Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie proteze ortopedice, subprogram 8


Anunt de participare numarul 72423/20.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA BRASOV
Adresa postala: STR.CALEA BUCURESTI, NR.25-27, BRASOV, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500326, Romania, Punct(e) de contact: GIORGETA DRAGOI, Tel.0268/327998, Email: [email protected], Fax: 0268/327998, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie proteze ortopedice, subprogram 8
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA BRASOVSTR.CALEA BUCURESTI, NR.25-27BRASOV500326
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 54, 003 si 2, 742, 450RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie proteze ortopedice prevazute de subprogramul 8
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33183200-8 - Proteze ortopedice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire si caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 54, 003 si 2, 742, 450RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare :13.800, 00 lei; Garantia de buna executie 5% din valoarea contractului subsecvent fara T.VA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri alocate din contractele cu C.J.A.S. Brasov , Pogram National de Sanatate8
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Nu se solicita legalizarea asocierii, inainte de semnarea acordului cadru de achizitie publica
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pivind eligibilitatea-formular 12 A; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006-formular 12 B; Certificat de atestare fiscala eliberat de Agentia Nationala de Administrare Fiscal care sa stipuleze ca ofertantul nu are datorii fiscale la bugetul de stat general consolidat ;
- Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale care sa stipuleze ca ofertantul nu figureaza cu creante bugetare de plata catre bugetul local , certificate valabile la data deschiderii ofertelor ; Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului ; Certificat de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului ; Aviz de functionare, emis de M.S.P, valabil la data deschiderii ofertelor ;Autorizatia din partea producatorului care sa ateste ca furnizorul este importator si/sau distribuitor autorizat pe teritoriul Romaniei, valabila la data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular cifra de afaceri anuala pe ultimii 3 ani : se solicita o cifra de afaceri de minim 600.000, 00 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
anexa nr.12D- Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, cuprinzand valori, perioade livrare, beneficiari / cantitati,
Se solicita prezentarea informatiilor cu privire la contractele invaloare deminim 200.000, 00 Lei . Solicitat : minim 1 (un) contract cuprinzand tipurile de proteze solicitate in documentatia de atribuire si caietul de sarcini ;
Documente emise de organisme acreditate care sa certifice caproducatorul a implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu unul din standardeleUNI, ISO, EN, TUV, CE sau echivalent ;Documente emise de organisme acreditate care sa certifice ca distribuitorul in Romania a implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu unul din standardeleUNI, ISO, EN, TUV, CE sau echivalent ; Certificat de inregistrare a dispozitivului medical emis de Ministerul Sanatatii Publice sau Declaratie de conformitate a producatorului in care sa fie precizata conformitatea dispozitivului cu una in directivele europene in domeniu Directiva 93/42 CEE , Directiva 98/79 CEE , Directiva 90/385 CEE sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
1.Pretul cel mai scazut al ofertei
60%
Descriere:
2.
2.Caracteristici tehnice si functionale
35%
Descriere:
3.
3.Disponibilitatea de a asigura servicii post vanzare si asistenta tehnica
2%
Descriere:
4.
4.Angajamente privind livrarea de piese de schimb, subansambluri sau furnituri, pe termen lung
3%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5096
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.04.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.04.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.04.2009 12:00
Locul: Sediul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Brasov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL BRASOV
Adresa postala: STR. B-DUL EROILOR, NR.5, Localitatea: BRASOV, Cod postal: 500007, Romania, Tel.0268411081, Email: [email protected], Fax: 0268411081
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR.3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
ART 272 alin 1 si 2 din O.U.G 34/2006 , modificata de art. 67 din O.U.G 94/2007
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA BRASOV, Biroul de achizitii Publice
Adresa postala: STR.CALEA BUCURESTI, NR.25-27, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500326, Romania, Tel.0268327998, Email: [email protected], Fax: 0268327998
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.02.2009 14:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer