Licitatie Publica - Achizitie privind contractarea unui imprumut pe termen lung pentru finantarea unor investitii publice
Anunt de participare numarul 14638/17.05.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Turnu Magurele
Adresa postala: str. Republicii, nr.2, Turnu Magurele, Teleorman, Localitatea: Turnu Magurele, Cod postal: 145200, Romania, Punct(e) de contact: Livia Iordache, Tel.0247-416451, In atentia: Compartimentul achizitii publice, Email: [email protected], Fax: 0247-416453, Adresa internet (URL): [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie privind contractarea unui imprumut pe termen lung pentru finantarea unor investitii publice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: municipiul Turnu Magurele
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare pentru contractarea unui imprumut pe termen lung pentru finantarea unor lucrari de investitii publice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66130000-0 - Servicii de acordare de credit (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
contractarea unui imprumut pe termen lung pentru finantarea unor investitii publice, in valoare de 10000000 lei, pe 20 ani
Valoarea estimata fara TVA: 25, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
1- selectare documente, 2 -negociere pentru stabilirea ofertei castigatoare
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
240 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare :125000 lei in contul RO75TREZ6075006XXX000068;garantia de buna executie- 7%din valoarea contractului se constituie conform art 90 din HGR 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
sursa de finantare: bugetul local- venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
daca ofertantul modifica continutul propunerii tehnice/financiare oferta va fi considerata neconforma; ofertantul pierde garantia de participare daca se afla in una din situatiile prevazute la art 87 alin 1 din HGR 925/2006
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind inexistenta starii de faliment, declaratie privind neancadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006, declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind calitatea de participant la procedura, certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor catre stat si cele locale la data de 01.05.2007, certificat constatator si cel de inregistrare emis de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii privind cifra de afaceri in ultimii trei ani sa fie mai mare de 20000000, bilantul contabil la datade 31.12.2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista cu principalele servicii din ultimii trei ani de acordare credite autoritatilor administratiei publice locale, cuprinzand valori, perioade , beneficiari , insotite si de recomandari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
imprumut pentru reabilitarea a 9 strazi , canalizare, refacere sistem rutier, trotuare si alimentare cu apa in municipiul Turnu Magurele in perioada favorabila din punct de vedere meteorologic
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 15
informatii privind cifra de afaceri in ultimii sa fie mai mare de 20000000 lei
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
12210/14.05.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.05.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: plata documentatiei descriptive se face cu O.P.in contul RO61TREZ60721360250XXXXX
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.06.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
08.06.2007
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.06.2007 10:00
Locul: Primaria municipiului Turnu Magurele, str. Republicii, nr.2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane numite prin dispozitia primarului si reprezentanti legali ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sect 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Compartimentul Juridic al Primariei
Adresa postala: str. Republicii, nr.2, Localitatea: Turnu Magurele, Cod postal: 145200, Romania, Tel.0247/416451, Email: [email protected], Fax: 0247/416453
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010774, Romania, Tel.021/3191674, Email: [email protected], Fax: 021/3191674, Adresa internet (URL): www.potaljust.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.05.2007 10:05