Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie prin leasing financiar de mijloace auto


Anunt de participare numarul 111119/10.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
FILIALA PENTRU REPARATII SI SERVICII HIDROSERV RAMNICU VALCEA S.A.
Adresa postala:  Ramnicu Valcea, Str.Calea Bucuresti, nr.269, judet Valcea, Localitatea:  Ramnicu Valcea, Cod postal:  240291, Romania, Punct(e) de contact:  Prala Stefan, Tel. 0250746984, Email:  [email protected], Fax:  0250732147, Adresa internet (URL):  ftp: //hidro-oltmijlociu.ro, user: publicc, parola: public9a, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate pe actiuni
Activitate (activitati)
Altele: Reparatii si Servicii in domeniu hidro
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie prin leasing financiar de mijloace auto
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: Ramnicu Valcea, Calea Bucuresti, nr.269
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie prin leasing financiar de mijloace auto.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34100000-8 - Autovehicule (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire si caietelor de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 247, 232.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 23000 lei, iar pentru I.M.M. este de 11500 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea, conform Formular A anexat prezentei;
- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181, conform Formular B;
- certificat de participare la licitatie, conform Ordin nr.314/12.10.2010 conform model anexat;
- declaratie privind calitatea de participant la procedura conform Formular C;
- certificat de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului si Comertului; (copie)
- acordul de asociere/finantare intre furnizori si firma de leasing cu valabilitatea pe perioada de derulare a contractlui de leasing;
- certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul general consolidat si la bugetul local pentru firma de leasing, original sau copie legalizata, aflata in termenul de valabilitate; (conditie obligatorie);
- certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului, original sau copie legalizata, aflata in termenul de valabilitate;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilantul contabil la 30.06.2010;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- prezentarea unei liste cu principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, care sa contina : valori, perioade de livrare, beneficiari (formular C.2 si C2.2.);
- autorizatie de livrare din partea producatorului si/sau a importatorului in copie legalizata;
- descrieri si fotografii a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata in cazul in care autoritatea contractanta solicita acest lucru;
- prezentarea certificatului de implementare a sistemului SR EN ISO 9001 :2001 al producatorului si furnizorului serviciului de leasing; (copie)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.12.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.12.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.12.2010 12:00
Locul: Filiala pentru Reparatii si Servicii HIDROSERV Ramnicu Valcea SA, Calea Bucuresti, nr.269
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot sa participe la deschiderea ofertelor cei care detin imputernicire din partea ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 - 3104641, Fax:  021 - 3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
tribunalul Valcea
Adresa postala:  Strada Scuarul Revolutiei, nr.1, Localitatea:  Ramnicu Valcea, Cod postal:  240175, Romania, Tel. 0250 - 739120, Email:  [email protected], Fax:  0250 - 732207
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Filialei pentru Reparatii si Servicii HIDROSERV Ramnicu Valcea SA
Adresa postala:  Calea Bucuresti, nr.269, Localitatea:  Ramnicu Valcea, Cod postal:  240291, Romania, Tel. 0250 - 746984, Email:  [email protected], Fax:  0350 - 425969, Adresa internet (URL):  www.hidroservvl.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.11.2010 16:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer