Licitatie Publica - Achizitie produse de protectia plantelor
Anunt de participare numarul 47069/19.03.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala Braila
Adresa postala: Calea Calarasilor, nr. 58, Localitatea: Braila, Cod postal: 810212, Romania, Punct(e) de contact: Laurentiu Cristian Datcu, Tel.0239/691700, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0239/691878
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Controlul Activitatilor economice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie produse de protectia plantelor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitul Unitatii Fitosanitare, Sos. Rm. Sarat, 88A, Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
produse de protectia plantelor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24210000-9 - Pesticide (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
a.paduchele din San din San Jose (repaus vegetativ) 12.065, 55 lei
b.focul bacterian al rozaceelor 1.236, 13 lei
c.rapanul la mar, par, gutui 1.994, 96 lei
d.boli foliare si ale spicului 297.242, 02 lei
e.plosnita cerealelor si gandacul balos 51.619, 33 lei
f.omida paroasa a dudului 2.610, 92 lei
g.acarienii vitei de vie 16.009, 24 lei
h.mana vitei de vie 14.173, 11 lei
Valoarea estimata fara TVA: 396, 951.26RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie in suma de 3969 RON din care pe loturi: L1= 121RON, L2=12RON, L3=20 RON, L4=2972 RON, L5=516 RON, L6=26 RON, L7=160 RON, L8=142RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat prin virament cu ordin de plata derulat prin Trezoreria
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata dupa atribuirea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Copie de pe certificatul de inregistrare fiscala eliberat de ORC si de pe actul constitutiv -copii
2) Declaratie privind eligibilitatea
3) Copie legalizata de pe autorizatia de producere/comercializare de produse de protectia plantelor;
5) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/20066) Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local -Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat. Ofertantul este exclus de la licitatie daca inregistreaza debite neachitate precum si in cazul in care suma datorata este in litigiu si nu exista o hotarare judecatoreasca definitiva
7) Certificatul constatator eliberat de ORC
8) Declaratie pe propria raspundere ca nu a fost condamnat prin hotarire definitiva pentru activitati prevazute la art. 180 din OUG 34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Scrisoare de bonitate financiara emisa de o banca romana sau de o banca straina cu care o banca romana are relatii de corespondenta -original
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse de protectia plantelor in ultimii 3 ani, insotit de documente constatatoare referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale si la eventualele prejudicii- Ofertantul trebuie sa faca dovada experientei in livrarea de produse de protectia plantelor si indeplinirii corespunzatoare a obligatiilor contractuale- Certificat de omologare pentru produsele de protectia plantelor ofertate emis de Comisia Interministeriala de Omologare a produselor de uz fitosanitar (copie).- Declaratie de conformitate a produselor ofertate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3303
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.04.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.04.2008 11:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
D.A.D.R. Braila - Compartiment Achizitii publice
Adresa postala: Calea Calarasilor nr. 58, ,Localitatea: Braila, Cod postal: 810212, Romania, Tel.0239/691700, Email: [email protected], Fax: 0239/691878
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.03.2008 14:45