Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie publica servicii de pregatire si livrare gustari pentru copii in sistem catering "Scoala dupa scoala " in proiectul "A doua sansa , o noua sansa "


Anunt de participare numarul 132943/07.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Inspectoratul Scolar al Judetului Caras Severin
Adresa postala: Str.Ateneului nr.1 Resita Jud. Caras Severin, Localitatea: Resita, Cod postal: 320112, Romania, Punct(e) de contact: Kristina Crisan, Tel. +40 255214231, In atentia: Kristina Crisan, Email: [email protected], Fax: +40 255216042, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie publicaserviciide pregatiresi livraregustaripentru copii in sistem catering"Scoala dupa scoala " in proiectul "A doua sansa, o noua sansa "
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si de restaurant
Locul principal de prestare: 28 unitati scolare din Judetul Caras Severin -conform caiet de sarcini
21 unitati scolare din judetul Bihor -conform caiet de sarcini
Codul NUTS: RO422 - Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie publicaservicii de pregatire si livraregustaripentru copii in sistem cateringin proieectul "A doua sansa , o noua sansa ", pentru anul II de implementare a proiectului-pentru 1623elevi selectatiin Programuleducational integrat "Scoaladupa scoala " distribuite in 28 unitati scolare din judetul Caras Severin , respectiv 21 unitati scolare din judetul Bihor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55520000-1 - Servicii de catering (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
121725 portii de hrana pregatite si livratela unitatile scolare din judetul Caras Severin si judetul Bihor
Valoarea estimata fara TVA: 522, 239RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul : Lot1 :5200 lei;Lot2 :5100 lei ;perioada de valabilitate 90zile; Se constituieprin virament bancarin contul : RO07TREZ181501401X003353 , deschis la Trezoreria Resitaptr.Inspectoratul Scolar Judetean Caras Severin , cod fiscal3228780 ; scrisoare de garantie bancara -se utilizeaza formularul 4 -se prezinta in original, vabila 90 zile ; depunere in numerarla caseria unitatii .Neconstituireaacesteia pana la data si ora deschideriiofertelor atragerespungerea ofertei ; ptr. operatorii ec. incadratiin categoria IMM -cuantumul acesteia 50% din suma, daca exista declaratiepe proprieraspundere a reprez.legal; daca sunt indeplinite conditiile art.278 ind.1 din OUG 34 /2006 suma retinuta din garantie conform art.278^1 , pct.(1) lit.a) Cuantumul :5% din valoarea contractului de servicii , fara TVA .Se constituie prin : instrument de garantare emis de banca sau societatede asigurari -scrisoare de garantie bancarade buna executie -se completeaza formularul 5 , se prezinta in original , continedenumireaautoritatiisi precizeazaobiectul contractului , are inscrisavalabilitatea solicitata si contine parafa lizibilaa emitentului si / sau semnatura autorizata; suma depusa la caseria unitatii ;se constituie ulterior semnarii contractului : in termenlimita convenitde catre partisi inscris in contract, pri retineri succesivedin sumele datoratepentru facturi partiale ;Contractantul are obligatiade a deschide la unitatea Trezoreriei statului din cadrulorganismului fiscal competent in administrareaacestuiaun cont disponibil distinct la dispozitiaautoritatii contractante ;suma initiala ce va fi depusanu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene si buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG34/2006-declaratie completata conform formular 12A ( din sectiunea formulare)
2.Declaratieprivind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG34/2006 -declaratie completata conform formular 12B ( din sectiunea formulare)
Certificat de atestare fiscalaeliberat de organul de administrare fiscala pe raza careiaisi are sediul socialoperatorul economic , care sa prezintesituatiaobligatiilorscadentefata de bugetulde stat, in luna anterioaracelei in caresec depunoferteledin care sa reiasaca nu exista datorii -original sau copie conform cu originalul
Certificatprivind plataimpozitelorsi taxelorlocalecare sa prezintesituatiaobligatiilor scadentefata de bugetul local, in lunaanterioaracelei in carese depun ofertele, din care sa reiasaca nu existadatorii -original sau copieconforma ciu originalul.
In cazul in carea incheiat o conventie de esalonarea platilorobligatiilor exigibile de plataa impozitelorsi taxelor la bugetulde stat, se vorprezenta toateordinele de platadoveditoarea platilor la zi a acestor esalonari , in original sau copieconform cu originalul.
3.Certificatde particip[are la licitatii cu oferta independenta -se completeaza formularul Anexa 5-din sectiunea formulare
4.Declaratiepe proprie raspundere privind neincadrareain prevederile art.69 din OUG34/2006 cu modif.si completarile ulterioare-se completeaza formularul 8 din sectiunea formulare ;Persoane cu functii de decizie : Doxan Adrian , Iacob Mircea Meila , Nuta Velcsof , Crisan Kristina, Rodiica Podina , Ghiocel Ioan Vasile , Manda Gheorghe , Grebeldinger Daniel , Iorga Nistor , Palean Ioan , Korka Aurora , Stan Simona , Stan Manuela , Chiosa Ion , Diaconu Tudor Certifacat constatator emis de Oficiul National all Registrului Comertului , in original sau copie lizibila certificata conform cu originalul semnata si stampilata -ofertantul trebuie sa faca dovadaca are codul CAEN asociatobiectului contractului.Ofertantul clasat pe primul locva prezenta pentru conformitatedocumentul in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economica financiara -declaratie privind cifra de afaceriglobala din care sa rezulteo cifra medie de afaceripe ultimii trei ani de cel putin 150000 lei ( lot 1) , respectiv 150000 lei (lot2) , exclusiv TVA ;bilant contabil la 31.12.2011
-Cifra de afaceri pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM va fiadmisain cuantum de 50% din nivelul minim impus , cu conditia prezentarii dovezii de incadrare in aceasta categorie
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va furniza informatiiprivind capacitatea tehnica -se va depune declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii mtrei ani , servicii de natura similaracontanand valori, perioade de prestare , beneficiari -ofertantul sa fi derulat cel putin doua contracte de servicii similare- se prezinta copii de pe procesul verbal / procesele verbale de receptie ;
Se va prezenta autorizatia sanitar veterinara cu ultima evaluare
Informatii referitoarela studiile , pregatirea profesionalasi calificarea persoanelor responsabile ptr. indeplinirea contractului-lista cu personalul de specialitate : diplome/calificariin specialitate in domeniul servicii de catering (bucatar)
Informatii privind utilajele , instalatii si echipamente-declaratie privind utilajele de care dispune operatorul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului
Informatii privindstandardele de asigurarea calitatii care confirma certificareasistemului de management al calitatii pentru ofertanti , respectiv SR EN ISO9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeazasa faca obiectul procesului de reofertare : pretulLicitatia electronica se va desfasura in 1 rundaDurata rundei de licitatie electronica :1 zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1504
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.02.2012 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.02.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.02.2012 13:00
Locul: Sediul Inspectoratului Scolar Judetean Caras Severin , Str.Ateneului , nr.1 , Resita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertantare dreptul de a fi prezent la sedinta de deschiderea ofertelor .In acest scop, persoaneledesemnatede ofertantivor prezentaimputernicirescrisa.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Titlul proiectului "A doua sansa , o noua sansa "
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
In cazul in care oferteleprezentate in ultima runda a licitatiei electronice sunt egale, atunci autoritatea contractantaare dreptulde a solicitaofertantilorcare au oferitcel mai mic pret o noua propunerefinanciarain plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantuluia careinoua propunere financiaraare pretul : cel ma scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 ziledin ziua urmatoareluarii la cunostintade catre contestator despre actulpe care acesta il consideranelegal ;in cazul documentatiei de atribuire se considera ziua publicarii in SEAP
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Inspectoratului Scolar Judetean Caras Severin
Adresa postala: Str.Ateneului nr.1, Localitatea: Resita, Cod postal: 320112, Romania, Tel. +40 255214238, Fax: +40 255216042
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.02.2012 12:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer