Licitatie Publica - Achizitie produse alimentare(pui,ulei,zahar,faina,orez)defalcate pe loturi,prin incheierea acordurilor cadru pentru fiecare lot in parte
Anunt de participare numarul 40903/21.12.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL CONSTANTA
Adresa postala: BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Punct(e) de contact: GHIULNIHAL MUTALAP, Tel.0241488157, Email: [email protected], Fax: 0241488195, Adresa internet (URL): www.primaria-constanta.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie produse alimentare(pui, ulei, zahar, faina, orez)defalcate pe loturi, prin incheierea acordurilor cadru pentru fiecare lot in parte
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 11 luni
Valoarea estimata fara TVA: 8, 403, 600RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: conf.specificatiilor din caietul de sarcini si documentatia de atribuire
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Durata acordurilor cadru pentru fiecare lot in parte se face in sase transe si este de pana la 30 decembrie 2008.Acestea se vor incheia cu unul cel mult cinci operatori economici care se vor clasa pe locul 1, 2... pana la 5 in ordinea crescatoare a preturilor.Pentru prima transa autoritatea contractanta va atribui contractele subsecvente fara reluarea competitiei operatorilor economici clasati pe locul 1 in urma aplicarii criteriilor din documentatia de atribuire.Incepand cu cea de a doua transa, contractele subsecvente se vor atribui cu reluarea competitiei, conform specificatiilor din documentatia de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15112130-6 - Carne de pui (Rev.1)
15411200-4-Ulei pentru gatit (Rev.1)
15612120-8-Faina de panificatie (Rev.1)
15614100-6-Orez cu bob lung (Rev.1)
15831200-4-Zahar alb (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati pe loturi pentru toate cele sase transe: lot 1 pui congelati-282000 buc, Lot 2 -ulei de gatit-282000 litri, Lot 3- zahar alb- 282000 kg, Lot 4- faina de panificatie- 282000 kg, Lot 5- orez cu bobul lung - 282000 kg
Valoarea estimata fara TVA: 8, 403, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Lot 1- 69000 lei;Lot2 - 24800 lei, Lot 3- 18000 lei, Lot 4 - 9000 lei, Lot 5- 13500 lei.Garantia de buna executie 5 % din val. tot. a contractului subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
din bugetul local , prin op
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neancadrarea in prev.art.181 din OUG 34/2006, certificat privind plata datoriilor catre bugetul de stat consolidat, cat si plata datoriilor la bugetul local, certificat constatator emis de la ORC , certificat de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
nesolicitat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani -formular C1, cu documentele doveditoare de confirmare a livrarilor , mostre descrieri si/sau fotografii a caror autenticitate poate fi demonstrata in cazul in care autoritatea contractanta solicita acest lucru
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.02.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: printr-o solicitare scrisa contra sumei de 100 lei ce se va achita numerar la casieria Primariei mun.Constanta din str. Ec.Varga nr.25-27, biroul nr.6
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.02.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.02.2008 13:00
Locul: Primaria mun.Constanta , Bd.Tomis nr.51
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, observatori desemnati de UCVAP cat si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravopoleus nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Primaria Municipiului Constanta, Directia Administratie Publica Locala, Serviciul Juridic
Adresa postala: Bd.Tomis nr.51, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Tel.0241708115, Fax: 0241708195
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Constanta, Directia Administratie Publica Locala, Serviciul Juridic
Adresa postala: Bd.Tomis nr.51, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Tel.0241708115, Fax: 0241708195
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.12.2007 15:02