Licitatie Publica - Achizitie publica COMBUSTIBIL LICHID PENTRU CENTRALA TERMICA (Pacura pentru incalzirea locuintelor)
Anunt de participare numarul 135405/10.05.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL DE PSIHIATRIE TULGHES
Adresa postala: STR. CENTRU NR.342, Localitatea: Tulghes, Cod postal: 537330, Romania, Punct(e) de contact: MIRELA BUSTIHAN, Tel. +40 266338188, Email: [email protected], Fax: +40 266338033, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie publica COMBUSTIBIL LICHID PENTRU CENTRALA TERMICA (Pacura pentru incalzirea locuintelor)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul de Psihiatrie Tulghes, Com. Tulghes, Str.Centru Nr.432, Jud. Harghita.
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Da
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 040, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: C1 -cu perioada de 6 luni , valoare estimata de 561000 lei; C2 -cu perioada de 3 luni , valoare estimata de 739500 lei ; C3 -cu perioada de 3 luni, valoare estimata de 739500 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract 1 - 01.05.2012-31.10.2012, cantitatea minima/maxima estimata 175.000 kg- 220.000 Kg.Contract 2 - 01.11.2012-31.01.2013, cantitatea minima/maxima estimata 100.000 kg- 290.000 Kg.Contract 3 - 01.02.2013-30.04.2013, cantitatea minima/maxima estimata 0 kg- 290.000 Kg.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09135100-5 - Pacura pentru incalzirea locuintelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract 1 220.000 KGContract 2 290.000 KGContract 3 290.000 KG
Valoarea estimata fara TVA: 2, 040, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri din venituri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul aflat pe primul loc are obligatia la solicitarea autoritatii contractante, de a prezenta pentru conformitate, documentele de mai sus in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani.
Cerinta minima: se accepta ofertantii care prezinta cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani cel putin egala cu 1.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani catre autoritati contractante sau clienti privati si prezentarea a cel putin unui document/ contract/proces-verbal de receptie (sau a maxim 5 documente cumulate) semnat de catre beneficiar prin care sa confirme livrarea de produse similareCerinta minima: se accepta ofertantii pentru care, din declaratia pe propria raspundere si din documentele prezentate, rezulta ca au avut livrari totale, cumulate egale sau mai mari de 200.000 kg.
2.Detinerea mijloacelor specializate de transport a produselor petroliere.
Cerinta minima: detinerea a cel putin unui astfel de mijloc de transport (dotare proprie/inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie).
3.Raport de incercare al produsului efectuat intr-un laborator de incercari acreditat conform SR EN 17025/2005.
Cerinta minima: din raport sa reiasa ca parametrii tehnici ai produsului corespund cu cei solicitati in caietul de sarcini.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.06.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.06.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.06.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1.Modalitatea de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu pret egal: -In cazul ofertelor clasate pe primul loc cu pret egal autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii de catre operatorii economici de documente care contin preturi noi. Contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are cel mai mic pret.2.Criteriul de atribuire care se va aplica pentru atribuirea contractelor subsecvente ca urmare a reluarii competitiei este: pretul cel mai mic.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic din cadrul Spitalului de Psihiatrie Tulghes
Adresa postala: Str. Centru, nr.342., Localitatea: Tulghes, Cod postal: 537330, Romania, Tel. +40 266338188, Email: [email protected], Fax: +40 266338033
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.05.2012 07:21