Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE PRODUSE DE UZ FITOSANITAR


Anunt de participare numarul 45810/11.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA PENTRU AGRICULTURA SI DEZVOLTARE RURALA ARGES
Adresa postala: STR.ARMAND CALINESCU, NR.44, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Punct(e) de contact: ANA MARIA, Tel.0248222989, In atentia: STANCIU VIOREL, Email: [email protected], Fax: 0248222989, Adresa internet (URL): www.dadrarges.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DADR ARGES UNITATEA FITOSANITARA ARGES
Adresa postala: STR.CALEA CAMPULUNG, NR.8A, Localitatea: PITESTI, Cod postal: 110147, Romania, Punct(e) de contact: CAZACU CAMELIA, Tel.0248 223 899, In atentia: CEAUSU CONSTANTIN, Email: [email protected], Fax: 0348 401 923, Adresa internet (URL): www.dadrarges.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DADR ARGES UNITATEA FITOSANITARA ARGES
Adresa postala: STR.CALEA CAMPULUNG, NR.8A, Localitatea: PITESTI, Cod postal: 110147, Romania, Punct(e) de contact: CAZACU CAMELIA, Tel.0248 223 899, In atentia: CEAUSU CONSTANTIN, Email: [email protected], Fax: 0348 401 923, Adresa internet (URL): www.dadrarges.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DADR ARGES UNITATEA FITOSANITARA ARGES
Adresa postala: STR.CALEA CAMPULUNG, NR.8A, Localitatea: PITESTI, Cod postal: 110147, Romania, Punct(e) de contact: CAZACU CAMELIA, Tel.0248 223 899, In atentia: CEAUSU CONSTANTIN, Email: [email protected], Fax: 0348 401 923, Adresa internet (URL): www.dadrarges.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
INSTITUTIE PUBLICA DESCENTRALIZATA A MINISTERULUI AGRICULTURII SI DEZVOLTARII RURALE
Activitate (activitati)
Altele: AGRICULTURA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE PRODUSE DE UZ FITOSANITAR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DADR ARGES UNITATEA FITOSANITARA ARGES, CALEA CAMPULUNG NR.8A, PITESTI, JUD ARGES
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea de produse fitosanitare conf.caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24210000-9 - Pesticide (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Produse de uz fitosanitar.
Valoarea estimata fara TVA: 503, 267RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-Gar.de par.tot: 5032lei d.c.pe loturi: 1=1777;2=334;3=1348;4=1012;5=148;6=194;7=219.Scrisoare de garantie bancara, ordin de plata in contul RO92TREZ0465005XXX000159 Trezoreria Pitesti, numerar.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alocatii bugetare cf.OMADR 67/2008
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere in participatie.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-decl. priv. calitatea de participant la procedura ;
-decl. pe propria raspundere privind eligibilitatea ;
-decl. priv. neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 ;
-certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata impozitelorsi a taxelor catre bugetul de stat, la bugetele locale(ORIGINAL).
-certificatul de inmatriculare a societatii la Registrul comertului/autorizatie de functionare/document care atesta apartenenta din punct de vedere profesional ;
-extras din statutul societatii ;
-certificat de comercializare valabil pe 2008.
Pentru cerintele pe larg, consultati caietul de sarcini si fisa de date a achiziiei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilant contabil inregistrat si avizat potrivit legii sau extras de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta in legislatia tarii in care este stabilit ofertantul copie;
-declaratie pe propria raspundere privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani;
-obligatii contractuale in desfasurare;
-recomandare de la minim doi parteneri de contract cu privire la modul de indeplinire a obligatiilor contractuale de catre ofertant;
-scrisoare de bonitate bancara;
Pentru cerintele pe larg, consultati caietul de sarcini si fisa de date a achiziiei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii trei ani;
-informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de achizitie publica .
-declaratie semnata de reprezentantul legal referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani;
-declaratie semnata de reprezentantul legal referitoare la echipamentele tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
-documente care sa ateste standardele de asigurare a calitatii;
-documente care sa ateste standardele de protectia mediului.
Pentru cerintele pe larg, consultati caietul de sarcini si fisa de date a achiziiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.04.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria unitatii, O.P.in contul RO58TREZ04623830120XXXXX TREZORERIA PITESTI.Documentatia de atribuire disponibila si pe: www.dadrarges.ro
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.04.2008 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.04.2008 10:00
Locul: DADR ARGES, UNITATEA FITOSANITARA ARGES, STR.CALEA CAMPULUNG, NR.8A, PITESTI, JUD.ARGES
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali ai ofertantilor sau imputernicitii acestara.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS, NR.6, SECT.3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de zece zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar a actului ca invocat ca nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA PENTRU AGRICULTURA SI DEZVOLTARE RURALA ARGES(COMP.ACHIZITII)
Adresa postala: STR.ARMAND CALINESCU, NR.44, Localitatea: PITESTI, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248 222 989, Email: [email protected], Fax: 0248 222 989, Adresa internet (URL): www.dadrarges.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.03.2008 09:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer