Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie pubele si containere pentru colectarea deseurilor in cadrul proiectului ECO SISTEM MIZIL, PROIECT PENTRU IMPLEMENTAREA UNUI SISTEM EFICIENT DE GESTIONARE A DESEURILOR MUNICIPALE SI ASIMILATE


Anunt de participare numarul 59330/23.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASULMIZIL
Adresa postala: B-dul. Unirii nr.14, Localitatea: Mizil, Cod postal: 105800, Romania, Punct(e) de contact: Doru Chirvase, Tel.0244/251373, In atentia: Primar PROSCAN EMIL, Email: [email protected], Fax: 0244/251373
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Oras Mizil Birou Achizitii
Adresa postala: B-dul Unirii nr.14, Localitatea: Mizil, Cod postal: 105800, Romania, Punct(e) de contact: Chirvase Doru, Sturz Petronela, Tel.0244251373, Email: [email protected], Fax: 0244251373
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie pubele si containere pentru colectarea deseurilor in cadrul proiectului ECO SISTEM MIZIL, PROIECT PENTRU IMPLEMENTAREA UNUI SISTEM EFICIENT DE GESTIONARE A DESEURILOR MUNICIPALE SI ASIMILATE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Oras Mizil Jud. Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie pubele si containere pentru colectarea deseurilor in cadrul proiectului ECO SISTEM MIZIL, PROIECT PENTRU IMPLEMENTAREA UNUI SISTEM EFICIENT DE GESTIONARE A DESEURILOR MUNICIPALE SI ASIMILATE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
28213800-6 - Containere pentru deseuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 - 9054 bucatipubele 0, 12 mcLot 2- 398 bucati pubele 0, 24 mcLot 3 - 413 bucati containere 1, 1 mc
Valoarea estimata fara TVA: 405, 480EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- Cuantumul garantiei de participare: -Pentru lotul 1=8.170 lei-pentru lotul 2=500 lei-pentru lotul 3=5.960 leigarantiei de buna executie5% din valoarea totala a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri UE si fonduri de la bugetul localProgram Phare CES 2005, Schema de investitii pentru sprijinirea initiativelor sectorului public in sectoarele prioritare de mediu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform Art.44, din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaFormular 12 ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta : Formular 12 B
Declaratie privind calitatea de participant la procedura : Formular 12C
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat: Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizataPersoane juridice romane Cerinta obligatorie: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, nu mai vechi de 30 de zile- Copie dupa cetificatul de inregistrare
Persoane fizice romane Autorizatie de functionare / altele echivalente
Persoane juridice / fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse legalizat in limba romana.
Toate celelalte acte cerute pentru ofertanti, din capitolele prezentei fise, vor fi depuse de catre ofertantul strain sub forma de copie+traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico - financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
bilantul contabil la 31.12.2006 si la 31.12.2007 vizate si inregistrate de organele competente.- completare formular B2;
- cifra de afaceri in ultimii 3 ani sa fie de minim : lotul 1=2.451.000 leilotul 2=150.600leilotul 3= 1.788.900 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcapacitatea tehnica
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani - Completare formular 12D Contracte similare in valoare de-Lotul 1=245.100 lei-Lotul 2=15.060 lei-Lotul 3=59.630 leiCertificat de conformitate produsRecomandari de la beneficiari Cerinta minima: 1 recomandare din partea unor beneficiari de produse similareSchite tehnice / fise tehnice / mostre / fotografii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
oferta financiara
60%
Descriere:
2.
oferta tehnica
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
RO2005/017-553.04.01.04.01.26-02
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.08.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: documentatie de atribuire se achita in numerar la caseria primriei sau prin OP in contul RO 12 TREZ 5245006XXX000043
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.08.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.08.2008 13:00
Locul: Primaria Oras Mizil B-dul Unirii nr. 14 Jud. Prahova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor pe baza de imputernicire scrisa
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PHARE 2005 CES, Schema de investitii pentru sprijinirea initiativelor sectorului public in sectoarele prioritare de mediu (Schema de granturi: Investitii publice in sectoarele de mediu)Linia de Buget: RO 2005/017-553.04.01.04.01
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Ploiesti- Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: Str. Emille Zola nr.4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244522445, Fax: 0244522446
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleus nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030804, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic -Primaria Mizil
Adresa postala: B-dul Unirii nr. 14, Localitatea: Mizil, Cod postal: 105800, Romania, Tel.0244250008, Email: [email protected], Fax: 0244251120
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.07.2008 08:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer