Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie produse de panificatie precum si derivate pentru elevii din clasele 0-VIII si prescolarii din invatamantul de stat si privat, pentru anul de invatamant 2012-2013, judetul Bihor


Anunt de participare numarul 137672/26.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL BIHOR
Adresa postala: str. Parcul Traian nr.5, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Punct(e) de contact: MARIA CRISTINA JOCA, Tel. +40 259441317, In atentia: MARIA CRISTINA JOCA, Email: [email protected], Fax: +40 259441317, Adresa internet (URL): www.cjbihor.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie produse de panificatieprecum si derivate pentru elevii din clasele 0-VIII si prescolarii din invatamantul de stat si privat, pentru anul de invatamant 2012-2013, judetul Bihor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Scolile cu clasele 0-VIII, precum si gradinitele cu program normal de pe teritoriul judetului Bihor, din invatamantul de stat si privat.
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea unor produse din cadrul contractului avand ca obiect: ?Achizitie produse de panificatieprecum si derivate pentru elevii din clasele 0-VIII si prescolarii din invatamantul de stat si privat, pentru anul de invatamant 2012-2013, judetul Bihor?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811300-9 - Cornuri (Rev.2)
15820000-2-Piscoturi si biscuiti; produse de patiserie si de cofetarie conservate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
11.461.420
Valoarea estimata fara TVA: 3, 782, 268.6RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Conform art 278 indice 1 din OUG 34/2006 raportat la valoarea estimata a fiecarului lot in parte.(Raportarea la art 278 indice 1 din OUG 34/2006 este impusa de sistem la configurarea anexei B)Perioada de valab.120 zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor.Gp va fi constit. conform art. 86 alin (1) din HG 925/2006, cont: RO72TREZ0765006XXX000161 deschis la Trezoreria Oradea , cod de identificare fiscala al autoritatii contractante: 4244997.In cazul IMM ?urilor: se va anexa declaratia la dovada constituirii gar.de part. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de10% din valoarea fara TVA a contractului incheiat.Garantia de buna executie se vaconstitui conform art 90 alin 1) sau 3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare sunt asigurate din Bugetul Consiliului Judetean Bihor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. (Declaratia de eligibilitate)
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va prezenta completat Formularul nr. 1, in original.
Cerinta nr. 2
Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Se va prezenta completat Formularul nr. 3, in original.
Oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste cerinta de calificare mai sus mentionata, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila.
Cerinta nr. 3
Certificat de atestare fiscala emis de catre Directia Generala a Finantelor Publice din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, in copie legalizata sau in copie semnata si parafata cu mentiunea ?conform cu originalul?. Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa figureze cu datorii.
Cerinta nr. 4
Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Certificat de atestare fiscala emis de primaria localitatii unde ofertantul isi are sediul din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, in copie legalizata sau in copie semnata si parafata cu mentiunea ?conform cu originalul?. Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa figureze cu datorii.
Cerinta nr. 5
Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului nr. 314 din 12.10.2010, in original.
Se va prezenta completat Formularul nr. 17 , in original.
Cerinta nr. 6
Declaratie privind neincadrarea prevederilor art. 69¹din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, in original.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt:
1. Cornel Popa ? Presedinte,
2. Carmen Soltanel - Secretarul Judetului3. Kiss Alexandru ? Vicepresedinte
4. Ioan Mang -Vicepresedinte
5. Filip Cheseli? Director executiv
6. Dimitrie Musca ? Director executiv
7. Joca Maria Cristina ? Sef serviciu Achizitii Publice8. Nicolae Florian Blaj ? consilier juridic Achizitii Publice
9. Monika Gaje ? consilier Achizitii Publice
10. Borsos Beata - consilier juridic Achizitii Publice
11. Olivia Dehelean - consilier Achizitii Publice
12. Delia Popa - consilier Achizitii Publice
13. Ana-Laura Cociuba - consilier Achizitii Publice
14. Consilierii judeteni.
Ofertantul care se afla sub incidenta art.69^1din OUG nr.34/2006, va fi exclus de la procedura. (formularul 19)
Oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste cerintele de calificare mai sus mentionate, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila. Cerinta nr. 1
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitate tipul de furnizare a produselor supus ofertarii, in original, in copie legalizata sau in copie semnata si parafata cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatul constatator trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor. Inainte de semnarea contractului, ofertantul desemnat castigator va prezenta autoritatii contractante certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Certificate sau alte documente emise de organele abilitate, din care sa rezulte ca ofertantul indeplineste conditiile impuse de legislatia romaneascacu privire la producerea si transportul produselor de panificatie, iar distribuitorii ofertanti vor prezenta contracte cu producatoriide produse de panificatie in vederea realizarii contractului solicitat de ordonantele de urgenta nr.96/2002, cu modificarile si completarile ulterioare;
Oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste cerinta de calificare mai sus mentionata, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Bilantul contabil sau extrase de bilant pentru ultimii 3 ani financiari incheiati vizate si inregistrate de organele competente, precum si orice alte documente edificatoareprin care operatorul economic isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.
Declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu prevederile art.11, alin. (4) din HG 925/2006. In cazul prezentarii acestei declaratii, semnata de reprezentantul legal, prin care confirmati ca indepliniti cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire, veti avea obligatia prezentarii unei anexe in care sa ne mentionati succint, dar precis, modul concret de indeplinire a acestei cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea. Oferta depusa de un ofertant care nu a prezentat conform prevederilor art. 11, alin (4) si (5), documentele relevante privind indeplinirea acestei cerinte de calificare, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila.
Cerinta nr. 2
Declaratie privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani financiari incheiati. Pentru calificare fiecare ofertant va trebui sa aiba o cifra de afaceri minima raportata lafiecare lot in parte. (A se vedea Anexa B: Informatii privind loturile)In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M., in conformitate cu prevederile Legii nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri.
Informatii privind asociereaIn cazul depunerii unei oferte comune de catre un grup de operatori situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In acest caz se va prezenta un acord de asociere in care se va stabili liderul de asociatie, procentul detinut in cadrul asocierii de fiecare asociat, precum si serviciile prestate de fiecare asociat in parte. Acordul de asociereva fi legalizat in cazul in care ofertantul va fi desemnat castigator.
Informatii privindangajamentul ferm
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia ec. si fin. invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 186 din OUG nr.34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective (persoana care acorda sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia ce determina excluderea de la procedura conform art.180, 181, lit.a), c1) si d)precum si art. 69^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prezentandu-se in acest sens Formularele nr. 1, 3 si 19, insotite de documentele justificative aferente sustinerii acordate).Forma in care se va prezenta angajamentul ferm de sustinere, va fi in conformitate cu cerintele prevazute de art. 111din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul prezentarii unui angajament ferm de sustinere, acesta va fi prezentat in forma autentica.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 partea 1
Se va prezenta o lista a livrarilor similare (relevante) realizatein ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, insotita de minim unul sau maxim trei contracte de furnizare similare, a carui/caror valoare cumulata(valoarea se va obtine din maxim trei contracte, cod 15811300-9 Cornuri, 15820000-2 Piscoturi si biscuiti (simpli) sa fie de cel putin valoarea minima stabilita pentru fiecare lot in parte (A se vedea Anexa B: Informatii privind loturile)
Cerinta nr. 1 partea 2
Cerintele de mai sus se considera ca sunt indeplinite, daca sunt prezentate cumulativ urmatoarele documente: lista cuprinzand livrarile similare, in original; copiide pe partile relevante ale contractelor similare (maxim trei contracte) insotite de acteleaditionale si anexele acestora, daca este cazul;copie conform cu originalul a procesului-verbal de receptie la terminarea livrarilor, realizate in baza contractului care dovedeste experienta similara; recomandare din partea beneficiarului, cu conditia ca acesta sa fie semnat fara obiectiuni;se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu are contracte neonorate sau indeplinite in mod necorespunzator in ultimii 3 ani.
Cerinta nr. 2
Declaratie pe propria raspundere privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere
Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa dovedeasca faptulca are personal de conducere si personal calificat pentru indeplinirea contractului.
Cerinta nr. 3
Declaratie pe propria raspundere privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de livrare produse.Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa dispuna de: - mijloace de transport si distributie/ autovehicule speciale termoizolante, dotate cu instalatii frigorifice, minim 5 autovehicule/sector (a se intelege zona);
-spatii de depozitare pentru asigurarea pastrarii produselor lactate la temperatura indicata de producator in judetul Bihor, autorizate de catre institutiile abilitate in acest sens( DSV, DSVSA Bihor).
Inf.Priv.angajamentul ferm. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 190 din OUG nr.34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective (persoana care acorda sustinerea tehn.sau prof.nu trebuie sa se afle in situatia ce determina excluderea de la procedura conform art.conform art.180, 181, lit.a), c1) si d)precum si art. 69^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prezentandu-se in acest sens Formularele nr. 1, 3 si 19, insotite de documentele justificative aferente sustinerii acordate).Forma in care se va prezenta angajamentul ferm de sustinere, va fi in conformitate cu cerintele prevazute de art. 111din HG 925/2006 cu modif.si complet.ulterioare.In cazul prezentarii unui angajament ferm de sustinere, acesta va fi prezentat in forma autent
Informatii privind subcontractarea partea 1
Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. In cazul in care unul sau mai multi subcontractanti urmeaza sa indeplineasca parti din contractul de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se contituie in anexa la contract.In cazul in care operatorul economic are intentia sa subcontracteze o parte din prezentul contract, atunci subcontractantii vor prezenta urmatoarele documente: declaratie privind subcontractantul ?Formular nr. 11;procentul din valoarea contractului care va fi indeplinit de catre subcontractanti; acord/contract de subcontractare; datele de recunoastere ale subcontractantului.
Informatii privind subcontractarea partea 2.Inlocuirea subcontractantilor dupa incheierea contractului de achizitie publica se va face numai cu acordul Autoritatii Contractante si cu conditia de a nu modifica propunerea tehnica si financiara prezentate initial.
Contractantul trebuie sa notifice autoritatii contractante identitatea noilor subcontractanti, care la rindul lor trebuie sa indeplineasca cerintele privind resursele materiale si umane solicitate in documentatia de atribuire, pentru partea lor de implicare in contract.
In conformitate cu prevederile art.11 alin.(7) din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru eventualii subcontractanti declarati se iau in considerare resursele materiale si umane pentru partea lor d e implicare in contractt, daca sunt prezentate.
In cazul in care operatorii economici participanti nu subcontracteaza o parte sau parti din contract, vor prezenta declaratia, cu mentiunea ? ?nu este cazul?.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Operatorii economici calificati vor fi invitati de autoritatea contractanta pentru etapa finala a licitatiei electronice, care se va desfasura in doua runde, la data stabilita de operatorul electronic (SEAP), fiind invitati toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi.( Operatorii economici trebuie sa fie inscrisi in SEAP pentru a putea oferta. Informatii www.e-licitatie.ro ) Durata unei runde este de o zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7497/06.07.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.09.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.09.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.09.2012 12:00
Locul: La sediul autoritatii contractante din Oradea, str. Parcul Traian, nr.5, jud. Bihor
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere a ofertelor pot participa reprezentantii ai ofertantilor in conditiile in care prezinta o imputernicire in acest sens.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu punctaje/preturi egale.In cazul in care in urma etapei delicitatie electronica se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii acestor oferte.In cazul IMM ?urilor : I. pentru obtinerea reducerii de 50 % din cuantumul garantiei de participare, operatorii economici vor face dovada ca se incadreaza in situatiile prevazute de prevederile art. 7 din Legea nr. 346/2004 - , ,Incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului/ reprezentantilorlegal/legali al/ai intreprinderii interesate in incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform modelului prevazut in anexa nr. 1 din O.G. nr. 27/2006?.II. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se anexeaza la dovada constituirii garantiei de participare.In conformitate cu prevederile art. 86 alin (6) din H.G. nr. 925/2006, actualizata, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea documentelor de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prev. la art. 256 indice 2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.07.2012 11:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer