Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie pubele, aurocontainere, autospeciala gunoiera second hand, stivuitor second hand, anvelope


Anunt de participare numarul 18179/08.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Medias
Adresa postala: P-ta Corneliu Coposu nr.3, Localitatea: Medias, Cod postal: 551018, Romania, Punct(e) de contact: Iolanda Florescu, Tel.0269/803827, Email: [email protected], Fax: 0269/841198, Adresa internet (URL): www.primariamedias.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Serviciul Public de Ecologizare
Adresa postala: Aleea Comandor Dimitrie Moraru nr.13, Localitatea: Medias, Cod postal: 551045, Romania, Tel.0269/844026, Fax: 0269/844026
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Serviciul Public de Ecologizare
Adresa postala: Aleea Comandor Dimitrie Moraru nr.13, Localitatea: Medias, Cod postal: 551045, Romania, Tel.0269/844026, Fax: 0269/844026
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Serviciul Public de Ecologizare
Adresa postala: Aleea Comandor Dimitrie Moraru nr. 13, Localitatea: Medias, Cod postal: 551045, Romania, Tel.0269/844026, Fax: 0269/844026
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Salubritate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie pubele, aurocontainere, autospeciala gunoiera second hand, stivuitor second hand, anvelope
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Serviciul Public de Ecologizare Medias
Aleea Comandor Dimitrie Moraru nr. 13
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie pubele 110-120l, eurocontainere 1, 1 mc, autospeciala gunoiera 18 mc second hand, stivuitor second hand, anvelope noi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
25223300-3 - Containere din plastic pentru deseuri (Rev.1)
25111100-3-Pneuri pentru autovehicule (Rev.1)
28213800-6-Containere pentru deseuri (Rev.1)
28214310-1-Utilaje de stivuire (Rev.1)
34144512-0-Vehicule de compactare a deseurilor menajere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
pubele 110-120l - 5000 buc
eurocontainere 1, 1 mc - 100 buc
autospeciala gunoiera 18 mc second hand - 1 buc
stivuitor second hand - 1 buc
anvelope noi - 133 buc
Valoarea estimata fara TVA: intre 300, 000 si 360, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare, total 3600 lei, din care: lot 1 - 1300 leilot 2 - 500 leilot 3 - 1000 leilot 4 - 200 leilot 5 - 600 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri bugetaresurse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie de eligibilitate
certificat de inregistrare
certificat de plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat al statului
certificat de plata taxelor si impozitelor locale
cazier fiscal
certificat constatator emis de registrul comertului
experienta similara
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul pe ultimii 3 ani vizat de organele competente la 31.12 a fiecarui an
cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor livrari in ultimii 3 ani
declaratie referitoare la echipamentele tehnice, inclusiv personalul tehnic cu controlul calitatii
certificate care sa ateste conformitatea produselor furnizate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.07.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la caseria Serviciului Public de Ecologizare sau prin Ordin de plata in contul RO54TREZ5775010XXX001039 deschis la Trezoreia Medias
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.07.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.07.2007 10:00
Locul: Serviciul Public de Ecologizare Medias
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/213104641, Fax: 021/213104542
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Public de Ecologizare
Adresa postala: Aleea Comandor Dimitrie Moraru nr.13, Localitatea: Medias, Cod postal: 551045, Romania, Tel.0269/844026, Fax: 026/844026
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.06.2007 14:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer