Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE PUBLICA " RECHIZITE SCOLARE PENTRU ANUL SCOLAR 2008-2009"


Anunt de participare numarul 55281/12.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL SCOLAR AL JUDETULUI TIMIS
Adresa postala: BUL.C.D.LOGA NR.3, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300022, Romania, Punct(e) de contact: FRANCISC HALASZ, Tel.0256305799, Email: [email protected], Fax: 0256490429, Adresa internet (URL): TIMISOARA, bv. C.D.Loga , nr. 3, Jud Timis
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE PUBLICA " RECHIZITE SCOLARE PENTRU ANUL SCOLAR 2008-2009"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Timisoara, str. Dunarea, nr. 9, Jud Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
se vor achizitiona rechizite scolare grupate pe pachete astfel: cls I, cls II-IV, cls V-VII, cls VIII.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
36153110-2 - Rechizite scolare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
rechizite scolare- 14175 buc pachete
Valoarea estimata fara TVA: 285, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 09.09.2008 pana la 19.09.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantia de participare la licitatie- 5600 lei- garantia de buna executie- 10% din valoarea contract
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
de la bugetul de stat prin INSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN TIMIS
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie de eligibilitate, declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34 / 2006, certificat de inregistrare fiscala, certificat de la Oficiul registrului comertului valabil la data deschiderii ofertelor, certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice / fizice straine - documnent edificator care sa dovedeasca o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedre profesional in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cifra medie de afaceri - 200000 euro sau echivalent in lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: prezentare generala, dovada indeplinirii in ultimii 3 ani a unor contracte similare privind livrarea a minim 25% din valoarea contractului, minim 3 recomandari din partea unor beneficiari pentru livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.08.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria INSPECTORATULUI SCOLAR JUDETEAN TIMIS DE LUNI PANA VINERI INTRE ORELE 8.30 - 9.30
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.08.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.08.2008 12:00
Locul: INSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN TIMIS, bv. C.D. Loga nr. 3, jud Timis, sala 6.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice ofertant - imputerniciti de reprezentanti firme
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. STRAVOPOLEOS nr. 6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 / 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 / 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL TIMISOARA
Adresa postala: P-ta Tepes Voda nr. 2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256 / 498092, Fax: 0256 / 498092, Adresa internet (URL): [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN TIMIS
Adresa postala: Bv. C.D. Loga nr. 3, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 330065, Romania, Tel.0256 / 305777, Email: [email protected], Fax: 0256 / 490430, Adresa internet (URL): www. isj.tm.edu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.06.2008 16:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer