Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE PRODUSE : echipamente de protectie DS Hunedoara


Anunt de participare numarul 120587/03.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala:  B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  70164, Romania, Punct(e) de contact:  Daniel Vasile Robu, Tel. 021 317 10 05 int 215, Email:  [email protected], Fax:  021 317 10 05 int 229, Adresa internet (URL):  www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA SILVICA HUNEDOARA
Adresa postala:  str.M.Viteazu, nr.10, jud.Hunedoara, Localitatea:  Deva, Cod postal:  330091, Romania, Punct(e) de contact:  Biroul Productie, Marketing, Achizitii, Tel. 0254 205 100, In atentia:  ing.Gorun Gabriel, Email:  [email protected], Fax:  0254 205 111
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
www.e-licitatie.ro
Adresa postala:  -, Localitatea:  -, Cod postal:  -, Romania, Punct(e) de contact:  -, Tel. -
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
www.e-licitatie.ro
Adresa postala:  -, Localitatea:  -, Cod postal:  -, Romania, Punct(e) de contact:  -, Tel. -
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE PRODUSE : echipamente de protectie DS Hunedoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DIRECTIA SILVICA HUNEDOARAAdresa postala: str.M.Viteazu, nr.10, jud.Hunedoara , Localitatea: Deva , Cod postal: 330091 , Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de echipament de protectie a muncii - 2 loturi
LOT 1
Capison casca
Casca protectie
Cascaprot.tip forestier cu viziera si antifoane
Boneta
Ochelari protectieMasca gaze cu filtre schimbabile
Costum salopeta
CombinezonHalat
Haina vatuita
Pantalon vatuit
Suba scurta
Vesta avertizoare
Manusi protectie risc mecanicPalmare
Manusi protectie contra frigului
Manusi latex
Centura abdominala
Scurte impermeabile si pelerineCentura siguranta
Bocanci protectie
Bocanci protectie cu bombeu metalic
Cizme protectie apa-noroi
Cizme cu bombeu metalic
Paslari
CaciulaLOT 2
Costum protectie fasonatori (categoria profesional)
Echipament de asigurare pt. lucru la inaltime
Coltari
Manusi atv/moto
Ochelari atv/moto
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18143000-3 - Echipamente de protectie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie de echipament de protectie a muncii - 2 loturiLOT 1
Capison casca buc 24
Casca protectie buc 3
Cascaprot.tip forestier cu viziera si antifoane buc 3
Boneta buc 2
Ochelari protectieper 7
Masca gaze cu filtre schimbabile buc 1
Costum salopeta per 48
Combinezonbuc 9
Halat buc 6
Haina vatuita buc 33
Pantalon vatuit buc 33
Suba scurta buc 13
Vesta avertizoare buc 41
Manusi protectie risc mecanicper 145
Palmare per 100
Manusi protectie contra frigului per 113
Manusi latex per 25
Centura abdominala buc 7
Scurte impermeabile si pelerinebuc 90
Centura siguranta buc 3
Bocanci protectie per 26
Bocanci protectie cu bombeu metalic per 23
Cizme protectie apa-noroi per 76
Cizme cu bombeu metalic per 17
Paslari per 2
Caciula buc 25LOT 2
Costum protectie fasonatori (categoria profesional) per 3
Echipament de asigurare pt. lucru la inaltime set 1
Coltari per 5
Manusi atv/moto per 1
Ochelari atv/moto per 1
Valoarea estimata fara TVA: 26, 208RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea totala a garantiei de participare este de 250 lei. Pt. Lot.1=200lei; Lot.2=50lei. Garantia de buna executie este 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-completare si prezentare formulare: ?Informatii generale? din Sectiunea III FORMULARE
?Declaratie privind eligibilitatea? din Sectiunea III FORMULARE
?Declaratie privind calitatea de participant la procedura? din Sectiunea III FORMULARE
?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? din Sectiunea III FORMULARE
?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181? din Sectiunea a III-a FORMULARE
-certificat de atestare fiscala, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat la data de 25.05.2011 ? original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul" de catre repr. legal al firmei ofertante
Persoane juridice / fizice romane-prezentare certificat de inregistrare emis de O.R.C. - copie-prezentare certificat constatator emis de catre O.R.C. sau de catre Camera de Comert si Industrie in original sau copie legalizata, valabil la 25.05.2011 ? original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul" de catre repr. legal al firmei ofertante
Persoane juridice / fizice straine-prezentare de documente edificatoare in traducere legalizata care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare si din care sa rezulte ca au ca obiect de activitate principal sau secundar furnizarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la insolventa sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
NU SE SOLICITA
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Documente(certificate) care sa ateste conformitatea produselor cu descrierea caracteristicilor din caietul de sarcini
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nr. 5387 din 29.04.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.05.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.05.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.06.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor pot participa doar reprezentantii legali ai ofertantilor sau imputerniciti ai acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Justificarea alegerii procedurii: conform documentului "N. J. conform notificarii ANRMAP - EIP si PAA.PDF", din lista "Documentatie de atribuire".
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al D.S.Hunedoara
Adresa postala:  str.M.Viteazu, nr.10, jud.Hunedoara, Localitatea:  Deva, Cod postal:  330091, Romania, Tel. 0254 205 100, Email:  [email protected], Fax:  0254 205 111
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.04.2011 14:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer