Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE PROTEZE ORTOPEDICE/13 LOTURI


Anunt de participare numarul 137713/27.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA
Adresa postala: B-dul Tomis 145 Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900591, Romania, Punct(e) de contact: Ec. Stanculescu Corneliu, Tel. +40 0241503255, In atentia: Sef Serv.Achizitii Ec.Stanculescu Corneliu, Email: [email protected], Fax: +40 0241660473, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE PROTEZE ORTOPEDICE/13 LOTURI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic JUdetean de Urgenta Constanta , B-dul Tomis nr. 45 ?Magazia de materiale
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 177, 930 si 19, 797, 200RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor incheia 2 (doua) contracte subsecvente /fiecare lotcu o durata de 12 luni.Valoarea unui contract subsecvent se regaseste in Caietul de sarcini .
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LOT 1.PROTEZA TOTALA DE SOLD CIMENTATACU AUTOCENTRARE IN CANALUL FEMURAL ? MIN.10BUC - MAX. 600BUC
LOT.2. PROTEZA TOTALA DE SOLD NECIMENTATA ACOPERITA CU TITAN POROS? MIN.6BUC - MAX. 600BUC
LOT.3. PROTEZA TOTALA NECIMENTATA DE SOLDCU CUPLU DE FRECARE CERAMICA /POLIETILENA CROSS-LINKED? MIN.1BUC - MAX. 200BUC
LOT.4. PROTEZA TOTALA DE SOLD NECIMENTATA CU COMPONENTA FEMURALACURBA CU SPRIJIN METAFIZAR ? MIN.1BUC - MAX. 200BUC
LOT.5.PROTEZA TOTALA CIMENTATA DE GENUNCHI HIPERSTABILIZATA ? MIN. 4BUC - MAX. 600BUC
LOT.6.PROTEZA TOTALA DE SOLD CIMENTATA DE REVIZIE CU AUTOCENTRARE IN CANALUL FEMURAL? MIN.1BUC - MAX. 100BUC
LOT.7. PROTEZADE REVIZIE DE SOLD? MIN.1BUC - MAX. 100BUC
LOT. 8.BLOCURI DE AUGMENTARE ACETABULARA? MIN.1BUC - MAX. 200BUC
LOT.9. CUPA PENTRU DEFECTE ACETABULARE MASIVE? MIN.1BUC - MAX. 100BUC
LOT.10. INELE DE RANFORSARE COTIL? MIN.1BUC - MAX. 60BUC
LOT.11. CABLURI CERCLAJ? MIN.1BUC - MAX. 400BUC
LOT.12. PROTEZA TOTALA DE GENUNCHI CIMENTATA DE REVIZIE? MIN.1BUC - MAX. 80BUC
LOT.13. PROTEZA TOTALA DE GENUNCHI CIMENTATA DE REVIZIE TIP BALAMA? MIN.1BUC - MAX. 80BUC
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33183200-8 - Proteze ortopedice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1.PROTEZA TOTALA DE SOLD CIMENTATACU AUTOCENTRARE IN CANALUL FEMURAL ? MIN.10BUC - MAX. 600BUC
LOT.2. PROTEZA TOTALA DE SOLD NECIMENTATA ACOPERITA CU TITAN POROS? MIN.6BUC - MAX. 600BUC
LOT.3. PROTEZA TOTALA NECIMENTATA DE SOLDCU CUPLU DE FRECARE CERAMICA /POLIETILENA CROSS-LINKED? MIN.1BUC - MAX. 200BUC
LOT.4. PROTEZA TOTALA DE SOLD NECIMENTATA CU COMPONENTA FEMURALACURBA CU SPRIJIN METAFIZAR ? MIN.1BUC - MAX. 200BUC
LOT.5.PROTEZA TOTALA CIMENTATA DE GENUNCHI HIPERSTABILIZATA ? MIN. 4BUC - MAX. 600BUC
LOT.6.PROTEZA TOTALA DE SOLD CIMENTATA DE REVIZIE CU AUTOCENTRARE IN CANALUL FEMURAL? MIN.1BUC - MAX. 100BUC
LOT.7. PROTEZADE REVIZIE DE SOLD? MIN.1BUC - MAX. 100BUC
LOT. 8.BLOCURI DE AUGMENTARE ACETABULARA? MIN.1BUC - MAX. 200BUC
LOT.9. CUPA PENTRU DEFECTE ACETABULARE MASIVE? MIN.1BUC - MAX. 100BUC
LOT.10. INELE DE RANFORSARE COTIL? MIN.1BUC - MAX. 60BUC
LOT.11. CABLURI CERCLAJ? MIN.1BUC - MAX. 400BUC
LOT.12. PROTEZA TOTALA DE GENUNCHI CIMENTATA DE REVIZIE? MIN.1BUC - MAX. 80BUC
LOT.13. PROTEZA TOTALA DE GENUNCHI CIMENTATA DE REVIZIE TIP BALAMA? MIN.1BUC - MAX. 80BUCSe vor incheia 2 (doua) contracte subsecvente cu o durata de 12 luni fiecare.Valoarea estimata a contractului subsecvent este cuprinsa intre 134840 Lei si9898600 Lei
Valoarea estimata fara TVA: intre 177, 930 si 19, 797, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 38640 lei pentru lotul nr.1; 55080 lei pentru lotul nr.2 ;33800 lei pentru lotul nr.3; 55080 lei pentru lotul nr.4; 79320 lei pentru lotul nr.5; 9000lei pentru lotul nr.6; 13220 lei pentru lotul nr.7; 14680lei pentru lotul nr.8;18540 lei pentru lotul nr.9; 3864lei pentru lotul nr.10; 8880 lei pentru lotul nr.11, 29120 lei pentru lotul nr.12; 36720lei pentru lotul nr.13 .Perioada de valabilitate este de 90 zilede la termenul limitade primire a ofertelor . Garantia de participare se va constitui conform art.86 alin (1) din HG 925/2006.Contul pentru constituirea garantiei de participare: RO64TREZ2315006XXX016691-Trezoreria Constanta .Pentru a beneficiacu reducereacu 50% a garantieide participare se vaprezenta declaratie pe propria raspundere ca operatorul economicse incadreaza incategoria IMM . Dovada garantiei de participare se introduce in plic separat, marcat corespunzator , prezentata cel tarziu la data si oralimita stabilita pentru deschiderea ofertelor.Conform art. 278 ?1 autoritatea contractanta va retine suma de5712lei pentru lotul nr.1 , 6534 lei pentru lotul nr.2 , 5470 lei pentru lotul nr.3, 6534 lei pentru lotul nr.4, 7746 lei pentru lotul nr.5, 4230 lei pentru lotul nr.6, 4441lei pentru lotul nr.7, 4514lei pentru lotul nr.8, 4707 lei pentru lotul nr.9, 1932 lei pentru lotul nr.10, 4224 lei pentru lotul nr.11, 5236 lei pentru lotul nr.12, 5616 lei pentru lotul nr.13, din garantia de participarein cazul in care CNSC va respinge contestatia ca nefondata. Garantia de buna executie se va constitui conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006 si este in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractuluisau2, 5 % pentru IMM;Garantia de buna executiese va constitui sub forma de scrisoare de garantie bancara , o polita emisa de o societatede asigurarisau retinerisuccesive dinsumele datorate pentru facturipartiale. Inacest ultim caz , ofertantul are obligatia de a deschide un cont la unitateatrezorerieistatuluidin cadrul organuluifiscalcompetentin adminstreaacestuia , cont disponibil distinct la dispozitiaAutoritatii contractanteconformHG1045/2011 ;Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil deschis la Trezoreria statului nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadarea in dispozitiile art 180 din OUG nr 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare;Ofertantul vacompleta si prezenta in original formularul corespunzatordinSectiunea Formulare .
Nota : In situatia in care ofertantul este IMM, acesta va prezenta documente in acest sens (daca este cazul).
Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor privind criteriile legate de garantia de participare, de cifra de afaceri si de garantia de buna executie ? avand in vedere prevederile art. 16, alin. 2 din Legea 346/2004 ? privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii ? modificata si actualizata.
2Declaratie pe propria raspundere privind neincadarea in dispozitiile art 181 din OUG nr 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare ; Ofertantul vacompleta si prezenta in original formularul corespunzatordinSectiunea Formulare .
3.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatiile exigibile neplatitein luna anterioara celei in care se depun ofertele .Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularului tip emis de organismele competente;Documentul solicitatse va prezentain oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul.
4 Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul local) din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatiile exigibile neplatitein luna anterioara celei in care se depun ofertele; Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularului tip emis de organismele competente. Documentul solicitatse va prezentain oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"
5.Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificaului de participare la licitatii cu oferta independenta. Ofertantulvacompleta si prezenta in original formularul corespunzatordinSectiunea Formulare .
6. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Persoanele cu functie de decizie privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii prezentesunt : Manager - Dr. Danut Capatina., Director financiar-contabil - Ec. Androne Violeta, Sef Serviciu Achizitii - Ec. Stanculescu CorneliuDirectorIngrijiri- As.Pr.Dipl.Asofiei Cristina, Medic Sef Sectie Ortopedie : Dr.Serban Alexandru siConsilier Juridic Chivu Dafina;
Ofertantulvacompleta si prezenta in original formularul corespunzatordinSectiunea Formulare . Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Documentulsolicitatse vor prezenta : in oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc , inainte de transmitereacomunicarii privind rezultatul procedurii , prezentarea in original /copie legalizataa acestui documentpentru conformitate , in cazul in careacesta a fost prezentatinitial in forma copie conform cu originalul
Autorizatie de functionare eliberata de Ministerul Sanatatii - in copie certificata pentru conformitate cu originalul, conform prevederilor Legii 176/2000 cu normele metodologice aprobate prin Ordinul 1636/2004.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Mostrede produse.Mostrele se ambaleaza individual, se eticheteaza si seinscriptioneaza cu urmatoarele informatii : denumirea ofertantului, denumirea produsului ?mostre deproteze ortopedice;Prezentarea mostrelor pentru fiecare lot este obligatorie. Mostrele se vor depune odata cu oferta .
Declaratii de conformitate cu marcaj CEpentrufiecare produs ofertant in copie certificata cf cu originalul .
certificat de asigurare a calitatiiconform SR EN ISO 9001 /2008 sau echivalentin copie certificata cf cu originalul .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.09.2012 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.09.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.09.2012 12:00
Locul: SALA DE CONSILIU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTIIAUTORIZATIAI SOCIETATILOR PARTICIPANTE .
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care exista 2 sau mai multi ofertanti care oferapreturi identice si castigatoare, autoritatea contractanta va solicita acestora reofertarea in plicuri inchise si sigilate. Clasamentul final se va stabili in urma preturilor obtinute prin reofertare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act considerat nelegal.Solutionarea contestatiei poate fi atacata in termen de 10 zile de la comunicare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Constanta , Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul tomis nr.145, Localitatea: constanta, Cod postal: 900591, Romania, Tel. +40 0241503427, Fax: +40 0241503427
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.07.2012 14:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer