Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie produse - implanturi ortopedice


Anunt de participare numarul 65336/01.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE URGENTA PENTRU COPII , ,Maria Skolodovska Curie"
Adresa postala: Bulevardul Constantin Brancoveanu nr.20 , sector 4 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041451, Romania, Punct(e) de contact: CONSTANTIN TRONECI, Tel.0214604260, Email: [email protected], Fax: 0214610325, Adresa internet (URL): www.mscurie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie produse - implanturi ortopedice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magazie spital
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1. SET IMPLANTURI SCOLIOZA IDIOPATICA A ADOLESCENTULUI
2. SET IMPLANTURI SCOLIOZA IDIOPATICA RIGIDA, CU ANGULATIE SI ROTATIE VERTEBRALA MARE3. SISTEM SINTEZA FIXARE RAHIS CERVICAL
4. SISTEM EXPANDARE TORACICA SI CORECTARE SCOLIOZA IN SINDROMUL DE INSUFICIENTA TORACICA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33183100-7 - Implanturi ortopedice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. SET IMPLANTURI SCOLIOZA IDIOPATICA A ADOLESCENTULUI
2. SET IMPLANTURI SCOLIOZA IDIOPATICA RIGIDA, CU ANGULATIE SI ROTATIE VERTEBRALA MARE3. SISTEM SINTEZA FIXARE RAHIS CERVICAL
4. SISTEM EXPANDARE TORACICA SI CORECTARE SCOLIOZA IN SINDROMUL DE INSUFICIENTA TORACICA
Valoarea estimata fara TVA: 176, 704RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 17.11.2008 pana la 31.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare 6000 RON, garantia de buna executie 5 % din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget si / sau surse extrabugetare. CASMB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu FORMULARUL B.1 din Sectiunea IV;2.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din , OUG nr. 34/2006 (Formularul 2)3.Declaratia privind calitatea de participant la procedura (formular B.1.3.)4.Certificat de Atestare Fiscala privind plata impozitelor si taxelor eliberate de Administratia Financiara Directia Generala a Finantelor Publice valabil cu cel putin 30 de zileinainte de deschiderea ofertei original sau copie legalizata.5.Certificat fiscal eliberat de Directiile locale de taxe si impozite si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, valabilcu cel putin 30 de zileinainte de deschiderea ofertei original sau copie legalizata.6. Certificat de inregistrare (CUI) emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala copie xerox.7. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala- valabilcu cel putin 30 de zileinainte de deschiderea ofertei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Formularul de oferta .2. Fisa de informatii generale .3. Fisa de informatii privind experienta similara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Autorizatie pentru livrarea produselor de la producator, distribuitor autorizat sau autorizatie de producator 2. Autorizatie / avizde functionare emis de Ministerul Sanatatii , care sa certifice calitatea de distribuitor al producatorului (daca este cazul ) - copie xerox
3. Autorizatia de punere pe piata a produsuluieliberata de MinisterulSanatatii- copie
4. Certificat de marcaj CEemis de un organism notificat5. Declaratiede conformitate CE pentru intregul dispozitiv medical ofertatemisa de producator.
6. Certificat de inregistrare a reprezentantului autorizat, emis de Ministerul Sanatatii-copie xerox.
7. Certificat de inregistrare a dispozitivelor medicale emis de Ministerul Sanatatii- copie xerox.
8. Fise tehnice de la producator din care sa reiasa corespondenta cu cerintele tehnice specificate in caietul de sarcini. ( traducere autorizata)
9. Declaratie pe proprie raspundere ca reperele ofertate , (cantitatea maxima precizata) exista in stocul firmei si pot fi livrate in max. 72 ore de la data primirii comenzii ferme din partea autoritatii contractante.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.11.2008 09:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.11.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.11.2008 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr 38 sect 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI 5 SECT 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010458, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONFORM ART 272 AL 1 CAP 9/ OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SCUC MS CURIE
Adresa postala: B-DUL C-TIN BRANCOVEANU 20 SECT 40, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 041451, Romania, Tel.0214610325, Email: [email protected], Fax: 0214610325, Adresa internet (URL): www.mscurie.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.10.2008 14:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer