Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE PUBLICA DE MEDICAMENTE DE UZ UMAN


Anunt de participare numarul 50673/24.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALULMUNICIPAL RADAUTI
Adresa postala: RADAUTI, CALEA BUCOVINEINR.34A, Localitatea: Radauti, Cod postal: 725400, Romania, Punct(e) de contact: IOAN BURCIU, Tel.0230 564071, Email: [email protected] ;[email protected], Fax: 0230 562636, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate sanitaracupaturi de utilitate publica cu personalitate juridicacefurnizeazaserviciimedicale
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE PUBLICA DEMEDICAMENTE DE UZUMAN
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Municipal Radauti, str. Calea Bucovinei nr. 34A, jud. Suceava, CP 700425, telefon 0230-564071, fax 0230-562636
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LOT1: Penicilina24451100-1 ;LOT2: Antibiotice 24451100-1 LOT3: Acid salicilic 24461200-5 LOT4: Lactone 24422000-8 LOT5: Medicamente24400000-8 LOT6: Solutii injectabile 24492500-4 LOT7: Solutii deglucoza 24492700-6 LOT8: Solutii de pefuzat 24492400-3 LOT9: Solutii ptr.nutritie parenterala 24421400-5 LOT10: Substante chimice farmaceutice 24100000-5 LOT11: Seruri 24492400-3
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24400000-8 - Medicamente (Rev.1)
24451100-1-Antibacterieni pentru uz sistemic (Rev.1)
24492400-3-Solutii pentru perfuzii (Rev.1)
24492500-4-Solutii injectabile (Rev.1)
24492700-6-Solutii de glucoza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CANTITATILE SINT PRECIZATEINDOCUMENTATIA DE ATRIBUIREDINSECTIUNEAGENERAL
Valoarea estimata fara TVA: 589, 249RON
II.2.2) Optiuni
Da
A.C.poate SUPLIMENTA/REDUCE cant.CU 30%;APLIC. OPTIUNI: 8 LUNI DE LA DATA ATRIBUIRII.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
lot1:1180lei, lot2:1740lei, lot3:2lei, lot4:4lei, lot5:780lei, lot6:4660lei, lot7:900lei, lot8:910lei, lot9:285lei, lot10:251lei, lot11:1072lei.TOTAL=11784
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri bugetare+fondul asigurarilor de sanatate.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea conform art.180 din OUG34/2006-formular A
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din OUG 34/2006 -formular B
Certificat fiscal emis de MF care sa ateste ca nu are datorii lanici unbuget, -formular B1
Certificat constatator emis de RCCertificat de inmatriculare a societatii -copie.
Detalii se gasesc in DOCUMENTATIA DE ATRIBUIREsi FORMULARELE atasate in SEAP.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale privind cifra de afaceri in ultimii 3 ani-formularB2
Agentul economic va prezenta bilantul contabil , vizat de organele in drept sau extras din bilantul contabil din 31.12.2007 -in copie
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatiaproducatoruluipentru livrarea produselor de catre distribuitor-Formular B3;Declaratie privindlista principalelor livrari de medicamentein ultimii trei ani, continand valori, perioade de livrare si beneficiari-Formular C1; Autorizatie de punere pe piata eliberata de Agentia Nationala a Medicamentului;Copii certificate care atesta implementarea la producator si/sau la distribuitor asistemului de calitate ISO 9001:2000 sau SR EN ISO 9001:2001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2163/18.04.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.06.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 25 RON
Conditii si modalitate de plata: pe suport hirtie 25 ron la caserie, 30 lei prin posta, 40 prin curierat rapid cu plata in cont.Din SEAP -descarcare gratuita.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.06.2008 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.06.2008 13:00
Locul: Spitalul Municipal Radauti, str. Calea Bucovinei nr. 34A, jud. Suceava, CP 700425
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
fiecare ofertant va fi reprezentat oficial de o singura persoana care va putea avea un singur insotitor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor.
Adresa postala: str.Stavropoleos nr. 6, sector 3, CP 030084, Bucuresti, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Municipal Radauti
Adresa postala: str. Calea Bucovinei nr. 34A, MUNICIPIU RADAUTI, jud. Suceava, , telefon 0230-564071, fax 0230-562636. Persoana de contact; ec. Ion Burciu tel. 0230-564071, 0745-264595 sau 0788-596079., Localitatea: RADAUTI, Cod postal: 725400, Romania, Tel.0230 564071, Email: [email protected], Fax: 0230 562636
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.04.2008 09:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer