Licitatie Publica - ?Achizitie publica de furnizare produse pentru proiectul ?Realizarea sistemului integrat de salvare montana a judetului Gorj?- Mobilier,
Anunt de participare numarul 138658/05.09.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN GORJ
Adresa postala: STRADA VICTORIEI, NR.2-4, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210165, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Stricescu, Tel. +40 253214006, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 253212023, Adresa internet (URL): www.cjgorj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Achizitie publica defurnizare produse pentruproiectul ?Realizarea sistemului integrat de salvare montana a judetului Gorj?- Mobilier,
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul beneficiarului sau sediile posturilor de salvare montana, dupa caz
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare produsein cadrulproiectul ?Realizarea sistemului integrat de salvare montana a judetului Gorj?. Se va furnizaMobilier conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39100000-3 - Mobilier (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 151, 189.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1.600 leiGarantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din H.G. nr.925/2006 actualizata.Valabilitatea garantiei si ofertei este de minim 90 zile de la data limitade primire a ofertelor.Contul Consiliului Judetean Gorj de constituire a garantiei de participare este: RO43TREZ3365006XXX001926, deschis la Trezoreria Municipiului Tg-Jiu, CUI: 4956057.La depunerea ofertei, ofertantul va face dovada achitarii garantiei de participare.Precizare: Ofertantii pot beneficia de prevederile art.16, alin.(2) din Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru reducerea garantiei de participare cu 50%. In acest sens, in conformitate cu prevederile art.3 si anexa nr.1 din legea mai inainte mentionata, vor depune o declaratie ?anexa 10 la prezenta documentatie.Autoritatea Contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: (a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;(b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului de catre ambele parti;(c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.(d) in cazul in care ofertantul depune contestatie la Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor, iar contestatia este respinsa, autoritatea contractanta, va retine, suma calculata conform prevederilor art. 278 alin. (1) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare.se restituie cf prevederilor legale Garantia de buna executie a contractului se va constitui in cuantum de 10% din pretul contractului, exclusiv TVA ;Modul de constituire a garantiei de buna executie: Conform art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Precizare: Ofertantii pot beneficia de prevederile art.16, alin.(2) din Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru reducerea garantiei de participare cu 50%. In acest sens, in conformitate cu prevederile art.3 si anexa nr.1 din legea mai inainte mentionata, vor depune o declaratie ?anexa 10 la prezenta documentatie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 5 ? Dezvoltarea durabila ?i promovarea turismului, Domeniul major de interventie 5.2.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Prezentare ?Declaratie privind eligibilitatea? in conformitate cu art.180 din O.U.G. nr.34/2006 - anexa 1. (se va prezenta de fiecare asociat si de tertul sustinator, daca este cazul)
2. Prezentare declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din O.U.G. nr.34/2006 - anexa 2. (se va prezenta de fiecare asociat, iar daca este cazul tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura conform prevederilor art.181, lit. a), c1) si d) din oug 34/2006)
3. Prezentare ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? , conform Ordinului 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - anexa 3.
4. ?Declaratieprivind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? (se va prezenta atat de catre fiecare asociat, subcontractant, cat si de tertul sustinator) ? anexa 4.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire suntCalinoiu Ion ? presedinte, Stricescu Daniela - director, Bajmatara George Cosmin - director adjunct, Marcau Costel ?director, Ungureanu Victoria - sef serviciu, Vladoescu Liliana ? sef serviciu, Achim Florinel? membru comisia de evaluare, Gauca Letitia ? membru comisia de evaluare, Semen Camelia ? membru comisia de evaluare, Mezdrea Bogdan ? membru comisia de evaluare, Isuf Leontin? membru comisia de evaluare, Cornoiu Sabin? membru comisia de evaluare, Dascalu Catalin - membru comisia de evaluare si consilierii judeteni conform listei atasate
5. Prezentare certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident - copii semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile. . Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului - copie semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului .La solicitarea autoritatii contractante, ofertantulclasat pe primul loc, va prezenta documentul in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afacerisi cifra medie anuala pe ultimii 3 ani. Valoare medie a cifrei de afaceri in domeniul de activitate a operatorului economic(individual sau asociere de operatori economici) pe ultimii trei ani, trebuie sa aiba cel putin 300.000 leiValoare in EURO pentru cifra de afaceri se va determina pe baza cursului mediu lei/euro comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza:
-leu/euro 2009 = 4, 2373;
-leu/euro 2010 = 4, 2099;
-leu/euro 2011 = 4, 2379.Liderul asociatiei, singur sau impreuna cu asociatii trebuie saasigure aceasta cifra medie de afaceri.Intreprinderile mici si mijlocii, au dreptul la o reducere de 50%, a cifrei de afaceri, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr.346/2004, actualizata.
Prezentarea ultimului bilantcontabilinregistrat si vizat de organele competente si anexele acestuia
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere, insotita delista principalelor activitati de furnizare produse din ultimii 3 ani care sa cuprinda: valori, perioade de prestare, beneficiari.Suma valorilor incluse in contractul/ contractele de furnizare prezentate de catre operatorul economic incheiate in ultimii 3 anisa fie deminim 150.000 lei fara TVA;
Furnizarile de produse se confirmaprin prezentarea unor certificate/documenteemise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar
Informatii referitoare la dotarile specifice utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice
- Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate
Informatii referitoare la PersonalDeclaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, insotita de lista cupersonal de specialitate strict necesar pentru indeplinirea contractului
certificate de calitate si conformitate a produselor
Monstre material, descrieri dupa caz, fotografii/cataloage
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.09.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.09.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.09.2012 12:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Gorj, municipiul Tg.-Jiu, strada Victoriei, nr.2-4, sala "D"
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 5 ? Dezvoltarea durabila ?i promovarea turismului, Domeniul major de interventie 5.2. ? Crearea, dezvoltarea, modernizarea infrastructurii de turism pentru valorificarea resurselor naturale si cresterea calitatii serviciilor turistice, in acest moment aflandu-se in implementare.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor art. 256^2 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare persoana vatamata poate sesiza Consiliul National de Solutionare a Contestatiilorin termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta,
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica
Adresa postala: str. Victoriei, nr.2-4, Localitatea: Tg-Jiu, Cod postal: 210165, Romania, Tel. +40 253214006, Fax: +40 253212023
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.09.2012 13:13