Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie produse agricole de ferma si produse conexe, masini si aparate de testare si masurare


Anunt de participare numarul 67182/24.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala Bistrita Nasaud
Adresa postala: Bistrita, str. Tarpiului nr. 21, CP 420062, jud. Bistrita Nasaud, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420062, Romania, Punct(e) de contact: Emilut Gaina, Tel.0744389803, In atentia: OARZ Bistrita Nasaud, Email: [email protected], Fax: 0263/238074, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate publica deconcentrata in domeniul ameliorarii si reproductiei in zootehnie
Activitate (activitati)
Altele: Domeniul ameliorarii si reproductiei in zootehnie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie produse agricole de ferma si produse conexe, masini si aparate de testare si masurare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: OARZ Bistrita Nasaud, str. Tarpiului nr. 21, cod postal 420062. Bistrita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie produse agricole de ferma si produse conexe, masini si aparate de testare si masurare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03000000-1 - Produse agricole, de ferma, de pescuit, de silvicultura si produse conexe (Rev.2)
38540000-2-Masini si aparate de testare si masurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
manechin recoltat MS porcine - 1 buc, tanc stocare azot licid - 1buc, containere biologice frigorifice - 1 buc, aparat pt. determinare NTG - 1buc, aparat pt. determ.nr. celule somatice - 1buc
Valoarea estimata fara TVA: 451, 260RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
8000 lei , impartita pe loturi, cf. AnexaB
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare de la bugetul de stat prin MADR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
nu se impune oficierea unei forme de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea, decl.privind incadrarea in preved. art. 181 din OUG34/3006, cazier judicier, confirmare privind plata impozitelor si taxelor, certificat ORC sau autorizatie cf. L.507/2002 sau alte documente edificatoare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil pe ultimii 3 ani sau alte documente (decl.bancare, dovezi priv. asigurarea risc.profesional, etc); decl.privind cifra de afaceri globala si in domeniul de activitate aferent produselor similare pe ultimii 3 ani, formularul 22P; alte documente referitoare la situatia ofertantului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Sa nu inregistreze pierderi in exercitiul financiar 2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
decl.privind lista princip.livrari de produse similare, recom. de la principalii beneficiari de produse similare; certificate de omologare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
recomandari de la minim 3 beneficiari de produse similare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.11.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.11.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 10.12.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.11.2008 12:00
Locul: la sediul OARZ Bistrita Nasaud
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti de catre ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor,
Adresa postala: mun. Bucuresti, str. Stavropoleos, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 427108, Romania, Tel.021/3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Judecatoria Bistrita
Adresa postala: str. Alba Iulia nr. 1, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 427108, Romania, Tel.0263/217482
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in cond. art 272 din OUG 34/2006 sau in justitie, cf. L554/2004
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OARZ Bistrita Nasaud
Adresa postala: str. Tarpiului nr. 21, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420062, Romania, Tel.0263/238074, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.10.2008 12:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer