Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitie produse-consumabile medicale, achizitie produse-diverse aparate si instrumente medicale, achizitie produse-ap.imagistica medicala, achizitie produse-ap.explorari functionale, achizitie produse-ap.stomatologie, achizitie produse-ap.terapeutica, a


Anunt de intentie numarul 9148/16.01.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL MUNICIPAL CARACAL
Adresa postala: str.plevnei nr.36, Localitatea: Caracal, Cod postal: 235200, Romania, Punct(e) de contact: DUMITRU SULGER, Tel.0249512884, Email: [email protected], Fax: 0249512373
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
achizitie produse-consumabile medicale
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : spitalul municipal caracal
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 800, 000RON
consumabile medicale si consumabile hematologice
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
33140000-3 - Consumabile medicale nechimice si consumabile hematologice (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 04.02.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
valabilitatea contractului pina la 31.12.2008 cu posibilitatea de prelungire prin act aditional in functie de bugetul alocat, nu se admit oferte alternative, inf.supl.la tel.0249512880
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
achizitie produse-diverse aparate si instrumente medicale
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : spitalul municipal caracal
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 2, 100, 000RON
diverse aparate si instrumente medicale
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
33190000-8 - Diverse aparate si instrumente medicale (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 04.02.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
valabilitatea contractului pina la 31.12.2008 cu posibilitatea de prelungire prin act aditional in functie de bugetul alocat, nu se admit oferte alternative, inf.supl.la tel.0249512880
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
achizitie produse-ap.imagistica medicala
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : spitalul municipal caracal
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 120, 000RON
aparate medicale-imagistica medicala
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
33110000-4 - Echipament de imagistica de uz medical, dentar si veterinar (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 04.02.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
valabilitatea contractului pina la 31.12.2008 cu posibilitatea de prelungire prin act aditional in functie de bugetul alocat, nu se admit oferte alternative, inf.supl.la tel.0249512880
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
achizitie produse-ap.explorari functionale
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : spitalul municipal caracal
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 380, 000RON
aparate medicale-explorari functionale
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
33120000-7 - Explorare functionala (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 04.02.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
valabilitatea contractului pina la 31.12.2008 cu posibilitatea de prelungire prin act aditional in functie de bugetul alocat, nu se admit oferte alternative, inf.supl.la tel.0249512880
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
achizitie produse-ap.stomatologie
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : spitalul municipal caracal
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 50, 000RON
aparate medicale-stomatologie
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
33130000-0 - Stomatologie (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 04.02.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
valabilitatea contractului pina la 31.12.2008 cu posibilitatea de prelungire prin act aditional in functie de bugetul alocat, nu se admit oferte alternative, inf.supl.la tel.0249512880
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
achizitie produse-ap.terapeutica
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : spitalul municipal caracal
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 1, 200, 000RON
aparate medicale-terapeutica
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
33150000-6 - Terapeutica (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 04.02.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
valabilitatea contractului pina la 31.12.2008 cu posibilitatea de prelungire prin act aditional in functie de bugetul alocat, nu se admit oferte alternative, inf.supl.la tel.0249512880
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
achizitie produse-ap.tehnici operatorii
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : spitalul municipal caracal
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 1, 200, 000RON
aparate medicale-tehnici operatorii
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
33160000-9 - Tehnici operatorii (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 04.02.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
valabilitatea contractului pina la 31.12.2008 cu posibilitatea de prelungire prin act aditional in functie de bugetul alocat, nu se admit oferte alternative, inf.supl.la tel.0249512880
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
achizitie produse-ap.anestezie si reanimare
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : spitalul municipal caracal
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 2, 000, 000RON
aparate si instrumente medicale-anestezie si reanimare
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
33170000-2 - Anestezie si reanimare (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 04.02.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
valabilitatea contractului pina la 31.12.2008 cu posibilitatea de prelungire prin act aditional in functie de bugetul alocat, nu se admit oferte alternative, inf.supl.la tel.0249512880
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
achizitie produse-reactivi
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : spitalul municipal caracal
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 800, 000RON
reactivi
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
24496000-7 - Reactivi si produse de contrast (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 04.02.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
valabilitatea contractului pina la 31.12.2008 cu posibilitatea de prelungire prin act aditional in functie de bugetul alocat, nu se admit oferte alternative, inf.supl.la tel.0249512880
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
achizitie produse-medicamente
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : spitalul municipal caracal
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 2, 500, 000RON
medicamente
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
24400000-8 - Medicamente (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 04.02.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
valabilitatea contractului pina la 31.12.2008 cu posibilitatea de prelungire prin act aditional in functie de bugetul alocat, nu se admit oferte alternative, inf.supl.la tel.0249512880
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
achizitie produse-ap.asistenta functionala
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : spitalul municipal caracal
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 200, 000RON
asistenta functionala
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
33180000-5 - Asistenta functionala (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 04.02.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
valabilitatea contractului pina la 31.12.2008 cu posibilitatea de prelungire prin act aditional in functie de bugetul alocat, nu se admit oferte alternative, inf.supl.la tel.0249512880
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediului.ro
Protectia muncii si conditii de munca:
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
15.01.2008 13:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer