Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie produse de panificatie precum si derivate pentru elevii din clasele 0-VIII si prescolarii din invatamantul de stat si privat, pentru anul de invatamant 2012-2013, judetul Bihor


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
2.475.075 RON

Castigatorul Licitatiei: FANTTI-HUIZEN IMPEX S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 137672/23.11.2012
Informatii anunt de participare asociat 131000
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL BIHOR
Adresa postala: str. Parcul Traian nr.5, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Punct(e) de contact: MARIA CRISTINA JOCA, Tel. +40 259441317, In atentia: MARIA CRISTINA JOCA, Email: [email protected], Fax: +40 259441317, Adresa internet (URL): www.cjbihor.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Achizitie produse de panificatieprecum si derivate pentru elevii din clasele 0-VIII si prescolarii din invatamantul de stat si privat, pentru anul de invatamant 2012-2013, judetul Bihor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Scolile cu clasele 0-VIII, precum si gradinitele cu program normal de pe teritoriul judetului Bihor, din invatamantul de stat si privat.
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea unor produse din cadrul contractului avand ca obiect: ?Achizitie produse de panificatieprecum si derivate pentru elevii din clasele 0-VIII si prescolarii din invatamantul de stat si privat, pentru anul de invatamant 2012-2013, judetul Bihor?
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811300-9 - Cornuri (Rev.2)
15820000-2-Piscoturi si biscuiti; produse de patiserie si de cofetarie conservate (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
2, 475, 074.88RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7497/06.07.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2012/S144-240765din28.07.2012
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 13179 Denumirea: Contract furnizare corn
V.1) Data atribuirii contractului 13.11.2012
V.2) Numarul de oferte primite 7
Numarul de oferte admisibile 5
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
FANTTI-HUIZEN IMPEXS.R.L.
Adresa postala: StrViilor, Nr 15, Localitatea: Alesd, Cod postal: 415100, Romania, Tel. 0744208119, Email: [email protected];[email protected], Fax: 0259342284
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 3782268.60 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 232853.76 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
2
Contract nr: 13182 Denumirea: Contract furnizare corn
V.1) Data atribuirii contractului 13.11.2012
V.2) Numarul de oferte primite 7
Numarul de oferte admisibile 5
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
DERPAN S.R.L.
Adresa postala: sat Smardan, nr. 420, Localitatea: Smardan, Cod postal: 800346, Romania, Tel. 0236830032, Email: [email protected], Fax: 0236830032
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 3782268.60 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 617991.36 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
4, 8, 10
Contract nr: 13183 Denumirea: contract furnizare corn
V.1) Data atribuirii contractului 13.11.2012
V.2) Numarul de oferte primite 7
Numarul de oferte admisibile 5
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
FARKAS TRANS S.R.L.
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, nr.4, parter, Localitatea: Turda, Cod postal: 401112, Romania, Tel. 0724766886, Email: [email protected], Fax: 0264429126
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 3782268.60 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 354436.80 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
3, 9
Contract nr: 13320 Denumirea: Contract furnizare corn
V.1) Data atribuirii contractului 15.11.2012
V.2) Numarul de oferte primite 7
Numarul de oferte admisibile 5
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
DORBOB PROD S.R.L.
Adresa postala: STR. ALUMINEI NR.25, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410313, Romania, Tel. 0259/244055, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0259/244055
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 3782268.60 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 721744.32 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
1
Contract nr: 13321 Denumirea: Contract de furnizare corn
V.1) Data atribuirii contractului 15.11.2012
V.2) Numarul de oferte primite 7
Numarul de oferte admisibile 5
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SAL-PAN S.R.L.
Adresa postala: str.Marasesti, nr.7, Localitatea: Salonta, Cod postal: 415500, Romania, Tel. 0724588152; 0744588152; 0259373920, Email: [email protected] ; [email protected], Fax: 0259373250
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 3782268.60 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 548048.64 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
5, 6, 7
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu punctaje/preturi egale.In cazul in care in urma etapei delicitatie electronica se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii acestor oferte.In cazul IMM ?urilor : I. pentru obtinerea reducerii de 50 % din cuantumul garantiei de participare, operatorii economici vor face dovada ca se incadreaza in situatiile prevazute de prevederile art. 7 din Legea nr. 346/2004 - , ,Incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului/ reprezentantilorlegal/legali al/ai intreprinderii interesate in incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform modelului prevazut in anexa nr. 1 din O.G. nr. 27/2006?.II. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se anexeaza la dovada constituirii garantiei de participare.In conformitate cu prevederile art. 86 alin (6) din H.G. nr. 925/2006, actualizata, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea documentelor de participare.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Tribunalul Bihor
Adresa postala: str Parcul traian nr/ 10, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel. +40 259414896, Email: [email protected]
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: parcul Traian nr.5, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel. +40 259441317
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
20.11.2012 13:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer