Licitatie Publica - Achizitie publica COMBUSTIBIL LICHID PENTRU CENTRALA TERMICA (Pacura pentru incalzirea locuintelor)
Anunt de participare numarul 132895/08.02.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL DE PSIHIATRIE TULGHES
Adresa postala: STR. CENTRU NR.342, Localitatea: Tulghes, Cod postal: 537330, Romania, Punct(e) de contact: Spitalul de Psihiatrie Tulghes, Tel. +40 266338188, In atentia: Comisiei de achizitie, Email: [email protected], Fax: +40 266338033, Adresa internet (URL): www.psihiatrietulghes.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie publica COMBUSTIBIL LICHID PENTRU CENTRALA TERMICA (Pacura pentru incalzirea locuintelor)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul de Psihiatrie Tulghes,
Jud.Harghita, Str, Centru Nr.432
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 824, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: C1 -cu perioada de4 luni , valoare estimata de638400 lei; C2 -cu perioada de 5 luni , valoareestimata de 524400 lei ; C3 -cu perioada de 3 luni, valoare estimata de 661200 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract 1- 01.02.2012-31.05.2012, cantitatea minima/maxima estimata 200.000 kg- 280.000 Kg.
Contract 2- 01.06.2012-31.10.2012, cantitatea minima/maxima estimata 100.000 kg- 230.000 Kg.
Contract 3- 01.11.2012-31.01.2013, cantitatea minima/maxima estimata 0 kg- 290.000 Kg.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09135100-5 - Pacura pentru incalzirea locuintelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract 1280.000 KG
Contract 2230.000 KG
Contract 3290.000 KG
Valoarea estimata fara TVA: 1, 824, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri din venituri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
3.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata - Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Ambele certificate in original, copie legalizata sau copie marcata conform cu originalul (semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului) se scaneaza si se depun in SEAP.
- ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea de combustibil lichid.
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006privind procedurainsolventei, cu modificarile ulterioare, sau ca societatease afla in incapacitate de plata - se scaneaza si se depune in SEAP.
2.Documente privind forma deinregistrare>Persoane juridice /fizice straine: Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse legalizat in limba romana - se scaneaza si se depune in SEAP.
3.Autorizare producator - Autorizatia de antrepozit fiscal care permite comercializarea produsului in regim suspensiv de la plata accizei eliberata de Ministerul Finantelor Publice-(ANAF) - se scaneaza si se depune in SEAP.
Ofertantul aflat pe primul loc ar obligatia la solicitarea autoritatii contractante, de a prezenta pentru conformitate, documentele de mai sus in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 1.000.000 lei (2008, 2009, 2010
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Principalele livrari de produse similare in ultimii 3 ani catre autoritati contractante sau clienti privati sa fie in cantitate de minim de 200.000 kg.
2.Caracteristicile tehnice ale produsului confirmate dede un laborator de incercari acreditat conformSR EN 17025/2005 sa fie conform specificatiilor din caietul de sarcini.
3.Detinerea mijloacelor de transport, proprii sau inchiriate, specializate pentru produse petroliere
Implementarea si mentinerea unui sistem de managemt al calitatii in domeniul fabricarii sau comercializarii produselor petroliere-conform conditiilor din standardul ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.03.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.03.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.03.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisieisi observatori desemnati de UCVAP. Orice ofertant are dreptul sa participe la deschiderea ofertelor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Prezenta documentatia de atribuire reprezinta corectie/completare la documentatia de atribuire nr.8362 din 30.11.2011, respinsa in 05.01.2012.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostintadespre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic din cadrul Spitalului de Psihiatrie Tulghes
Adresa postala: Adresa: Str. Centru nr.342, Localitatea: Tulghes, Cod postal: 537330, Romania, Tel. +40 266338188, Email: [email protected], Fax: +40 266338033, Adresa internet (URL): www.psihiatrietulghes.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.02.2012 08:46