Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE PROTEZE VASCULARE SI CONSUMABILE MEDICALE


Anunt de participare numarul 148508/13.12.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Boli Cardiovasculare "Prof.Dr.C.C. Iliescu"
Adresa postala: Sos. Fundeni Nr.258, Sect. 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 72435, Romania, Punct(e) de contact: Gheorghe Dumitrescu, Tel. +40 213026724, Email: [email protected], Fax: +40 213175221, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE PROTEZE VASCULARE SI CONSUMABILE MEDICALE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul institutului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 20, 984.1 si 11, 845, 544RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor care urmeaza sa fie atribuite- vor fi incheiate contracte subsecvente lunar sau trimestrial in functie de fondurile alocate.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE PROTEZE VASCULARE SI CONSUMABILE MEDICALE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33184200-5 - Proteze vasculare (Rev.2)
33140000-3-Consumabile medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Denumire UMCant.minimaCantitate maxima
proteza vasc. Liniara PTFE flex, spirala normala 8/5-70 mm buc 1 500
proteza vasc. Liniara PTFE flex conica spirala normala 7/4 mm l=45 mm ptr. Fistula buc 1 500
proteza vasc. Liniara PTFE dreapta, perete spirala fina diam. 8mm l=80 cm buc 1 500
Proteza vasc. Liniara v colagenata dreapta perete normal diam. 8mm l=70 cm buc 1 1200
Proteza vasc. Liniara poliestercu heparina, perete foarte subtire, diam. 8mm, lung 70 cm buc 1 1200
Petec PTFE pentru suturi si tesaturi friabile buc 1 1000
Petec pentru defect septal grosime 0.57mm buc 1 1000
Petec pentru defect septal grosime 0.91 buc 1 300
proteza vasc. Liniara PTFE tri-stratificata, conica, ranforsaj 20cm, diam 8/6- lung proteza 80 cm buc 1 500
proteza vasc. Liniara PTFE tri-stratificata, conica, ranforsaj 20cm, diam 7/4 mm lung proteza 80cmbuc 1 500
proteza vasc. Liniara PTFE tri-stratificata, dreapta, diam. 8mm lung proteza 80 cm buc 1 500
Valoarea estimata fara TVA: intre 20, 984.1 si 11, 845, 544RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare poate fi constituita prin oricare din formele mentionate mai jos: - prin virament bancar in cont garantii IUBCV?B ?RO47TREZ7025005XXX000164 ? Trezorerie Sector 2 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si ptr perioada prevazuta in documentatia de atribuire;
- prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unei file cec, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca pana la data limita a ofertelor;b) a sumei solicitate in numerar;perioada de valabilitate a ofertei ? 90zile de la data limita de depunere aofertei. In conformitate cu Art. 2781*)In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu val.a estimata a contractului. Informatiile detaliate se vor regasi in SECTIUNEA VI - INFORMATII SUPLIMENTAREGarantia de participare e va posta in SEAPiar originalul se va prezenta la sediul autoritatatii pana la data limita de depunere a ofertei.In eventualitatea in care operatorul economic alege sa constituie garantia de participare si in alta moneda decat lei, data de referinta pentru care va lua in calcul echivalenta Lei/valuta, aceasta v-a avea ca referinta cursul stabilit de BNR la data publicarii Anuntului de Participare in SEAP. Garantia de buna executie -cuantumul garantiei de buna executie va fi 5% din valoarea contractului subsecvent fara tva . Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, conform H925/2006 Art. 90, se va constitui doar pentru acele contracte subsecvente cedepasesc 30000 Euro.- virament bancar in cont garantii IUBCV-B ? RO47TREZ7025005XXX000164 ? Trezorerie Sector 2;
- depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unei file cec, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca in termen de maxim 5 zile de la primirea contractului semnat de catre achizitor;b) a sumei solicitate in numerar daca aceasta nu depaseste 5000 lei;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CASMB ? Program National de boli cardiovasculare1.1.Subprogram Tratament al pacientilor cu afectiuni cardio-vasculare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OG.34/2006-Completarea Formularului 4 din Sectiunea Formulare
- Completarea Formularului 4 din Sectiunea Formulare
- Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Localeal unitatiiadministrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local -din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.? (original sau copie conform cu originalul -scanat in format .pdf)
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul general consolidatdin care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.? (original sau copie conform cu originalul -scanat in format .pdf)
Operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art.11 alin.4 din HG925/2006 - Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din ordonanta de urgenta, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea
-CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta-Completarea Formularului 1 din Sectiunea Formulare
- Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea-Completarea Formularuluinr. 2 din Sectiunea Formulare
-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.G.34/2006-Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Conform Art.69^1din OG34/2006
Completarea Formular nr.9din Sectiunea Formulare
Mentionam persoanele cu functii de deciziedin cadrul institutului:
Manager-Conf. Dr. Serban Bubenek;
Director Medical-Conf. Dr. Daniela Filipescu;
Director Financiar Contabil-Ec. Elena Tapu Mocanu
Sef Serv. Achizitii Contractare- Ing. Gh. Dumitrescu
Cons. Juridic Av.Ficeac Cristina
Dr. Stiru Ovidiu
Dr. Oprea Isabela
As. Lupascu Adriana Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, - informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor-Xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?
Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, sa prezinte pentru conformitatedocumentul in original/copie legalizata.- -Aviz de functionare eliberat de M.S.F. (inclusv anexele)-(conf. art. 176 lit a si b din OG34/2006; Lege 176/2000, HG 798/2003 cu completarile si modificarile ulterioare)- Xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul.
in termen de valabilitatela data limita de depunere a ofertelor. Operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art.11 alin.4 din HG925/2006 - Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din ordonanta de urgenta, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 30.06.2013 sau bilant contabil aferent anului 2012 vizat si inregistrat de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
copie lizibila semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului. -scanat in format .pdf)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
se vor prezenta mostre
Dovada implementarii si certificarii managementului calitatii conform ISO 9001:2008 sau echivalent pentru comert cu materiale sanitare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Modalitatea de indeplinireMostrele se vor depune cu adresa de inaintare la sediul autoritatii, pana la data limita de depunere a ofertelor.Mostrele se ambaleaza individual si se eticheteaza cu urmatoarele informatii: denumire ofertant sidenumireprodusxerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
22229/29.10.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2013/S135-233871 din 13.07.2013
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.01.2014 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.01.2014 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.01.2014 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Garantie de participare: in conformitate cu Art. 2781*)In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu val.a estimata a contractului si anume: lot 1 = 1091540, 00 pentru suma cuprinsa intre 4.20.001 lei si 4.200.000, 00 lei inclusiv ? 4200lei + 0.1% din ceea ce depaseste 420.001 leirespectiv suma de 4871.53 lei ;art.278^1, alin1 lit b din OUG 34 astfel: lot 2 ? 801515 lei -pentru suma cuprinsa intre 420.001, 00 lei si 4.200.001, 00 lei inclusiv ? 4200lei + 0.1% din ceea ce depaseste 420.001 leirespectiv suma de 4581.51 lei ;art.278^1, alin1 lit b din OUG 34 astfel: lot 3 ? 801515 lei -pentru suma cuprinsa intre 420.001, 00 lei si 4.200.001, 00 lei inclusiv ? 4200lei + 0.1% din ceea ce depaseste 420.001 leirespectiv suma de 4581.51 lei ;art.278^1, alin1 lit b din OUG 34 astfel: lot 4 ? 2066400 lei -pentru suma cuprinsa intre 420.001, 00 lei si 4.200.001, 00 lei inclusiv ? 4200lei + 0.1% din ceea ce depaseste 420.001 leirespectiv suma de 5846.40 LEI;art.278^1, alin1 lit b din OUG 34 astfel: lot 5 ? 363820 lei -pentru suma prevazuta la art.19 (30.000 euro) si pana la 420.000 lei inclusiv 1% din aceasta valoare respectiv suma de: 3638.20 lei ;art.278^1, alin1 lit a din OUG 34 astfel: lot 6 ? 177160 lei -pentru suma prevazuta la art.19 (30.000 euro) si pana la 420.000 lei inclusiv 1% din aceasta valoare respectiv suma de: 1771.6 lei;art.278^1, alin1 lit a din OUG 34 astfel: lot 7 ? 183594 lei -pentru suma prevazuta la art.19 (30.000 euro) si pana la 420.000 lei inclusiv 1% din aceasta valoare respectiv suma de: 1835.94 lei;art.278^1, alin1 lit b din OUG 34 astfel: lot 8 ? 2405000lei -pentru suma cuprinsa intre 420.001, 00 lei si 4.200.001, 00 lei inclusiv ? 4200lei + 0.1% din ceea ce depaseste 420.001 leirespectiv suma de 6184.99 lei ;art.278^1, alin1 lit b din OUG 34 astfel: lot 9 ? 2066400 lei -pentru suma cuprinsa intre 420.001, 00 lei si 4.200.001, 00 lei inclusiv ? 4200lei + 0.1% din ceea ce depaseste 420.001 leirespectiv suma de 5846.39 lei ;art.278^1, alin1 lit b din OUG 34 astfel: lot 10 ? 1550000 lei -pentru suma cuprinsa intre 420.001, 00 lei si 4.200.001, 00 lei inclusiv ? 4200lei + 0.1% din ceea ce depaseste 420.001 leirespectiv suma de 5329.99 lei ;Durata acordului-cadru: Durata in ani: ?? sau in luni: 24 , iar in situatia in care Ministerul Sanatatii desemnata ca unitate de achizitii publice centralizata, definitiveaza procedura de achizitie respectiv, incheie acordul cadru , prezentul acord cadru inceteaza de drept.Modul de departajare al ofertelor clasate pe primul loc: In cazul in care in urma stabilirii clasamentului final conform criteriului de atribuire, comisia de evaluare constata ca sunt doua sau mai multe oferte cu acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici in cauza, printr-o clarificare transmisa prin SEAP, ( in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin preturi noi. o noua propunere financiara) pe baza careia vor fi departajati. Reofertarea se face doar pentru loturile la care va exista aceasta situatie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
ART.256(1)In vederea solutionarii contestatiilor pe cale administrativ-jurisdictionala, partea care se considera vatamata are dreptul sa se adreseze CNSC, cu respectarea prevederilor art.256^2 si 270 - 271.(2)Abrogat
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic
Adresa postala: sos. fundeni nr.258 bucuresti sector 2, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 027435, Romania, Tel. +40 3175222, Fax: +40 213175221
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.12.2013 14:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer