Licitatie Publica - Achizitie Produse alimentare
Anunt de participare numarul 5149/12.03.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA "BABES-BOLYAI"
Adresa postala: Kogalniceanu nr.1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400084, Romania, Punct(e) de contact: Ana Bara, Tel.0264-405353 ; 405305, Email: [email protected], Fax: 0264-590592, Adresa internet (URL): www.ubbcluj.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
UNIVERSITATEA "BABES-BOLYAI" - Directia General Administrativa
Adresa postala: str. I.C. Bratianu nr. 14, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400084, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Administrativ, Tel.0264-405300 int 5427, In atentia: d-nei Olimpia Dumitru, Email: [email protected]
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
UNIVERSITATEA "BABES-BOLYAI" - Directia General Administrativa
Adresa postala: str. I.C. Bratianu nr. 14, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400084, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Administrativ, Tel.0264-405300 int 5427, In atentia: d-nei Olimpia Dumitru, Email: [email protected], Fax: 0264-590592
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
UNIVERSITATEA "BABES-BOLYAI" - Directia General Administrativa
Adresa postala: str. I.C. Bratianu nr. 14, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400084, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Administrativ, Tel.0264-405300 int 5427, In atentia: d-nei Olimpia Dumitru, Email: [email protected], Fax: 0264-590592
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie Produse alimentare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Restaurantul Studentescconfor Caietului de sarcini
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare produse alimentare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15131130-5 - Carnati (Rev.1)
15130000-8-Produse din carne (Rev.1)
15131120-2-Salamuri (Rev.1)
15131700-2-Preparate pe baza de carne (Rev.1)
15895100-9-Hamburgeri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cremwurst 2400 kg, cabanos 2000 kg , mici portionati 2000 kg, hamburgheri pui 10000 buc muschi file 2000 kg , parizer trad. carne porc 400 kg , salam uscat 500 kg , oase Garf 500 kg
Valoarea estimata fara TVA: 119, 910RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA, constituita prin scrisoare de Garantie bancara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se face din surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat inainte de semnarea contractului de furnizare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea ( formular 12A)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute in art. 181 din O.G. 34/2006 ( formularul 12B)
Fisa de informatii generale cu mentionarea codului IBANTrezorerie
Autorizatie sanitar-veterinara (copie)
Autorizatie sanitar-veterinara pentru autovehiculele de transport marfa (copie)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare celor care fac obiectul licitatiei ( formularul12D)
Dovada detinerii unui punct de lucru in Cluj-Napoca
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul cel mai mic
60%
Descriere:
2.
punctaj calitate
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.04.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria Universitatii, Cluj-Napoca, str. I.C. Bratianu nr. 14 orele 12-14sau in contul RO86TREZ2165005XXX006896 -Trezoreria Cluj-Napoca
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.04.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.04.2007 10:00
Locul: Directia General Aministrativa a Universitatii "Babes-Bolyai", Cluj-Napoca, str I.C. Bratianu nr.14
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Dinicu Golescu 38, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061377, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj-Napoca
Adresa postala: str. Dorobantilor nr.2, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400020, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea "Babes-Bolyai" - Biroul juridic
Adresa postala: str.I.C. Bratianu nr.14, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400084, Romania, Tel.0264-405303
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.03.2007 12:22