Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE PROIECTARE si CONSULTANTA pentru Modernizare 25 Km drum de exploatare si infiintarea unei baze de utilaje intretinere drumuri


Anunt de participare numarul 40924/22.12.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ASOCIATIA PRIMARIILOR DIN SUDUL OLTENIEI
Adresa postala: CALEA DUNARII, Localitatea: Giurgita, Cod postal: 207295, Romania, Punct(e) de contact: VALENTIN MITRICA, Tel.0743029439, Email: [email protected], Fax: 0251357122, Adresa profilului cumparatorului: www.sudolt.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
organizatie neguvernamentala
Activitate (activitati)
Altele: dezvoltare regionala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE PROIECTARE si CONSULTANTA pentru Modernizare 25 Km drum de exploatare si infiintarea unei baze de utilaje intretinere drumuri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Birou si comunele Giurgita Valea Stanciului jud. Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Consultanta pentru intocmirea si implementarea pe tot parcursul executiei a unui proiect integrat de dezvoltare a infrastructurii rurale si infiintarea unei baze de utilaje de intretinere drumuri.Servicii de proiectare fazele: studiu fezabilitate si proiect tehnic, inclusiv detaliile de executie si asistenta din partea proiectantului pe parcursul executiei obiectivului de investitie: "Modernizare 25 Km drum de exploatare si infiintarea unei baze de utilaje intretinere drumuri" , pe o lungime totala de 25000 m.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232250-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
74140000-2-Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intocmire Studiu de Fezabilitate SF, Studii de teren: Studiu topografic, Studiu Geologico-Tehnic;Completare Cerere de finantare-CF, elaborare Proiect Tehnic PT, Detalii de Executie DE, Caiet de Sarcini CS, Intocmirea Documentatiei de Licitatie pentru executie DL, Asistenta Tehnica din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor AT, Documentatii pentru obtinere acorduri, avize, autorizatii si obtinerea acestora, Documentatii pentru intretinerea obiectivului pe perioada de serviciu, Intocmire Cereri de plata-CPAlte documentatii necesare implementarii proiectului ( note explicative, acte aditionale contract finantare, etc.)
Valoarea estimata fara TVA: 2, 100, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
cuantumul garantiei de buna executie reprezinta 0, 5 % din valoarea contractului fara TVA;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea contractului este in proportie de 100 % din PROGRAMUL FEADR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
subcontr-cf. art.44 si 45/OUG34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Persoane juridice/fizice romaneCerinta obligatorie: Certificat de inregistrare (CUI)Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului emis cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
media cifrelor de afaceri ai ultimilor trei (3) ani sa fie cel putin egala cu 300.000 RON; - profit net pozitiv pe ultimul an contabil; - lichiditate generala mai mare de 100%; - solvabilitate patrimoniala peste 30%. Se vor anexa copii dupa bilanturile contabile la 31.12.2004, 31.12.2005 si 31.12.2006, vizate si inregistrate la Organele competente. Informatiile privind legislatia fiscala in vigoare se descarca de la adresa de internet: www.mfinante.ro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista principalelor prestatii similare efectuate in ultimii 3 ani Formular nr. 5 Cerinte: - minim un (1) contract de proiectare, finalizat sau in derulare, a carui valoare (fara TVA) sa fie de cel putin 800.000 RON -minim un (1) contract de consultanta a carui valoare (fara TVA) sa fie de cel putin 120.000 RON Se vor anexa copii dupa contracte si procese verbale de predare-primire a documentatiei Se va prezenta cate o recomandare din partea a trei beneficiari cu precizarea calificativului bine sau foarte bine Se solicita documentul de atestare ISO 9001 pentru domeniul in care se incadreaza serviciile ce fac obiectul achizitiei publice Nu se accepta Se solicita completarea formularului cu echipamentele tehnice din dotare Formular 8 si Anexa formular 8 Se solicita completarea Formularului 6 si a Formularului 7 Cerinte pentru personalul cheie: - minim doi inginer CFDP cu experienta profesionala de cel putin de 10 ani; - personal care sa acopere intreaga gama de solicitari ale viitorului contract. Nu este cazul Informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le aplica pentru investitia pentru care se intocmeste documentatia de proiectare. Se solicita completarea declaratiei tip Formular nr. 9
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.01.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.02.2008 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 24.03.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.02.2008 12:00
Locul: Primaria Giurgita, judetul Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
existenta unei imputerniciri emise de reprezentantul legal
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR6 , SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA GIURGITA
Adresa postala: CALEA DUNARII; NR.123, Localitatea: GIURGITA, Cod postal: 207295, Romania, Tel.0251357122, Fax: 0251/357122
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.12.2007 04:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer