Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE PUBLICA AVAND CA OBIECT MODERNIZAREA RETELEI DE ALIMENTARE CU APA A PLATFORMEI C.N. A.I.H.C.B S.A.


Anunt de participare (utilitati) numarul 52954/20.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CN Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti SA
Adresa postala: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, loc.Otopeni, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Punct(e) de contact: Oana Cornila, Tel.2041408, Fax: 2014990, Adresa internet (URL): www.otp-airport.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
ACHIZITIE PUBLICA AVAND CA OBIECT MODERNIZAREA RETELEI DE ALIMENTARE CU APA A PLATFORMEI C.N. A.I.H.C.B S.A.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: la sediul CN AIHCB SA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
elab SF si proiect tehnic pt moderniz retea alimentare cu apa a platformei AIHCB conf cerintelor din CS;furniz pompe submersibile, pompe distributie, hidrofoare, debitmetre, instalatii cu hipoclorit de sodium, apometre, echipamente de calcul, monitoriz si automatiz necesare moderniz retelei de alimentare cu apa, in cantit si caract indicate in CS;execut lucrarilor de moderniz retea aliment cu apa a platformei AIHCB, conf cerintelor din CS.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29122130-0 - Pompe de apa (Rev.1)
45252126-7-Statie de tratare a apei potabile (Rev.1)
45317100-3-Lucrari de instalare electrica de echipament de pompare (Rev.1)
45332200-5-Lucrari de instalare de echipamente pentru distributia apei (Rev.1)
50920000-0-Servicii de instalare de echipament de masurat, de control, de testare si de navigare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini - Sectiunea II a documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 330, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare: 11300 lei, prin scrisoare de garantie bancara.Garantie buna executie: 10% din valoarea totala a contractului, exclusiv T.V.A., prin scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere, legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
conf DA: Durata max executie-3 luni de la ordinul de incepere a lucrar.Term min de garant lucr-36 luni.Term min garant prod e indicat in CS.Plata prin OP in 15 zile lucratoare de la data receptiei finale, calit si cant a docum, pe baza facturii fiscale originale si a doc insotitoare
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conf DA: Declaratie privind eligibilitatea - Formularul H1;Certificat atestare fiscala emis de AFP, Certificate privind impozitele si taxele locale emis de DITL din cadrul Primariei, Certificat constator emis de ORC, Certificat de inmatriculare, Autorizatie emisa de Autoritatea Aeronautica Civila Romana pe numele ofertantului pentru elaborarea de studii de prefezabilitate, fezabilitate, proiecte tehnice si executarea de lucrari pentru obiective apartinand infrastructurii aeroportuare instalatii apa canal si electrice
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform pct. H3 din documentatie: Autorizare pentru livrarea produselor;Experienta similara;Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestoraConform pct H4 din documentatie: Certificarea sistemului calitatii: Se solicita ca ofertantul sa faca dovada certificarea sistemului de Management al calitatii conform ISO 9001 :2000
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.06.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 60 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria CN AIHCB SA sau prin OP in contul CN AIHCB SA deschis la BRD Agentia Henri Coanda: RO40BRDE445SV12412444450
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.06.2008 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.06.2008 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Oferta va cuprinde obligatoriu totalit serv, prod si lucrarilor solicitate.Nu se accepta oferte partiale.Nu se admit oferte alternative.Mai multe persoane juridice sau fizice au dreptul de a se asocia si a depune oferta comuna.Documentatia de atribuire se obtine de la sediul CN AIHCB SA, pe baza unei imputerniciri emise de operatorul economic interesat si a dovezii platii (suma de 60 RON sa se regaseasca in contul CN AIHCB SA la data obtinerii documentatiei), program L-J intre 08:30-14:00, V intre 08:30-12:00
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.5, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.004 021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 004021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.004 021/3195180, Email: [email protected], Fax: 004021/3191649
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN AIHCB SA - Biroul Juridic
Adresa postala: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Tel.2041408, Fax: 2014990
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.05.2008 11:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer