Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie produse pentru aplicatia "Modernizarea sistemului de colectare a deseurilor de pe raza municipiului Petrosani"


Anunt de participare numarul 89540/28.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL PETROSANI
Adresa postala: 1 Decembrie 1918 nr.93, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332019, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Curelea, Tel.0254.541.221, In atentia: Florin - Tiberiu IACOB - RIDZI - Primar, Email: [email protected], Fax: 0254.545.903, Adresa internet (URL): www.petrosani.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie produse pentru aplicatia "Modernizarea sistemului de colectare a deseurilor de pe raza municipiului Petrosani"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Autoritatii contractanteAdresa : judetul Hunedoara, Municipiul Petrosani, strada 1 Decembrie 1918 nr.93, cod postal 332019
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare: 2 vehicule pentru transport deseuri, 643 eurocontainere si 4743 europubele
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144510-6 - Vehicule pentru transportul deseurilor menajere (Rev.2)
34928480-6-Containere si pubele de deseuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1: Achizitionare autogunoiere compactoare :2 buc.Valoare estimata fara TVA=324.200 euro
Lotul 2: Achizitionare containere 1.100 litri - 643 buc. si europubele 120 litri -4.743 buc.Valoare estimata fara TVA=259.011, 98 euro
Valoarea estimata fara TVA: 583, 211.98EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garant.particip: Lot1=5500euro, echiv.23059, 30lei.Lot2=4400euro, echiv.18447, 44lei, la cursul Inforuro luna octombrie 2009(4, 1926 lei/euro).Gar.de buna exec.=5% din val.contract.fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri UE si fonduri de la bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere cu lider de asociatie
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime obligatorii: Declaratie privind eligibilitatea-A2, Declartie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-A3, Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat valabil la data deschiderii, in original sau copie certificata prin semnatura autorizatasi stampila de reprezentantul ofertantului;Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local valabil la data deschiderii, in original sau copie certificata prin semnatura autorizatasi stampila de reprezentantul ofertantului;Declaratie privind calitatea de participant la procedura-A4, Certificat de inregistrare, Pentru persoane juridice/fizice romane-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, autorizatie de functionare/altele echivalente, Pentru persoane juridice/fizice straine-documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime obligatorii: Bilantul contabil la data de 31.12.2008 vizat si inregistrat de organele competente din care sa rezulte o activitate profitabila, Informatii privind cifra de afaceri-A5
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani minim Lot 1:550000 euro, Lot 2:440000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime obligatorii: Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani-A6, Lista de experienta similara-A7, Certificat de conformitate produs, Autorizare de livrare a produselor-A9, Schite tehnice/fise tehnice/mostre/fotografii, Informatii privind subcontractantii-A8, Standarde de asigurare a calitatii - ISO 9001 sau echivalent, standard de protectia mediului-ISO 14001 sau echivalent, ISO 18001 pentru operatorul economic furnizor al europubelelor/containerelor, Certificat RAL pentru incercari mecanice pentru producatorul europubeleloe/containerelor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lot 1: un contract de 300000 euro sau un contract de furnizare a 2 autogunoiere compactoare de min.12 m3, Lot2: un contract cu valoare de 220000 euro sau un contract de furnizare 5380 containere si/sau europubele, 2 recomandari de la alti beneficiari pentru fiecare lot, certificat de conformitate pentru fiecare lot, autorizare pentru livrarea produselor, Lot 1 si Lot 2: fisa tehnica elib de la producator, pliante originale de la producator si fotografii ale produselor, fotografii,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S34-049588 din 19.02.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.11.2009 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.11.2009 11:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.11.2009 12:00
Locul: Primaria Municipiului Petrosani, strada 1 Decembrie 1918, nr. 93
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei. Reprezentanti ai ofertantilor care au depus oferta sau delegati, calitatea de delegat se atesta prin prezentarea unei imputerniciri.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program Phare 2006 Coeziune Economica si Sociala Schema de investitii pentru sprijinirea initiativelor sectorului public in sectoarele prioritare de mediuProiect titlu Modernizarea sistemului de colectare a deseurilor de pe raza municipiului Petrosani Cod proiect: RO2006/018-147.04.01.04.01.67
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40(021)310.46.41, Email: [email protected], Fax: +40(021)310.46.41, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: strada I.C. Bratianu nr.1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258810289, Fax: 0258810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta a unui act considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local al Municipiului Petrosani-Serviciul Public Administrarea Domeniului Public si Privat-Compartiment Juridic
Adresa postala: strada 1 Decembrie 1918 nr.93, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332019, Romania, Tel.0254541220, Email: [email protected], Fax: 0254545903
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.10.2009 14:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer