Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie produse petroliere


Anunt de participare numarul 149225/08.02.2014
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC EDILITARA PUBLIC SA TG-JIU
Adresa postala: strada Victoriei, nr.45, bl.45, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210234, Romania, Punct(e) de contact: Alexandru Zaharia, Tel. +40 253238220, In atentia: Serv.Licitatii: ing.M.Almasan, Email: [email protected], Fax: +40 253238221, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala cu actionar majoritar MunicipiulTg-Jiu prin Consiliul Local
Activitate (activitati)
Altele: Prestari servicii
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie produse petroliere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: tg-jiu, strada V.Alecsandri nr.2
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie produse petroliere
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
motorina Euro 5 :250000 litri
Valoarea estimata fara TVA: 1, 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
19500 lei;Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare :60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participarea (una din urmatoarele variante): - Ordin de plata (vizat de banca), virament bancar in contul RO09BRDE200SV02520562000 deschis la BRD sucursala Tg-Jiu ; sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in conditiile specificate la art. 86 si 87 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, sau - Numerar depus la casieria centrala a institutiei (program de lucru cu publicul: 7.00 ? 15.00);Echivalenta pentru garantia de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a oferetelor cu 5 zile ;(pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in IMM) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din valoarea contractului fara TVA, conform art.90 din HG nr. 925/2006. Modul de constituire a garantiei de buna executie : instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, si va fi anexa la contract;
-prin retineri succesive din platile partiale. In situatia constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, in conformitate cu HG nr.1045/19.10.2011
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia de eligibilitate privind neincadrarea in prevederile art. 180 din ordonanta, se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181din OUG 34/2006 completata.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 lit. a), c1) si d) vor fi depuse si de tertul sustinator daca este cazul, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general de stat si bugetul local din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, documentele se prezinta in original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Documentele vor respecta prevederile ordinului ANRMAP nr.509/28.09.2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie.Ofertantii, persoane juridice romane si straine, trebuie sa faca dovada faptului ca nu au datorii fata de bugetul general consolidat si fata de bugetul local. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta ca si document edificator o declaratie data in acest sens in fata unui notar. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010, Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functii de decizie din cadrul S.C.EDILITARA PUBLIC SA TG-JIU : Director General Zaharia Alexandru, Mitutoiu Constantin Doru-director tehnic;Director economic: Urlan Cecilia, Almasan Mioara- sef serviciu;Dumitru Profira-sef birou;Dodenciu Dana Florentina jurist;Sitoianu Ion-sef sectie;Frumusanu Constantin Ovidiu -consilier; Popescu Constantin-sef sector Popescu Ioana -sef serviciu Pers fizice/juridice romane, prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului/autorizatie de functionare/alte documente echivalente din care sa rezulte obiectul de activ al operatorului economic (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din ONRC); in original/copie legalizata/copie lizibila "conform cu originalul". Informatiile n certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Valabilitatea autorizatiilor/certificatelor se va raporta la data limita de depunere a ofertelor. Pers fizice/juridice straine, prezentarea documentelor care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi traduse in limba romana de traducatori autorizati si legalizate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
se va completa formulalarul in cadrul unei asocieri fiecare asociat este obligatvsa prezinte acest formular iar cerinta se va considera indeplinita in mod cumulativ
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor livrari in ultimii 3 ani, continand valori , perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati
certificat ISO 9001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
se va completa formularse va prezenta copie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Avand in vedere criteriul de atribuire - pretul cel mai scazut- si potrivit art. 167, alin.(1) , lit. a) din OUG34/2006, elementul ofertei care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare este pretul ofertei. Prin urmare ofertantii admisi vor avea posibilitatea , in cadrul acestei etape finala de licitatie electronica , sa prezinte preturi noi( sa imbunatateasca pretul ofertei). Numarul de runde de licitate- o singura runda; durata rundei - o zi; Nu exista limite ale valorii pana la care elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare poate fi imbunatatit. Sistemul infrmatic va pune la dispozitie : cea mai buna oferta si numarul de participanti. Nu se utilizeaza pasul de licitare . In cazul in care ofertantul nu modifica pretul, la stabilirea clasamentului final va fi luata in considerare oferta depusa de catre acesta anterior desfasurarii licitatiei electronice.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.03.2014 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.04.2014 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.04.2014 11:00
Locul: SC Edilitara Public SA, str.Victoriei, nr.45, bl.45, Tg-Jiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii sau imputernicitii acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In situatia in care exista oferte financiare cu preturi egale clasate pe primul loc, la solicitarea comisiei de evaluare se vor depune de catre acesti operatori economici noi oferte financiare in plic sigilat
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic
Adresa postala: Strada Victorie, nr.45, bl.45, Localitatea: Tg-Jiu, Cod postal: 210234, Romania, Tel. +40 253238220, Fax: +40 238221
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.02.2014 07:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer