Licitatie Publica - ACHIZITIE PRODUSE ALIMENTARE - CONSERVE LEGUME SI FRUCTE
Anunt de participare numarul 32237/13.09.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL DE PNEUMOFTIZIOLOGIE DRAJNA
Adresa postala: STR. PRINCIPALA, NR.888, LOC. DRAJNA, JUD. PRAHOVA, ,Localitatea: Drajna de Jos, Cod postal: 107193, Romania, Punct(e) de contact: VIORICA ARIANA POPA, Tel.0244/290970, 0244/290761, Email: [email protected], Fax: 0244/290970
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE PRODUSE ALIMENTARE - CONSERVE LEGUME SI FRUCTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SEDIUL SPITALULUI DE PNEUMOFTIYIOLOGIE DRAJNA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONSERVE DE LEGUME SI FRUCTE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15897000-2 - Conserve de alimente (Rev.1)
15331400-1-Legume in conserva si/sau la cutie (Rev.1)
15332400-8-Conserve de fructe (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONS. FASOLE=2000BUC,
CONS. GHIVECI=1000BUC
CONS. MAZARE=1200BUC
ROSII IN BULION=2500BUC
ZARZAVAT DE CIORBE=2500BUC
PASTA DE TOMATE=1500BUC
GEM FRUCTE=600BUC
Valoarea estimata fara TVA: 27, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 04.10.2007 pana la 31.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
NU SE SOLICITA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
VIRAMENT IN TREZORERIE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
SOCIETATE COMERCIALA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea ;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G.nr. 34/ 2006;
- Autorizatia de punere pe piata eliberata de catre Ministerul Sanatatii Publice pentru produsele ofertate ;
- Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare conform art. 183 din O.U.G. 34/ 2006 ;
- Fisa de informatii generale ;
- Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului prin care acesta , in caz de adjudecare a ofertei sale, indeplineste toate conditiile sa asigure intreaga cantitate din produsele licitate si castigate, pe toata perioada de derulare a contractului ;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
- Certificat de provenienta a marfii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.09.2007 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.09.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.12.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.09.2007 10:30
Locul: SEDIUL SPITALULUI DE PNEUMOFTIZIOLOGIE DRAJNA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.09.2007 11:46