Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie produse si servicii publicitate proiect SMIS CSNR 36295


Anunt de participare numarul 134438/03.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
RNP ROMSILVA - ADMINISTRATIA PARCULUI NATURAL BUCEGI RA
Adresa postala: str. Principala nr. 71, Localitatea: Moroeni, Cod postal: 137316, Romania, Punct(e) de contact: DUMITRU HORIA IUNCU, Tel. +40 372758550/+04 372701591, In atentia: Valeriu Damian, manager proiect, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 372872444/+40 372879552, Adresa internet (URL): www.bucegipark.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratie arie protejata
Activitate (activitati)
Altele: Protectia mediului
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie produse si servicii publicitate proiect SMIS CSNR 36295
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Administratiei Parcului Natural Bucegi RA din loc. Moroeni, jud. Dambovita
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autoritatea contractanta intentioneaza sa achizitioneze produse si servicii necesare realizarii actiunilor de vizibilitate si promovare a beneficiilor implementarii proiectului de investitie ?Optimizarea managementului vizitatorilor prin completarea infrastructurii de vizitare in Parcul Natural Bucegi - sit Natura 2000? - SMIS-CSNR 36295, respectiv:
? Realizare panouri de informare
? Realizare pagina de internet a proiectului
? Realizare materiale informative si de constientizare
? Realizare film documentar
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39294100-0 - Produse informative si de promovare (Rev.2)
30192170-3-Panouri de afisare (Rev.2)
72413000-8-Servicii de proiectare de site-uri WWW (World Wide Web) (Rev.2)
92140000-4-Servicii de proiectare de filme video (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Autoritatea contractanta achizitioneaza produse si servicii pentru:
LOT 1- Achizitie 14 panouri informative si montarea acestora pentru intrari si 34 panouri pentru zone concentrare turisti, astfel:
-panouri de informare-14 buc.;
- panouri informative amplasate in zonele de concentrare a vizitatorilor- 34 buc.;
LOT 2- Achizitie SITE WEB, constand in realizarea paginii de internet a proiectului
LOT 3- Achizitie de materiale informative, astfel:
Harti tridimensionale, 3 buc.;
Harti bidimensionale, 10000 buc.;
Pliante, 30000 buc.;
Insigne, 5000 buc.;Postere, 3000 buc.;
Ghid de recunoastere, 10000 buc.;
Album foto, 2500 buc.;
Mascote, 500 buc.;
LOT 4- Achizitie film documentar, constand in realizarea unui film documentar
Valoarea estimata fara TVA: 1, 122, 750RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
31 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie este in cuantum de: 1345 lei pentru LOT 1- Achizitie 14 panouri informative si montarea acestora pentru intrari si 34 panouri pentru zone concentrare turisti;450 lei pentru LOT 2- Achizitie SITE WEB;18100 lei pentru LOT 3- Achizitie de materiale informative (harti tridimensionale, harti bidimensionale, pliante, insigne, postere, ghid de recunoastere, album foto, mascote);2520 lei pentru LOT 4- Achizitie film documentar.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va acoperi perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii valabilitatii ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta. Garantia se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Pe garantia de participare se va specifica denumirea loturilor pentru care s-a constituit garantia de participare. In cazul in care persoanele juridice opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, suma se va vira in contul: RO44RZBR0000060008889166, deschis la Raiffeisen Bank Pucioasa. In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din sectiunea Formulare, respectiv Formularul 9. Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in limba romana. Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage dupa sine respingerea ofertei. Restituirea garantiei de participare se va face conform prevederilor HGR 925/2006. Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea contractului de achizitie, fara TVA.In scopul constituirii garantiei de buna executie prin alte mijloace decat Scrisoare de garantie bancara, ofertantul/ofertantii declarati castigatori au obligatia sa deschida un cont bancar in Trezorerie, la dispozitia autoritatii contractante.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FEDR si Bugetul de stat, prin POS Mediu 2007 ? 2013, Axa prioritara 4
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul poate uza de dreptul prevazut la Art. 11, alin (4) din HG nr. 925/2006. Astfel, pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost stabilite in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte ? inclusiv, daca sunt solicitate diverse valori, cantitati sau altele asemenea. In acest sens ofertantii vor completa Formularul 16 din sectiunea? Formulare.
Ofertantul are obligatia de a prezenta in maxim 3 (trei) zile de la solicitarea Autoritatii Contractante documentele si certificatele de calificare.
Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006
Indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea: completarea Formularului 2
Formularul 2 va fi prezentat de fiecare ofertant, membru al asocierii, subcontractant sau tert sustinator, dupa caz.
Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006
Indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere completata conform Formularului 3- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele.
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (inclusiv pentru toate punctele de lucru) din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele.
NOTA: Documentele emise de alte institutii vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.
Formularul 3 si certificatele vor fi prezentate de fiecare ofertant sau membru al asocierii, dupa caz.
Formularul 3 va fi completat si de tertul sustinator, daca este cazul, pentru demonstrarea respectarii prevederilor art. 181 lit. a), c1) si d), prin eliminarea/taierea din formular a specificatiilor referitoare la plata obligatiilor scadente.
Cerinta nr. 3Certificatul de participare la licitatii cu oferta independentaIndeplinire: Prezentarea formularului nr. 4, ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice.
Cerinta nr. 4Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006Indeplinire: Prezentarea formularului nr. 5, ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1?, din care sa rezulte ca Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conform art. art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Formularul 5 va fi prezentat de fiecare ofertant, membru al asocierii, subcontractant sau tert sustinator, dupa caz.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt:
Iuncu Dumitru Horia, Director al RNP Romsilva- Administratia Parcului Natural Bucegi RA.
Damian Valeriu, Manager proiectMirea Georgiana, Expert achizitii in cadrul proiectului Cerinta nr. 1Forma de inregistrareIndeplinire: Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are inscris codul CAEN asociat obiectului contractului.
Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare.Nota: Documentele emise de alte institutii vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului/ofertantilor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea, pentru conformitate, a certificatului constatator in original sau copie legalizata.
Certificatul constatator (sau echivalent) va fi prezentat de fiecare ofertant sau membru al asocierii, dupa caz.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii privind situatia economico-financiara;Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani sa fie cel putin egala cu valoarea de:
134500 lei, pentru LOT 1 ? Achizitie 14 panouri informative si montarea acestora pentru intrari si 34 panouri pentru zone concentrare turisti;
49000 lei, pentru LOT 2 ? Achizitie SITE WEB;
1810000 lei, pentru LOT 3 Achizitie de materiale informative (harti tridimensionale, harti bidimensionale, pliante, insigne, postere, ghid de recunoastere, album foto, mascote);
252000 lei, pentru LOT 4 Achizitie film documentar.
Cerinta nr. 2Angajament de sustinere din partea unui tert ? daca este cazul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Experienta similara - Prezentarea de informatii relevante privind derularea unuia sau a mai multor contracte, din care sa rezulte ca in ultimii 3 ani ofertantul a furnizat produse si servicii similare cu cele supuse achizitiei, avand valoarea de: 67250 lei, pentru LOT 1 ? Achizitie 14 panouri informative si montarea acestora pentru intrari si 34 panouri pentru zone concentrare turisti; 24500 lei, pentru LOT 2 ? Achizitie SITE WEB; 905000 lei pentru LOT 3 -Achizitie de materiale informative (harti tridimensionale, harti bidimensionale, pliante, insigne, postere, ghid de recunoastere, album foto, mascote); 126000 lei pentru LOT 4- Achizitie film documentar.
Cerinta nr. 2 Informatii privind personalul implicat in derularea contractului. Se solicita ca echipa propusa sa contina cel putin urmatorii experti: LOT 1: Coordonator/responsabil creatie-1
expert; LOT 2: Coordonator dezvoltare continut/webdesign ? 1 expert; LOT 3: Manager contract- 1 expert; Coordonator/responsabil creatie-1 expert; LOT 4: Producator/expert montaj imagine ? 1 expert; Operator imagine -1 expert; Expert montaj audio -1 expert; Scenarist -1
expert.
Cerinta nr. 3 Calificarile si experienta expertilor propusi: Coordonator/responsabil creatie (aplicabil pentru lot 1 si lot 3)-
Studii superioare de lunga durata in domeniul
Creatie/Publicate/Comunicare finalizate prin diploma de licenta sau echivalent;
- Minim 3 ani de experienta ca si coordonator in Creatie/Design/Comunicare- Participarea in calitate de coordonator tehnic sau similar la cel putin 1 contract similar
Cerinta nr. 4 Calificarile si experienta expertilor propusi: Coordonator dezvoltare continut / webdesign (aplicabil pentru lot
2) - Studii superioare de lunga durata in domeniul IT&C, finalizate prin diploma de licenta sau echivalent;
- Experienta profesionala in calitate de coordonator/expert dezvoltare
continut digital sau similar- Participarea in calitate de coordonator/expert dezvoltare sau similar la realizarea a cel putin unui proiect care sa fi presupus implementarea unui website.
Cerinta nr. 5 Calificarile si experienta expertilor propusi: Manager contract (aplicabil pentru lot 3)- Studii superioare de lunga durata in domeniul Comunicare/Publicitate, finalizate prin diploma de licenta sau echivalent;
-Pregatire profesionala relevanta in domeniu de cel putin 3 ani;
- Participarea in calitate
de coordonator/ manager de proiect/ manager de proiect adjunct sau similar, in cadrul unuia sau a mai multor proiecte care sa fi presupus copywrite, creatie, design.
Cerinta nr. 6 Calificarile si experienta expertilor propusi:
Producator/expert montaj imagine (aplicabil pentru lot 4) - Studii superioare de lunga durata- Pregatire profesionala relevanta in
domeniu de cel putin 3 ani;
- Detinerea de competente relevante: Participarea in calitate de Producator sau similar la realizarea a
cel putin unui contract similar - Experienta relevanta in realizarea de spoturi TV si filme de prezentare.
Cerinta nr. 7 Calificarile si experienta expertilor propusi: Operator imagine (aplicabil pentru lot 4) Experienta dovedita ca
Director/operator de Imagine;
- Experienta de minim 3 ani in domeniul audio/video, dovedit prin participarea la proiecte similare (filmari, spoturi, documentare, etc)
Cerinta nr. 8 Calificarile si experienta expertilor propusi: Expert montaj audio (aplicabil pentru lot 4) Experienta dovedita ca
Director/operator de sunet;
- Experienta de minim 3 ani in domeniul audio/video, dovedit prin participarea la proiecte similare (filmari, spoturi, documentare, etc)
Cerinta nr. 9 Calificarile si experienta expertilor propusi:
Scenarist (aplicabil pentru lot 4) Experienta dovedita ca scenarist; - Experienta de minim 3 ani in domeniul audio/video, dovedit prin participarea la proiecte similare (filmari, spoturi, documentare, etc).
Cerinta nr. 10 Informatii privind subcontractantii ? daca este cazul
Cerinta nr. 11 Informatii privind asocierea ? daca este cazul
Cerinta nr. 12 Angajament de sustinere din partea unui tert ?daca este cazul
Cerinta nr. 1- Standarde de asigurare a calitatii - certificarea sistemului de
management al calitatii pentru ofertanti, respectiv SR EN ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine aofertantului), pentru domeniul ce face obiectul contractului de achizitie publica.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.05.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.05.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.05.2012 12:00
Locul: sediul Autoritatii Contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, pe baza de imputernicire scrisa.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European de Dezvoltare Regionala, prin POS Mediu 2007 ? 2013, Axa prioritara 4
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Toate cerintele minime din prezenta fisa de date sunt obligatorii.Nu se acorda avans in cadrul contractului.In situatia in care doua sau mai multe oferte se claseaza pe locul 1 prin aplicarea algoritmului de calcul, oferta castigatoare va fi desemnata oferta cu pretul cel mai scazut. In cazul in care doua sau mai multe oferte se claseaza pe locul 1 prin aplicarea algoritmului de calcul si nu pot fi departajate prin pret, oferta castigatoare va fi desemnata in urma unei solicitari de reofertare in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
RNP Romsilva- Administratia Parcului Natural Bucegi RA
Adresa postala: Strada Principala, nr. 71, Moroeni, Dambovita, Localitatea: Moroeni, Cod postal: 137316, Romania, Tel. +40 372758550/+04 372701591, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 372872444/+40 372879552
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.03.2012 19:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer