Licitatie Publica - Achizitie produse de papetarie
Anunt de participare numarul 114773/31.01.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL SCOLAR AL JUDETULUI ALBA
Adresa postala: STR. GABRIEL BETHLEN, NR.7, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510009, Romania, Punct(e) de contact: EUGEN JUDE, Tel. 0258811662, Email: [email protected], Fax: 0258817663, Adresa internet (URL): www.isj.albanet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie produse de papetarie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Inspectoratului Scolar Judetean Alba
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 11 luni
Valoarea estimata fara TVA: 360, 586RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie produse de papetarie: hartie copiator A4, hartie copiator A3, bibliorafturi, caiete studentesti, dosare cu sina, dosare plastic, perforator, capsator creioane, registre 100 file, etc.(conf.caiet de sarcini)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30192700-8 - Papetarie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 360, 586RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: -335 lei pentru lotul 1;
-890 lei pentru lotul 2;
-390 lei pentru lotul 3;
- 780 lei pentru lotul 4;
-2900 lei pentru lotul 5;
-1840 pentru lotu 6
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Lotul 1 bugetul de stat;Loturile 2, 3, 4, 5, 6 cofinantate din Proiecte cofinantate din Fondul Social European prin POSDRU 2007-2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat deinregistrare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat;
-Declaratii privind neincadrare in prevederile art.180 si 181 din OUG 34 cu completarile si modificarile ulterioare
-Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului;
-Certificat de inregistrare fiscala eliberat deOficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Raportari contabile la 30.06.2010 vizate si inregistrate de organele competente;
-Cifre medie de afaceri:
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
290000lei cof.art.9(b) si 65(f)din OUG 925/2006 cu modificari si completari ulterioare (Lotul 5 are cea mai mare valoare estimata-147754 lei)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Contracte similare privind livrarea de produse de papetarie;
Recomandari din partea unor beneficiari pentru livrari de produse de papetarie
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-in max 3 ani-max 3
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
312/20.01.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.02.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.02.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.02.2011 12:00
Locul: La sediul ISJ Alba : Str.Gabriel Bethlen, nr.7 Alba Iulia
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice operator economic sau imputernicit a acestuia
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiecte cofinantate din Fondul Social European prin Programul Operatitonal Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013: POSDRU /90/2.2/S/54433;POSDRU/90/2.1/S/55475;POSDRU/90/2.1/S/62356;POSDRU/87/1.3/S/64250;POSDRU/85/1.1/S/64320
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CSNC
Adresa postala: STR.STAVROPOLEUS NR.6 SECT.3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Contencios al ISJ Alba
Adresa postala: Str.Gabriel Bethlen nr.7, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510009, Romania, Tel. 021/811662, Fax: 021/817663
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.01.2011 12:14