. 3 = Proiect ID 25088
Valoarea estimata fara TVA: 441, 067RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare pe loturi: 1 = 3455 lei, 2 = 2824 lei, 3 = 2542 lei, reprezentand 2% din val. estimata a contractelor; Garantia de buna ex. in cuantum de 5% din val. contractelor fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene, contracte de finantare proiecte POSDRU : ID21086, ID 31536, ID 25088
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind situatia personala a operatorului economic;
-certificat fiscal;
-certificat atestare fiscala;
-certificat constatator ;
-certificat de inregistrare fiscala;
-autorizare pentru comercializarea produselor care fac obiectul contractului;
-autorizare pentru prestarea serviciilor de leasing financiar;
-autorizare pentru activitatea de service autovehicule;
-declaratie privind calitatea de participant la procedura;
-declaratie subcontractanti.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (fisa de informatii generale);
-bilantul contabil la 31.12.2009;
-declaratie privind incadrarea in categoria de I.M.M.;
-document din care sa reiasa contul IBAN al ofertantului, deschis la Trezorerie.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind principalele livrari de autovehicule si prestari de servicii de leasing financiar in ultimii 3 ani;
-declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat in ultimii 3 ani;
-declaratie privind utilajele , instalatiile si echipamentele tehnice pentru activitatea de service autovehicule;;
-formular experienta similara;
-recomandare beneficiar;
-certificat privind sistemul de management al calitatii;
-CV persoanelor responsabile de indeplinirea contractelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
tehnic
30%
Descriere:
3.
termen livrare
5%
Descriere:
4.
garantie
5%
Descriere:
5.
asigurare Casco
5%
Descriere:
6.
valoare reziduala
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.02.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.02.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.02.2011 12:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiecte POSDRU : ID 21086, ID 31536, ID 25088
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
C.N.S.C.(Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor )
Adresa postala:  str. Stavropoleus , nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Judecatoria Sector 1 - "cale de atac"
Adresa postala:  str. Danielopol Gheorghe, nr.2-4, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041304, Romania, Tel. 021-3187701, Adresa internet (URL):  www.portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile , incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Centrul National de Evaluare si Examinare, la Consilierul Juridic al Proiectului
Adresa postala:  str.G-ral Berthelot, nr.26, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010168, Romania, Tel. 021-3144411, Adresa internet (URL):  www.edu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.01.2011 09:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer