Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie produse alimentare (pui,ulei,zahar,faina si orez) defalcate pe loturi necesare distribuirii pachetelor cu alimente pentru persoanele varstnice si nevoiase, pentru anul 2010


Anunt de participare numarul 90547/11.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL CONSTANTA
Adresa postala: BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Punct(e) de contact: GHIULNIHAL MUTALAP, Tel.0241488157, Email: [email protected], Fax: 0241488195, Adresa internet (URL): www.primaria-constanta.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie produse alimentare (pui, ulei, zahar, faina si orez) defalcate pe loturi necesare distribuirii pachetelor cu alimente pentru persoanele varstnice si nevoiase, pentru anul 2010
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 17, 991, 600RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Conform documentatiei de atribuire
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie produse alimentare(pui, ulei, zahar, faina si orez) defalcate pe loturi prin incheierea acordurilor cadru de furnizare pentru fiecare lot in parte, necesare distribuirii pachetelor cu alimente pentru persoanele in varsta si nevoiase, pentru anul 2010.Documentatia de atribuire este publicata in SEAP, la adresa de internet www.e-licitatie.ro.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15112130-6 - Carne de pui (Rev.2)
15411200-4-Ulei pentru gatit (Rev.2)
15612120-8-Faina de panificatie (Rev.2)
15614100-6-Orez cu bob lung (Rev.2)
15831200-4-Zahar alb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala ce va face obiectul unui singur acord cadru dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pentru fiecare lot in parte este: Lot 1 - pui -564.000 bucati, Lot 2 - ulei - 564.000 litri, Lot 3 - zahar - 564.000 kg, Lot 4 - faina - 564.000 kg.; Lot 5 - orez - 564.000 kg.
Valoarea estimata fara TVA: 17, 991, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare(lei/lot): 1=100000;2= 40000;3= 30000;4= 10000;5= 40000;Garantia de buna executie: cuantumul acesteiava fi de 10% din pretul, fara TVA, al fiecarui contract subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura formular P, Declaratie privind eligibilitatea formular A, Declaratie privind neancadrarea in prev.art.181 din OG 34/2006 formular B, Certificat privind plata datoriilor catre bugetul de stat consolidat, cat si de plata a datoriilor la bugetul local, Certificat constatator emis de ORC, Certificat de inregistrare; conform documentatiei de atribuire
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nesolicitat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani-formular C1, cu prezentarea documentelor doveditoare de confirmare a livrarilor din formular, conf.documentatiei de atribuire
2. Declaratie privind mijloacele de transport si distributie/autovehicule speciale de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului-prezentare formular, conf.documentatie de atribuire
3. Autorizare pentru livrarea produselor -prezentare formular, conf.documentatie de atribuire;
4. Declaratie privind spatiile de depozitare de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului-prezentare formular, conf.documentatie de atribuire
5.Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurarea calitatii si sigurantei alimentelor: ISO 9001/2001 si ISO 22000/2005, sau orice alte probe sau dovezi care confirma asigurarea unui nivel corespunzator in producerea/distributia produselor alimentare, conf.documentatie de atribuire
6. Mostre, descrieri si/sau fotografii a caror autenticitate sa poata fi demonstrata, conf.documentatiei de atribuire;
7. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti-formular D, conf.documentatie de atribuire
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza etapa finala de licitatie electronica, o singura runda.Ofertantii admisi trebuie sa fie inregistrati in SEAP la adresa de internet www.e-licitatie.ro
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.12.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.12.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.12.2009 13:00
Locul: Primaria mun.Constanta, Bd.Tomis nr.51
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, observatori desemnati de UCVAP si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este publicata in SEAP, la adresa www.e-licitatie.ro.Acordul cadru se va incheia cu maxim cinci operatori economici pe fiecare lot in parte.Pentru prima transa, autoritatea contractanta va atribui contractele de achizitie publica subsecvente acordurilor cadru fara reluarea competitiei, operatorilor economici clasati pe locul 1, in baza criteriilor stabilite in acordurile cadru si in documentatia de atribuire.Pentru urmatoarele transe, autoritatea contractanta va atribui contractele de achizitie publica subsecvente acordurilor cadru prin reluarea competitiei, ocazie cu care aceasta va transmite concomitent o invitatie de participare la reofertare cu privire la pret catre toti operatorii economici semnatari ai acordului cadru. Ofertele se vor prezenta in scris, iar continutul lor va ramane confidential pana cand termenul limita stipulat pentru deschidere a expirat.Autoritatea contractanta atribuie fiecare contract subsecvent acordului cadru ofertantului care a prezentat cea mai buna oferta, pe baza criteriului de atribuire: pretul cel mai scazut.Operatorii economici au dreptul ca in procesul de reofertare sa modifice pretul care face obiectul reluarii competitiei dar numai in sensul imbunatatirii pretului pe care l-au prevazut in propunerea financiara.Alte informatii cu privire la atribuirea acordului cadru cat si a contractelor subsecvente se gasesc in documentatia de atribuire atasata prezentului anunt.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravopoleos nr.6 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: Str.Traian nr.23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241/616003, Fax: 0241/606597
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Se poate depune contestatie in termen de 10 zile de la data luarii la cunostinta despre un act pe care contestatorul il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria mun.Constanta, Directia Administratie Publica Locala, Serv.Juridic
Adresa postala: Bd.Tomis nr.51, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241/488115, Fax: 0241/488924
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.11.2009 19:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer