Licitatie Publica - achizitie proteze vasculare si consumabile medicale (petece chirurgicale)
Valoarea Contractului:
3.713.536 RON
Castigatorul Licitatiei: RAMIDO STAFF S.R.L.
3.713.536 RON
Castigatorul Licitatiei: RAMIDO STAFF S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 125659/21.10.2011
Informatii anunt de participare asociat 116712
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Boli Cardiovasculare "Prof.Dr.C.C. Iliescu"
Adresa postala: Sos. Fundeni Nr.258, Sect. 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 72435, Romania, Punct(e) de contact: Gh. Dumitrescu, Tel. 021 3103202, Email: [email protected], Fax: 021 3175221, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
achizitie proteze vasculare si consumabile medicale (petece chirurgicale)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul institutului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie proteze vasculare si consumabile medicale (petece chirurgicale)
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33140000-3 - Consumabile medicale (Rev.2)
33184200-5-Proteze vasculare (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
3, 713, 535.46RON
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
12487/30.06.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S121-200611din28.06.2011
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2011/S133-221415din14.07.2011
Contract nr: 17736 Denumirea: proteza vasc. Liniara PTFE flex, spirala normala 8/5-70 mm
V.1) Data atribuirii contractului 9/21/2011
V.2) Numarul de oferte primite 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
RAMIDO STAFF S.R.L.
Adresa postala: str. Panselelor, nr. 17, bl. 133, sc. 2, parter, ap. 54, sect. 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 042063, Romania, Tel. 0747958999, Email: [email protected], Fax: 0314180496
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 397440.23 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
1
Contract nr: 17736 Denumirea: proteza vasc. Liniara PTFE flex conica spirala normala 7/4 mm l=45 mm ptr. Fistula
V.1) Data atribuirii contractului 9/21/2011
V.2) Numarul de oferte primite 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
RAMIDO STAFF S.R.L.
Adresa postala: str. Panselelor, nr. 17, bl. 133, sc. 2, parter, ap. 54, sect. 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 042063, Romania, Tel. 0747958999, Email: [email protected], Fax: 0314180496
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 291839.57 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
2
Contract nr: 17736 Denumirea: proteza vasc. Liniara PTFE dreapta, perete spirala fina diam. 8mm l=80 cm
V.1) Data atribuirii contractului 9/21/2011
V.2) Numarul de oferte primite 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
RAMIDO STAFF S.R.L.
Adresa postala: str. Panselelor, nr. 17, bl. 133, sc. 2, parter, ap. 54, sect. 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 042063, Romania, Tel. 0747958999, Email: [email protected], Fax: 0314180496
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 291839.57 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
3
Contract nr: 17736 Denumirea: Petec PTFE pentru suturi si tesaturi friabile
V.1) Data atribuirii contractului 9/21/2011
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
RAMIDO STAFF S.R.L.
Adresa postala: str. Panselelor, nr. 17, bl. 133, sc. 2, parter, ap. 54, sect. 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 042063, Romania, Tel. 0747958999, Email: [email protected], Fax: 0314180496
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 862447.16 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
4
Contract nr: 17736 Denumirea: Petec pentru defect septal grosime 0.57mm
V.1) Data atribuirii contractului 9/21/2011
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
RAMIDO STAFF S.R.L.
Adresa postala: str. Panselelor, nr. 17, bl. 133, sc. 2, parter, ap. 54, sect. 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 042063, Romania, Tel. 0747958999, Email: [email protected], Fax: 0314180496
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 419969.63 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
5
Contract nr: 17736 Denumirea: Petec pentru defect septal grosime 0.91
V.1) Data atribuirii contractului 9/21/2011
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
RAMIDO STAFF S.R.L.
Adresa postala: str. Panselelor, nr. 17, bl. 133, sc. 2, parter, ap. 54, sect. 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 042063, Romania, Tel. 0747958999, Email: [email protected], Fax: 0314180496
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 1449999.29 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
6
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Licitatie deschisa-prin mijloace electronice - cu incheierea unui acord-cadru.Informatii privind acordul cadru: Acordul-cadru se va incheia cu un singur ofertant.Calendarul estimativ de atribuire a contractelor subsecvente Septembrie 2011, Februarie 2012; Aprilie 2012; Septembrie 2012
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
TRIBUNALUL BUCURESTI- SECTIA VI-aCOMERCIALA
Adresa postala: BD. UNIRII NR.37, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030823, Romania, Tel. 0214083600, Fax: 0214083700
Organismul competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 022328, Romania, Tel. 0213171674, Fax: 0213191674
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: Sos. Fundeni nr.258 sector 2, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 072435, Romania, Tel. 0213175121, Fax: 0213175222
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
18.10.2011 09:32