Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE PRODUSE : ingrasaminte azotate DS Hunedoara


Anunt de participare numarul 116913/14.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala:  B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  70164, Romania, Punct(e) de contact:  Daniel Vasile Robu, Tel. 021 317 10 05 int 215, Email:  [email protected], Fax:  021 317 10 05 int 229, Adresa internet (URL):  www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA SILVICA HUNEDOARA
Adresa postala:  str.M.Viteazu, nr.10, jud.Hunedoara, Localitatea:  Deva, Cod postal:  330091, Romania, Punct(e) de contact:  Biroul Productie, Marketing, Achizitii, Tel. 0254 205 100, In atentia:  ing.Gorun Gabriel, Email:  [email protected], Fax:  0254 205 111
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
www.e-licitatie.ro
Adresa postala:  -, Localitatea:  -, Cod postal:  -, Romania, Punct(e) de contact:  -, Tel. -
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
www.e-licitatie.ro
Adresa postala:  -, Localitatea:  -, Cod postal:  -, Romania, Punct(e) de contact:  -, Tel. -
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE PRODUSE : ingrasaminte azotate DS Hunedoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Conform anexei la Caietul de Sarcini(Ocoale Silvice din cadrul Directiei Silvice Hunedoara)
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se achizitioneaza: Ingrasaminte azotate = 2700 kg: Ingrasaminte complexe = 4750 kg.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24410000-1 - Ingrasaminte azotate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Ingrasaminte azotate = 2700 kg:
Ingrasaminte complexe = 4750 kg.Mai multe detalii in Caietul de Sarcini din documentatie atasata prezentului anunt.
Valoarea estimata fara TVA: 13, 615RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare - 130 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- completarea si prezentarea formularului , ,Informatii generale? din Sectiunea III FORMULARE- completarea si prezentarea formularului , ,Declaratie privind eligibilitatea? din Sectiunea III FORMULARE- completarea si prezentarea formularului , ,Declaratie privind calitatea de participant la procedura? din Sectiunea III FORMULARE- completarea si prezentarea formularului , ,Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? din Sectiunea III FORMULARE- completarea si prezentarea formularului ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181? din Sectiunea a III-a FORMULARE;
- prezentare certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat la data de 28.03.2011Persoane juridice / fizice romane- prezentare certificat de inregistrare emis de O.R.C. - copie- prezentare certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pelanga Tribunalul Teritorial sau de catre Camera de Comert si IndustriePersoane juridice / fizice straine- Prezentare de documente edificatoare in traducere legalizata care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
NU SE SOLICITA
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-documente(certificate) care sa ateste conformitatea produselor cu descrierea caracteristicilor din caietul de sarcini-lista principalelor livrari de produse similare din ulimii 3 aniDaca este cazul completarea formularelor: ?Anexa nr. 19 - Angajament Tert sustinator financiar?, ?Anexa nr. 20 ? ANGAJAMENT privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici?, ?Anexa nr. 21? Declaratie tert sustinator tehnic si profesional? si ?Anexa nr. 22? Declaratie tert sustinator tehnic si profesional? din Sectiunea FORMULAREDaca este cazul, completarea formularului ?Anexa nr. 18 ? Model declaratie subcontractanti? din Sectiunea FORMULARE
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii trebuie sa faca dovada ca au incheiat (semnat) si indeplinit in ultimii 3 ani cel putin un contract de furnizare de produse similare in valoare, sau valori cumulate, de minim: 6.500 lei, fara T.V.A.- se va prezenta o copie a contractului(lor) respectiv(e); insotit de document(e) constatator(e). Produsele similare furnizate in acest contract se vor regasi si in formularul ?Lista principalelor livrari de produse similare furnizate in ultimii 3 ani?. Autoritatea contractanta in acest caz va lua in considerare anul infiintarii firmei sau anul inceperii activitatii in acest domeniu;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.03.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.03.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.04.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor pot participa doar reprezentantii legali ai ofertantilor sau persoanele imputernicite ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Justificarea alegerii procedurii: conform documentului "N. J. conform notificarii ANRMAP - produse agrochimice si PAA.pdf", din lista "Documentatie de atribuire".
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al D.S.Hunedoara
Adresa postala:  : str.M.Viteazu, nr.10, jud.Hunedoara, Localitatea:  Deva, Cod postal:  330091, Romania, Tel. 0254 205 100, Email:  [email protected], Fax:  0254 205 111
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.03.2011 16:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer