Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie produse: dotari aparatura laborator


Anunt de participare numarul 40361/07.12.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor Prahova
Adresa postala: Corlatesti, Nr.11, Ploiesti, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100532, Romania, Punct(e) de contact: Comp.achizitii, Tel.0244571751, In atentia: Dr.Murariu Luminita, Setelecan Veronica, Email: [email protected], Fax: 0244575351, Adresa internet (URL): www.dsv-prahova.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Laborator DSVSA Prahova
Adresa postala: Str.Corlatesti Nr.11, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100532, Romania, Punct(e) de contact: Dr.Murariu Luminita, Tel.0244571751, In atentia: Dr.Murariu Luminita, Email: [email protected], Fax: 0244575351
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Compartiment achizitii investitii
Adresa postala: Str.Corlatesti Nr.11, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100532, Romania, Punct(e) de contact: Ing.Setelecan Veronica, Tel.0244571751, In atentia: Ing.Setelecan Veronica, Email: [email protected], Fax: 0244575351
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Registratura DSVSA Prahova
Adresa postala: Str.Corlatesti Nr.11, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100532, Romania, Punct(e) de contact: Ing.Setelecan Veronica, Tel.0244571751, In atentia: Ing.Setelecan Veronica, Email: [email protected], Fax: 0244575351
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: sanitar-veterinar
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie produse: dotari aparatura laborator
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DSVSA Prahova, Str.Corlatesti, Nr.11, Ploiesti, cod 100532.Tel: 0244571751
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie produse: dotari aparatura laborator (33253000-8, 33252400-5, 33158300-5, 33253456-9, 33253330-0, 33253454-5, 33253220-6)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33253000-8 - Aparate de detectare si de analiza (Rev.1)
33158300-5-Aparate medicale cu ultraviolete (Rev.1)
33252400-5-Echipament de masurare si de control (Rev.1)
33253330-0-Analizoare de spectru (Rev.1)
33253456-9-Analizoare chimice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionarea de produse- aparatura de laborator conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 400, 192RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare, Lot 1:12000RON, Lot 2:2400RON, Lot 3:1900RON, Lot4:3700RON, Lot 5:1500RON, Lot 6:2600RON, Lot7:600RON, garantia de buna executie10%din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Garantia de part: pt fiecare lot-scrisoare de garantie bancara sau OP in cont RO55TREZ5215005XXX000087.Garantia de buna executie: retineri succesive a 10% din val. fact. partiale sau totale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate, Declaratie privind neincadrarea in art 181 din Ordonanta de Urgenta 34/2006, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, balanta la 31.10.2007, certificat de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local. Documentele se prezinta in original/copie legalizata si in termen de valabilitate. Persoane juridice sau fizice romane. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrul Comertului in original si Autorizatie de functionare in original sau copie legalizata. Persoane juridice sau fizice straine, documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional tradusa in limba romana de catre un traducator autorizat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil la data de 30.06.2007 vizat si inregistrat de organele competente. Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani.Autoritatea contractanta a stabilit ca cerinta minima realizarea unei cifre medii anuale de afaceri, pt fiecare lot ofertat, cel putin egala cu valoarea de: Lot1:650000Euro, Lot2:128000Euro, Lot3:100000Euro, Lot4:200000Euro, Lot5:80000Euro, Lot6:140000Euro, Lot7:30000Euro.(1Euro=3.6221 la 23.11.2007)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de prod similare in ultimii 3 ani, Autorizatie pentru livrarea produselor, Recomandari din partea a cel putin doi beneficiari. Certificarea ISO 9001-2000, Indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract al carui obiect a fost furnizarea de produse similare si care: a avut o valoare egala sau mai mare decat valoarea ofertata.Originea produselor: Comunitatea Europeana.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
13534/21.11.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.01.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: In termen de 4zile de la solicitarea scrisa, in numerar la caseria unitatii sau OP in cont RO18TREZ5215009XXX000165, Trezoreria Ploiesti.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.01.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.01.2008 10:00
Locul: DSVSA Prahova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Administratorii ofertantilor sau imputernicitii acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program SAPARD.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, Nr.6, Localitatea: Bucuresti, Sect.3, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Ploiesti
Adresa postala: Str.Emil Zolla, Nr.4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244522445, Fax: 0244522446
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se vor depune in termen de 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al DSVSA Prahova
Adresa postala: Str.Corlatesti, Nr.11, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100532, Romania, Tel.0244571751, Email: [email protected], Fax: 0244575351
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.12.2007 14:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer