Licitatie Publica - Achizitie produse
Anunt de participare numarul 22281/04.07.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala Bistrita Nasaud
Adresa postala: Bistrita, Str. Ion Slavici nr 2-4, jud. Bistrita Nasaud, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420013, Romania, Punct(e) de contact: Mircea Tamasoi, Tel.0744/182603, Email: [email protected], Fax: 0263/232019
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: autoritate publica deconcentrata in domeniul agriculturii si dezvoltarii rurale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie produse
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DADR Bistrita Nasaud, Bistrita, str. Ion Slavici nr. 2-4
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitia de calculatoare si copiatoare;aparatura optica;aparatura specifica pentru reproductia zootehnica
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
01000000-7 - Produse agricole, horticole, de vanatoare si produse conexe (Rev.1)
28213200-0-Containere frigorifice (Rev.1)
29862000-9-Echipament de tiparire si de grafica (Rev.1)
30000000-9-Echipament informatic si accesorii de birou (Rev.1)
33000000-0-Aparate medicale si de laborator, aparate optice si de precizie, ceasuri si ceasornice, produse farmaceutice si consumabile medicale conexe (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
calc 15;laptop 2;copiatoare 2;aparat foto 1;proiector 2;
microscop 2;containere MSC 20;manechin recoltat MS porcine 1;balanta de precizie 1
Valoarea estimata fara TVA: 292, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1055 lei impartita pe loturi astfel: 280 lei lot 1;495 lei lot 2; 280 lei lot 3
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare de la bugetul de stat conform prevederilor OMAPDR 911/2004, completat si modificat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
nu se impune oficierea unei forme de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006, cazier judiciar al reprezentantului imputernicit de ofertant, confirmare privind plata impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat si bugetul local, certificat ORC pentru persoanele fizice romane, autorizatie eliberat in baza Legii 507/2002, pentru persoane fizice romane, documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau atestare/inregistrare ori apartenenta din punct de vedere profesional pentru persoane juridice/fizice straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil, in cazul in care publicarea bilantului este prevazuta in legislatia tarii in care este stabilit ofertantul pe ultimii 3 ani, declaratie privind cifra de afaceri globala si cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent produselor solicitate, alte documente care reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani, recomandari de la principalii beneficiari de produse similare in ultimii 3 ani, certificate de omologare pentru fiecare produs
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.08.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 25 RON
Conditii si modalitate de plata: chitanta la casieria DADR BN, sau ordin de plata in contul DADR BN - RO11TREZ1015005XXXX00147
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.08.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.08.2007 10:00
Locul: sediul DADR BN
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite oficial de catre reprezentantul legal autorizat al ofertantului
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 427108, Romania, Tel.021/3104672, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Judecatoria Bistrita
Adresa postala: Str Alba Iulia, nr 1, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 427108, Romania, Tel.0263/217482, Fax: 0263/231509
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in conditiile art 272 din OUG 34/2006 sau in justitie in conditile Legii 554/2004 cu modificarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia pentru Agricultura si dezvoltare Rurala
Adresa postala: Ion Slavici, nr 2-4, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420013, Romania, Tel.0263/232019, Email: [email protected], Fax: 0263/232019
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.07.2007 15:56