Licitatie Publica - ACHIZITIE PUBLICA - COMBUSTIBIL LICHID TIP M
Anunt de participare numarul 23017/10.07.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA BOTOSANI
Adresa postala: I.C. BRATIANU, NR.118, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710319, Romania, Punct(e) de contact: PENITENCIAR BOTOSANI, Tel.0231535422, In atentia: D-NA BURLACU ELENA, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0231535421, Adresa internet (URL): [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE PUBLICA - COMBUSTIBIL LICHID TIP M
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: STR. I.C. BRATIANU, NR. 118, BOTOSANI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurarea necesarului de combustibillichid pentrufunctionarea centralei termice conform normelor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
23133000-8 - Uleiuri minerale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitateminim - 50.000 kg si maxim - 90.000 kg
Valoarea estimata fara TVA: 77, 492.49EUR
II.2.2) Optiuni
Da
posibilitate achizitionare pe anul 2008 (ianuarie - aprilie)cantitate estimata: 50.000 KG
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 4 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE LA LICITATIE IN VALOARE DE 4.840 lei, GARANTIE DE BUNA EXECUTIE 7% DIN VALOAREA IN LEI FARA TVA A CONTRACTULUI DE ACHIZITIE
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CU O.P. PRIN TREZORERIA STATULUISURSA DE FINANTARE - BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE CONFORM ART. 44 SI ART. 45 DIN OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si contributiei pentru asigurarile sociale de stat;Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta; Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind cifra media de afaceri pe ultimii trei ani care se exprima in lei si euro; bilantul contabil la data de 31.12.2006, vizat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continand valoarea si beneficiarul;Fisa tehnica a produsului ofertat;Autorizare pentru livrarea produselor;Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii;Certificat de conformitate produs;Standarde de asigurarea calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
F/42085/10.07.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.08.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 12 RON
Conditii si modalitate de plata: CU O.P. IN CONTUL RO20TREZ1165009XXX000310 DESCHIS LA TREZORERIA MUN. BOTOSANI SAU CU CHITANTA LA CASERIA UNITATII
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.09.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.09.2007 13:00
Locul: SEDIUL UNITATII, STR. I.C. BRATIANU, NR. 118, BOTOSANI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor de pe langa Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice
Adresa postala: Str. Stavropoleosnr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cncs.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL SUCEAVA
Adresa postala: STR. STEFAN CEL MARE, NR. 62, Localitatea: SUCEAVA, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230215383, 216321, Fax: 0230524022
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC DIN CADRUL PENITENCIARULUI CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTABOTOSANI
Adresa postala: STR. I.C. BRATIANU, NR. 118, Localitatea: BOTOSANI, Cod postal: 710319, Romania, Tel.0231/515937, 535422, Email: [email protected], Fax: 0231/535421
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.07.2007 14:34