Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE PRODUSE DE PROTECTIA PLANTLOR


Anunt de participare numarul 77963/21.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA PENTRU AGRICULTURA SI DEZVOLTARE RURALA ARGES
Adresa postala: STR.ARMAND CALINESCU, NR.44, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Punct(e) de contact: VIOREL STANCIU, Tel.0248222989, In atentia: ANA MARIA, Email: [email protected], Fax: 0248222989, Adresa internet (URL): www.dadrarges.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DADR ARGES UNITATEA FITOSANITARA ARGES
Adresa postala: STR.CALEA CAMPULUNG, NR.8A, Localitatea: PITESTI, Cod postal: 110147, Romania, Punct(e) de contact: CAZACU CAMELIA, Tel.0248 223 899, In atentia: CEAUSU CONSTANTIN, Email: [email protected], Fax: 0348 401 923, Adresa internet (URL): www.dadrarges.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DADR ARGES UNITATEA FITOSANITARA ARGES
Adresa postala: STR.CALEA CAMPULUNG, NR.8A, Localitatea: PITESTI, Cod postal: 110147, Romania, Punct(e) de contact: CAZACU CAMELIA, Tel.0248 223 899, In atentia: CEAUSU CONSTANTIN, Email: [email protected], Fax: 0348 401 923, Adresa internet (URL): www.dadrarges.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DADR ARGES UNITATEA FITOSANITARA ARGES
Adresa postala: STR.CALEA CAMPULUNG, NR.8A, Localitatea: PITESTI, Cod postal: 110147, Romania, Punct(e) de contact: CAZACU CAMELIA, Tel.0248 223 899, In atentia: CEAUSU CONSTANTIN, Email: [email protected], Fax: 0348 401 923, Adresa internet (URL): www.dadrarges.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie descentralizata a Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale
Activitate (activitati)
Altele: Agricultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE PRODUSE DE PROTECTIA PLANTLOR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DADR ARGES UNITATEA FITOSANITARA ARGES, CALEA CAMPULUNG, NR . 8A , PITESTI , JUD.ARGES
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea de produse fitosanitare conf.caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24451000-0 - Pesticide (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conf.punctului 3.2 din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 495, 441RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: totala 4955lei d.c.pe loturi :1)1250 lei;2) 332 lei;3)1680 lei;4)1290 lei;5) 236 lei;6) 145 lei;7)22 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alocatii bugetare cf.OM 67/2008 al MADR.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere in scopul de a depune o oferta comuna.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind calitatea de participant la procedura;
-declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea;
-declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006;
-certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata impozitelor si a taxelor catre bugetul consolidat si bugetele locale(original);
-certificatul de inmatriculare la Registrul Comertului/autorizatie de functionare/document care atesta din punct de vedere profesional;
-certificat de inregistrare pentru comercializare a produselor de protectie a plantelor valabil pe anul 2009;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilant contabil anual pe 2007 sau 2008 inregistrat si avizat potrivit legii. copie;
- declaratie pe propria raspundere privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani;
- obligatii contractuale in desfasurare;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie pe proprie raspundere ca ofertantul are pe stoc produsele ofertate si le poate livra in termenul prevazut in contract.
- declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii trei ani;
-informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul;
- recomandari din partea altor beneficiari (minim 2 institute de cercetare, statiuni de cercetare, producatori agricoli, persoane juridice) in original;
-declaratie semnata de reprezentantul legal referitoare la echipamentele tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
- certificate emise de catre organisme de certificare care sa ateste implementarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul 9001:2000 sau echivalent atat pentru furnizori cat si pentru producatorii produselor de protectie a plantelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Ofertantii sa fie inscrisi in SEAP si sa comunice autoritatii contractante adresa de e-mail.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.06.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.06.2009 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.06.2009 10:00
Locul: DADR ARGES UNITATEA FITOSANITARA ARGES, STR.LALEA CAMPULUNG, NR.8A, PITESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali ai ofertantilor sau imputernicitii acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONSTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR.6, SECT.3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de cinci zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar a actului invocat ca nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA PENTRU AGRICULTURA SI DEZVOLTARE RURALA ARGES
Adresa postala: STR.ARMAND CALINESCU, NR.44, Localitatea: PITESTI, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248 222 989, Email: [email protected], Fax: 0248 222 989, Adresa internet (URL): www.dadrarges.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.05.2009 15:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer