Licitatie Publica - Achizitie produse de resortul armamentului si tehnicii speciale
Anunt de participare numarul 76920/09.05.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI ROMANE
Adresa postala: Str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050041, Romania, Punct(e) de contact: NEATA CAMELIA, Tel.021-208.25.25 int. 26.173;, Email: [email protected], Fax: 021-317.49.65, Adresa internet (URL): www.politiaromana.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie produse de resortul armamentului si tehnicii speciale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitul autoritatii contractante din str. Leaota nr.2A, sector 6
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea de produse de resortul armamentului si tehnicii speciale, respectiv cartuse de diferite calibre
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
35331500-8 - Cartuse (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea estimata fara TVA: 908, 080RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 17.07.2009 pana la 15.12.2009
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare, pentru fiecare lot, conform anexa B si Garantie de buna executie, subforma scrisorii de garantie bancara, conf. Doc de atribuire, sub forma scrisorii de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va face cu OP, din venituri de la buget, in Trezoreria furnizorului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se va solicita legalizarea grupului de operatori, numai in cazul in care oferta este desemnata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind neincadrarea in art.180 si 181 din OUG 34/2006;
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, valabile la data deschiderii ofertelor;
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in anul 2009;
- Autorizare de comercializare, eliberata in baza Legii 295/2004, privind regimul armelor de foc si munitiilor;
- Mandat de incheiere a contractului pentru persoanele juridice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilant contabil la 31.12.2007 si la 31.12.2008;
- Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani, respectiv 2006-2008.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani;
- Minim 2 recomandari din partea altui beneficiar/client pentru produse similare;
- Autorizare din partea producatorului, daca produsele nu sunt ofertate de producator;
- Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti;
- Documente de certificare a sistemului calitatii pentru ofertant/producator;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
108.568
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.06.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.06.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.06.2009 12:00
Locul: I.G.P.R. - D.M.L. / Serviciul achizitii Publice, Bucuresti, str.Mihai Voda nr.6, sect.5, etaj 3.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite de catre operatorii economici participanti la procedura
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: str. Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030099, Romania, Tel.021.319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021.319.51.83, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
I.G.P.R. - D.M.L. Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: str. Mihai Voda nr.6, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020123, Romania, Tel.021.208.25.25 int.26173, Fax: 021.317.49.65
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.05.2009 10:49