Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie publica de aparate electronice fiscale(case de marcat)


Anunt de participare numarul 57968/08.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE IONUT ZLOTA, Tel.021 317 10 05 int 215, Email: [email protected], Fax: 021 317 10 05 int 229, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Alba Iulia
Adresa postala: str.Basarabiei, nr.9, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510150, Romania, Punct(e) de contact: ing.Tomoioaga Grigore, Tel.0372702339, In atentia: ing.Marinescu Nicolae, Email: [email protected], Fax: 0285813006
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Alba Iulia
Adresa postala: str.Basarabiei, nr.9, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510150, Romania, Punct(e) de contact: ing.Tomoioaga Grigore, Tel.0372702339, In atentia: ing.Marinescu Nicolae, Email: [email protected], Fax: 0285813006
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Alba Iulia
Adresa postala: str.Basarabiei, nr.9, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510150, Romania, Punct(e) de contact: ing.Tomoioaga Grigore, Tel.0372702339, In atentia: ing.Marinescu Nicolae, Email: [email protected], Fax: 0285813006
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie publica de aparate electronice fiscale(case de marcat)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: D.S.Alba Iulia cu sediul in loc.Alba Iiulia, str.Basarabiei, nr.9, cod postal: 510150, jud.Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia publica a 9(noua) buc. case de marcat.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30143000-3 - Case de marcat (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor achizitiona 9 case de marcat , la valoarea de 6750 lei.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 750RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu se solicita.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata produselor se face la30 zile de la data livrarii, receptiei si facturarii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Ofertant unic sau in asociere pentru depunerea de oferta comuna, in conditiile art.44, alin.1 si 2 din O.U.G. nr.34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire si anume : informatii generale, declaratie privind eligibiliotatea, declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr.34/2006, certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, certificat de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului si declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3 ani.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita cifra de afaceri in domeniul de activitate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani cumulata sa fie de 13500 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita reprezentarea in teritoriu.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Furnizorul sa dispuna de puncte de livrare in Municipiul Alba Iulia.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.08.2008 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Se achita in numerar la casieria D.S.Alba Iulia suma de 20 lei la ridicarea documentatiei.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.08.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.08.2008 10:00
Locul: D.S.Alba Iulia, loc.Alba Iulia, str.Basarabiei, nr.9, cod postal: 510150, jud.Alba
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant sau inputernicit are drept de participare.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravopoleus, nr.6, Sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apei Alba Iulia
Adresa postala: str.I.C.Bratianu, nr.1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258810293, Email: [email protected], Fax: 0258810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusain cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de contestatar.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al D.S.Alba IUlia
Adresa postala: str.Basarabiei, nr9, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510150, Romania, Tel.0372702339, Email: [email protected], Fax: 0258813006
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.07.2008 11:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer