Licitatie Publica - Achizitie produse: mobilier, electrice, electronice si electrocasnice, draperii, articole de dormit
Anunt de participare numarul 29587/24.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02523
Adresa postala: STRADA DRUMUL TABEREI NR. 7 - 9, SECTOR 6, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061352, Romania, Punct(e) de contact: BALASA PAUL, Tel.021/319.58.58 interior 2537, 021/313.70.57, In atentia: SECTIEI ACHIZITII, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021/319.81.52, Adresa internet (URL): http: //www.mapn.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie produse: mobilier, electrice, electronice si electrocasnice, draperii, articole de dormit
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Poiana Brasov, jud. Brasov
Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie produse: mobilier, electrice, electronice si electrocasnice, draperii, articole de dormit cu transport si montaj
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31500000-1 - Aparatura de iluminat si lampi electrice (Rev.1)
17212000-1-Lenjerie de pat (Rev.1)
17215000-2-Perdele, draperii, baldachine si storuri textile (Rev.1)
29700000-6-Aparate de uz casnic (Rev.1)
36000000-1-Produse fabricate, mobilier, obiecte de artizanat, produse cu utilizare speciala si consumabile ale acestora (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Domeniul: furnizare produse. Cantitatea: conform documentatiei de atribuire sau anexa B la prezentul anunt.
Valoarea estimata fara TVA: intre 84, 100 si 111, 100RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare: 1120 lei/intregul pachet, 710 lei - lot 1, 170 lei - lot 2, 100 lei - lot 3, 140 lei - lot 4. Garantie buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: bugetul Ministerului Apararii. Plata se va efectua la 30 de zile de la data intocmirii procesului verbal de receptie a produselor furnizate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se solicita legalizarea asocierii, inainte de semnarea contractului de achizitie publica.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. eligibilitate, decl.art.181; certif.constat. de indepl.oblig.exigib.de plata a imp.si taxe, cert.atest.fiscala; cert.emis de ORC; copie CUI, cazier judiciar administrator firma; pentru pers.straine-doc.care sa just.forma de inreg.conf.prev.leg.din tara de origine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cf. doc. de atribuire: declaratie privind cifra de afaceri/ultimii 3ani sibilant contabil la 31.12.2006(extras)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
132700 lei/ intreg pachetul de produse, 84500 lei/lotul1, 20200 lei/lotul2, 11500 lei/lotul3, 16500 lei/lotul4
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cf. doc. de atribuire: lista principale livrari/ultimii 3 ani, certificarea calitatii, mostre si descrieri, certificat standard de calitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
min. 1 contract de furnizare produse finalizat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A8625/23.08.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.09.2007 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.09.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.09.2007 11:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai agentilor economici care au depus oferta, care trebuie sa detina o imputernicire din partea acestora
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Mentionam expres faptul ca, referitor la aceasta procedura de licitatie a fost publicat un ANUNT DE INTENTIE in Monitorul Oficial al Romaniei partea a VI a, nr. 313 din 21.12.2006. Toata documentatia de atribuire se regaseste atasata la prezentul anunt de participare si poate fi descarcata gratis.Cuantumul garantiei de participare pentru fiecare lot se regaseste in anexa B (Loturi) la acest anunt de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al Unitatii Militare 02523 Bucuresti
Adresa postala: Str. Drumul Taberei, nr. 7-9, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061352, Romania, Tel.021.319.58.58 int.2224, Fax: 021.319.81.52, Adresa internet (URL): www.mapn.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.08.2007 13:19