Licitatie Publica - Achizitie produse alimentare:lotul 5-orez, prin incheierea acordului cadru de furnizare, necesar distribuirii pachetelor cu alimente pentru persoanele varstnice si nevoiase,pentru anul 2011
Anunt de participare numarul 116885/12.03.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL CONSTANTA
Adresa postala: BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Punct(e) de contact: GHIULNIHAL MUTALAP, Tel. 0241488157, Email: [email protected], Fax: 0241488195, Adresa internet (URL): www.primaria-constanta.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie produse alimentare: lotul 5-orez, prin incheierea acordului cadru de furnizare, necesar distribuirii pachetelor cu alimente pentru persoanele varstnice si nevoiase, pentru anul 2011
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 1 ani
Valoarea estimata fara TVA: 1, 579, 200RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Conform documentatiei de atribuire
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie produse alimentare: lotul 5-orez cu bobul lung calitatea a I-a, prin incheierea acordului cadru de furnizare, necesar distribuirii pachetelor cu alimente pentru persoanele varstnice si nevoiase, pentru anul 2011
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15614100-6 - Orez cu bob lung (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
376.000 kg. orez cu bobul lung, calitatea a I-a, ambalat in pungi de 1 kg
Valoarea estimata fara TVA: 1, 579, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare pentru lotul 5-orez= 30.000 lei; Garantia de buna executie: 10% din pretul, fara TVA, al contractului subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica formular P;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conformOrdin ANRMAP nr.314/2010; Declaratie privind neancadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -formular A;Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarilesi completarile ulterioare - formular B; certificat de atestare fiscalaemis de M.F.P. ? A.N.A.F. ? Administratia Finantelor Publice a judetului unde isi desfasoara activitatea, de plata a datoriilor catre bugetul de stat consolidat;certificat de atestare fiscala emis de Serviciul Public de Impozite, Taxe si alte Venituri ale Bugetului Local, de plata a datoriilor catre bugetul local;certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal;certificat de inregistrare conf.documentatiei de atribuire
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala ce vizeaza activitatea din ultimii trei ani (2007, 2008, 2009): Pentru lotul 5 ? orez: -completare si prezentare formular I ;Cerinta minima de calificare: o cifra de afaceri medie anuala de cel putin 394.800lei;Bilanturile contabile pe ultimii trei ani(2007, 2008, 2009), forma scurta, inregistrate si vizate de organele competente;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani-formular C1;o lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse similare cuprinse in formularul C1 se confirma prin prezentarea unorcertificate / documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar (scrisori de recomandare din partea beneficiarului, semnate si stampilate sau procese verbale de receptie semnate de catre ambele parti, fara obiectiuni sau informatii privind indeplinirea obligatiilor contractuale), conforem doucmentatiei de atribuire.2. Declaratie privind mijloacele de transport sidistributie pentru lotul5 ? orez de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului? prezentare formular model;3. Autorizare pentru livrarea produselor (data operatorului economic de laproducator) ? prezentare formular model;4.Declaratie privind spatiile de depozitare de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului in vederea pastrarii produselor conform cerintelor indicate de producator - prezentare formular model;
5.Mostre, descrieri si/sau fotografii a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata in cazul in care autoritatea contractanta solicita acest lucru.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CERINTA MINIMA: Ofertantul va face dovada incheierii si finalizarii, in ultimii 3 ani, a unui contract similar (furnizare orez cu bobul lung, cal.I) pentru care valoarea produsuluisimilar furnizat in baza contractului sa fie cel putin egala cu valoarea estimata aferenta produsului, dupa cum urmeaza: Pentru lotul 5 ? orez = 197.400 lei, fara TVA.Contractul de furnizare care atesta indeplinirea cerintei minime pentru lotul 5 - orez, va fi insotit de documente din care sa reiasa valoarea totala, fara TVA corespunzatoare produsului orez, precum si decertificate / documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, si anume: - scrisori de recomandare din partea beneficiaruluisemnate si stampilate sau- procese verbale de receptie semnate de catre ambele parti fara obiectiuni sau- informatii privind indeplinirea obligatiilor contractuale.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza etapa finala de licitatie electronica, o singura runda.Ofertantii admisi trebuie sa fie inregistrati in SEAP, la adresa de internet www.e-licitatie.ro
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2010/S245-374325din17.12.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.04.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.04.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.04.2011 12:00
Locul: Primaria Municipiului Constanta, Bd.Tomis nr.51
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, observatori desemnati de UCVAP si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este publicata in SEAP la adresa de internet www.e-licitatie.ro.Acordul cadru se va incheia cu maxim 5 operatori economici.Pentru prima transa, autoritatea contractanta va atribui contractul de achizitie publica subsecvent acordului cadru fara reluarea competitiei , operatoruluieconomic clasat pe locul 1, in baza criteriului stabilit in acordurile cadru si in documentatia de atribuire.Pentru urmatoarele transe, autoritatea contractanta va atribui contractele de achizitie publica subsecvente acordului cadru prin reluarea competitiei, ocazie cu care aceasta va transmite concomitent o invitatie de participare la reofertare cu privire la pret catre toti operatorii economici semnatari ai acordului cadru.Ofertele se vor prezenta in scris, iar continutul lor va ramane confidential pana cand termenul limita stipulat pentru deschidere a expirat.Autoritatea contractanta atribuie fiecare contract subsecvent acordurilor cadru ofertantului care a prezentat cea mai buna oferta, pe baza criteriului de atribuire : pretul cel mai scazut .Operatorii economici au dreptul ca in procesul de reofertare sa modifice pretul care face obiectul reluarii competitiei dar numai in sensul imbunatatiriii pretului pe care l-au prevazut in propunerea financiara.Alte informatii cu privire la atribuire acordului cadru si a contractelor subsecvente se gasesc in documentatia de atribuire atasata prezentului anunt.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravopoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: Str.Traian nr.23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Email: [email protected], Fax: 0241606597
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Se poate depune contestatie in termen de 10 zile incepnd cu ziua urmatoare de la data luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante pe care contestatorul il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DirectiaAdministratie Publica Locala - Serviciul Juridic
Adresa postala: Bd.Tomis nr.51, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel. 0241488115, Fax: 0241488924
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.03.2011 12:03