Licitatie Publica - Achizitie produse lactate si de panificatie precum si derivate pentru elevii din clasele I-VIII si prescolari, pentru anul de invatamant 2008-2009
Anunt de participare numarul 59078/19.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL BIHOR
Adresa postala: str. Parcul Traian nr.5, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE FLORIAN BLAJ, Tel.0259 441317, Email: [email protected], Fax: 0259 441317, Adresa internet (URL): www.cjbihor.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie produse lactate si de panificatie precum si derivate pentru elevii din clasele I-VIII si prescolari, pentru anul de invatamant 2008-2009
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: judetul Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie produse lactate si de panificatie precum si derivate pentru elevii din clasele I-VIII si prescolari, pentru anul de invatamant 2008-2009
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511100-4 - Lapte pasteurizat (Rev.1)
15511210-8-Lapte UHT (Rev.1)
15551310-1-Iaurt natural (Rev.1)
15811300-9-Cornuri (Rev.1)
15821200-1-Biscuiti dulci (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini, total portii 10, 955, 487
Valoarea estimata fara TVA: 10, 736, 377RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
168 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia departiciparein valoare de 10, 000 lei. Garantie de buna executie.10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul Judetului Bihor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare conform prevederilor art. 44 si 45 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia de eligibilitate, Declaratia de neincadrare in prevederile art. 181din OUG 34/ 2006Indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat si bugetul local la data de 31.05.2008 sau o data ulterioara acesteia.
Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea unei declaratii privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani(2005, 2006 si 2007).Prezentareabilanturilorcontabilepe anii 2005, 2006 si 2007.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru a fi calificat ofertantul trebuie : -sa aiba o cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de cel putin 180, 000 lei-sa demonstreze ca a inregistrat profit in anii 2005, 2006, 2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta o lista cu principalele livrari de produse din ultimii 3 ani, totodata o recomandare din partea unui beneficiar.Se vor prezenta informatii privitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune.
Se va prezenta o declaratie referitoare la instalatiile, utilajele sau echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului (ofertantul trebuie sa dispuna de mijloace de transport si distributie/ autovehicule speciale termoizolante, dotate cu instalatii frigorifice, minim 7 autovehicule/ sector ; dispune de spatii de depozitare pentru asigurarea pastrarii produselor lactate si de panificatie la temperatura indicata de producator)
Lista cu subcontractantii(daca e cazul)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aibaexecutat in ultimii 3 ani cel putin uncontract de furnizare produse lactate sau de panificatie .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Informatii privind rundele in caietul de sarcini.Ofertantii sa fie inscrisi in SEAP pt. part.Cei selectati vor fi informati prin invitatia de participare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
8689/17.07.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S41-056870 din 28.02.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.08.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Prin OP sau in numerar la casieria de la sediul Consiliului Judetean Bihor, str. Parcul Traian nr. 5 Oradea, judetul Bihor
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.08.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.08.2008 12:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Bihor str.Parcul Traian nr.5 Oradea, Judetul Bihor
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos , nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor art. 67 si 68 din OUG 94/2008
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul relatii cu Consilierii si Achizitii Publice
Adresa postala: str. Parcul Traian nr. 5, ,Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel.0259 441317, Email: [email protected], Fax: 0259 441317, Adresa internet (URL): www.cjbihor.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.07.2008 11:27