Licitatie Publica - Achizitie produse de birotica si papetarie
Anunt de participare (utilitati) numarul 140466/14.11.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
C.N.POSTA ROMANA S.A.
Adresa postala: B-dul Dacia, nr. 140, Parter, ET 3-11, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020065, Romania, Punct(e) de contact: Robert Lorentz, Tel. +40 212007270, In atentia: Carol Bujoreanu, Email: [email protected], Fax: +40 212007411, Adresa internet (URL): www.posta-romana.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Intreprindere publica cu activitate relevanta
Activitate (activitati)
- Servicii po?tale
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie produse de birotica si papetarie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sevaefectuafranco-depozitbeneficiarCNPostaRomanaSADepozitulCentraldeMarfuri, situatinCalea Grivitei nr.64-66, sector1, Bucuresti, intr-o singuratransa, inmaxim 45deziledeladataexecutariicontractului.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de produse de papetarie si birotica in vederea acoperirii necesarului subunitatilor subordonate CNPR.
Completare:
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)-Obiect principal- Obiecte suplimentare: Etichete TERMO 51 TTR-destinate tiparirii prin transfer termic COD CPV-30192800, Capse nr.10, Capse nr.24/6 COD CPV-30197110.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30145100-8 - Role pentru masini de calcul (Rev.2)
22612000-3-Tus (Rev.2)
30193700-5-Cutie de depozitare a dosarelor (Rev.2)
30199710-0-Plicuri imprimate (Rev.2)
37823900-2-Hartie kraft (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Role pentru masina de calcul-52, 380buc
Cutii de arhivare, realizate din carton, utilizata pt. clasarea economica a documentelor-10, 826buc
Plic C4, alb, super, gumat personalizat-333, 080buc
Plic C5, alb, super, gumat (personalizat)-361, 830buc
Hartie ambalaj naturala, 70x100cm, 70g/mp, top 250coli-775buc
Tus stampile autotusante, albastru-15, 206buc
Tus stampile negru-3, 026buc
Etichete TERMO 51 TTR-destinate tiparirii prin transfer termic-96buc
Capse nr. 10 -1, 000buc
Capse nr. 24/6-10, 002buc
Valoarea estimata fara TVA: 472, 521.46RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in cuantum de: LOT 1-2084, 72 RON, LOT 2- 2433, 68 RON, LOT 3-1233, 59 RON, LOT 4-1640, 21, LOT 5- 1660, 60 RON, LOT 6- 341, 60RON, LOT 7-56, 01 RON.cu perioada de valabilitate cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare este necesara pentru a proteja autoritatea contractanta fata de riscul unui eventual comportament necorespunzator al ofertantului, pe intreaga perioada derulata pana la semnarea contractului de achizitie publica si pana la constituirea garantiei de buna executie a contractului. Garantia de participare se va constitui in contul autoritatii contractante (Cod IBAN: RO23 BPOS 8500 2717 790 ROL 02 deschis la BancPost Reprezentanta) Garantia de participare se exprima in lei si poate fi constituita, in urmatoarele forme: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari , care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. b) virament bancar prin ordin de plata in contul autoritatii contractante: RO23 BPOS 8500 2717790 ROL 02 deschis la BancPost Reprezentanta. Se vor avea in vedere prevederile art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 Cuantumul garantiei de buna executie a contractului :5% din valoarea de atribuire a contractului.(fara TVA) b) Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus in termen de maxim 10 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti. Modalitatea de constituire, in conformitate cu prevederile art. 89 alin. (2) din H.G. nr. 925/2006. Aceasta se poate constitui in oricare dintre formele de la art. 90 alin. (1)-(3) sau, in functie de valoare, de la art. 90 alin. (1) si alin. (2). Totodata, se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
NOTA: In etapa evaluarii ofertelor, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de O.R.C. in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Ultimul bilant contabil inregistrat.NOTA Operatorii economici nerezidenti(straini): In masura in care pentru operatorii economici nerezidenti, publicarea bilantului contabil nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci aceasta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata sau legalizata a acestora in limba romana.
2.Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita dedepunere a ofertei), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
NOTA: a) In conformitate cu art. 190 din OUG nr. 34/2006 si art. 11^1 din HG nr. 925/2006, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective.Tertul nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit.a), c^1) si d)''. b) si prevederilor privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006.
2.Continuare NOTA: In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute la lit.a).Angajamentul ferm incheiat in forma autentica, in fata unui notar va fi depus in original.Prin aceasta sustinatorul confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantantului resursele tehnice si profesionale invocate. Angajamentul din partea sustinatorului trebuie sa contina cele solicitate in art. 11^1, alin (3) sau (4), dupa caz, din HG nr. 925/2006, precum si prevederea ???????. (se completeaza cu denumirea sustinatorului) raspunde pentru prejudiciile cauzate CN Posta Romana SA ca urmare a nerespectarii obligatiilor prevazute in angajament, aceasta din urma avand posibilitatea de actiune directa impotriva ?????? (se completeaza cu denumirea sustinatorului).?
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
65/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.11.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.12.2012 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.12.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
a)Documentatia de atribuire se poate obtine accesand SEAP (www.e-licitatie.ro), prin descarcarea fisierelor electronice din cadrul sectiunii "Documente si clarificari? din anuntul de participare;b)Orice clarificare transmisa de autoritatea contractanta din initiativa proprie sau la solicitarea operatorilor economici interesati a depune o oferta poate fi obtinuta in conditiile mentionate la punctul a).c) Operatorii economici au dreptul de a transmite oferta numai in format electronic si numai pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, in conditiile prevazute de art. 17 din H.G. nr. 1660/2006. In acest sens numai operatorii economici inregistrati in SEAP au dreptul dea transmite/depune oferta, conform prevederilor art. 16 din H.G. nr. 1660/2006. d) In conformitate cu prevederile art. 61 alin. (3) din O.U.G. nr.34/2006, documentelor care se transmit prin mijloace electronice le sunt aplicabile prevederile legale referitoare la semnatura electronica(Legea nr. 455/2001 privind semnatura electronica, conform art. 4 alin. 4).Pentru comunicarile din timpul evaluarii ofertelor: Comisia de evaluare va transmite solicitarile de clarificare, in SEAP, in legatura cu oferta depusa, iar operatorii economici vor depune raspunsurile laclarificari si eventualele documente solicitate in SEAP, in format electronic, semnate cu semnatura electronica.In cazul in care, doua sau mai multe oferte, clasate pe primul loc, au valorile totale egale, se va solicita ofertantilor respectivi, prin intermediul SEAP. pentru departajare, o noua propunere financiara.Ofertantii vor depune documentele solicitate in SEAP, in format electronic, semnate cusemnatura electronica, conform prevederilor Legii nr.455/2001 privind semnatura electronica.in acest caz, contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.A se avea in vedere faptul ca prevederile de mai sus se aplica fiecarui lot in parte.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de cel mult 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN Posta Romana SA-Departament Juridic
Adresa postala: B-dul Dacia nr.140, parter, etaj 1-11., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020065, Romania, Tel. +40 212009258, Fax: +40 212009260
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.11.2012 18:21